- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelde wel zo haha, meestal geen probleem met rug alleen sinds lats 'groter' worden vind ik het midden van mn rug nogal lastig worden. Thanks iigziet er niet matig uit maat flinke training. Rug is niet altijd makelijk vol te krijgen.

Door pomp groei je en niets anders

Thx

Ik heet geen at

Van veel eten groei je ook!Door pomp groei je en niets andersinb4 Citaten van Verstandlozen topic
Lijkt me behoorlijk essentieel 
Goed bezig op de vrijdagavond. Geen zin om 5x5 te gaan op de bank?
Van veel eten groei je ook!Lijkt me behoorlijk essentieel
![]()

lkkre training weer maat. borst en armen goed vol voor het weekend?
Oke dat is minder dan, ja even totaal wat anders wilt wel eens helpen.Op kracht dagen doe ik idd 5x5, alleen wou even wat meer reps pakken met dit gewicht. En door eten groei je idd, alleen is daar niet altijd het geld voorNiet echt, vol krijgen begint steeds lastiger te worden. Binnekort eens andere oefeningen uitproberen

).
.Tja, het verschil tussen bodybuilders en powerlifters denk ikAii, nou moet ik nog langer wachten om te kijken of je het volgende gewicht op je bench 5x5 haald![]()
Cable row en dan met je hande bijna tegen elkaar, heeft voor mij wel redelijk goed geholpen om wat massa bij te krijgen in het midden van me rug. Bent over row voor een wat breder gedeelde van me rug, en lat pull down voor lats/buiten zijdes. Maaree nette training. Moet er alleen nog steeds af en toe aan wennen dat jullie altijd geilen op: --->DE POMP <--- terwijl die als je dan savonds uit de doche komt weer verdwenen is
Lees steeds vaker van oo had je goed getraind? jaaaa pomp was goed!.. (Maar heb je dan ook goed getraind
). Maar denk dat dit is iets wat ik niet snap en jullie wel haha dus is verder ook gewoon prima
. Gr

Tja, het verschil tussen bodybuilders en powerlifters denk ik
Als je een goede pomp hebt, zitten je spieren vol bloed. Dit draagt extra bij aan de microdamage die je met trainen probeert te bewerkstelligen. Dan een kwestie van goed rusten en jezelf goed voederen en je gaat groeien! Door de extra bloedstroming krijg je gelijk al extra voedingsstoffen binnen in je spieren. Natuurlijk veel te kort door de bocht, maar op internet is genoeg te vinden.
Daar is ook niks mis mee. Als je natty bent, is het zeker een lange marathon, dus mentale boosts kun je zeer goed gebruiken onderwegAls je aan de AAS zit helpt een pomp behoorlijk veel met groei, ik denk dat het bij de meeste natties meer een mentale boost is

Daar is ook niks mis mee. Als je natty bent, is het zeker een lange marathon, dus mentale boosts kun je zeer goed gebruiken onderweg![]()

), wedstrijd gehad en 'visite' dus geen trainingen.
Aii, nou moet ik nog langer wachten om te kijken of je het volgende gewicht op je bench 5x5 haald![]()
Cable row en dan met je hande bijna tegen elkaar, heeft voor mij wel redelijk goed geholpen om wat massa bij te krijgen in het midden van me rug.
Bent over row voor een wat breder gedeelde van me rug, en lat pull down voor lats/buiten zijdes.
Maaree nette training.
Moet er alleen nog steeds af en toe aan wennen dat jullie altijd geilen op: --->DE POMP <--- terwijl die als je dan savonds uit de doche komt weer verdwenen is
Lees steeds vaker van oo had je goed getraind? jaaaa pomp was goed!.. (Maar heb je dan ook goed getraind).
Maar denk dat dit is iets wat ik niet snap en jullie wel haha dus is verder ook gewoon prima.
Gr