AndroidHealthClinic

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
5x15?! howlyfuck:D
Sterke side raises btw!

Ben trots op je Atje. :o

• Topic Starter Topic Starter
borst armen

Bench
10x65
6x65
8x65
8x65
8x65

Crossover hoog en laag
8x15
8x20
8x25
8x30
10x12x15

Incline flyes
5x10x10

Wide grip barbell curls
6x13x20

Dumbbell curls
10x10
10x12
5x14
5x14
5x16
5x16
5x18
5x16
10x12

OH db extension
2x12x7

Tricep pulldown
8x14x20

Dip machine op puntje van stoel zitten voor puur triceps
6x?x?

ziet er niet matig uit maat flinke training. Rug is niet altijd makelijk vol te krijgen.
Voelde wel zo haha, meestal geen probleem met rug alleen sinds lats 'groter' worden vind ik het midden van mn rug nogal lastig worden. Thanks iig :D
Vuile pompgeyler, gewichten zijn nice
Door pomp groei je en niets anders

:trollface:

inb4 Citaten van Verstandlozen topic
5x15?! howlyfuck:D
Sterke side raises btw!
Thx :D
Ik heet geen at :mad:

Laatst bewerkt:
lkkre training weer maat. borst en armen goed vol voor het weekend :D?

Goed bezig op de vrijdagavond. Geen zin om 5x5 te gaan op de bank?
Van veel eten groei je ook! :eating: Lijkt me behoorlijk essentieel :o

Op kracht dagen doe ik idd 5x5, alleen wou even wat meer reps pakken met dit gewicht.
En door eten groei je idd, alleen is daar niet altijd het geld voor :)

lkkre training weer maat. borst en armen goed vol voor het weekend :D?

Niet echt, vol krijgen begint steeds lastiger te worden.
Binnekort eens andere oefeningen uitproberen

lekker getraind At

Op kracht dagen doe ik idd 5x5, alleen wou even wat meer reps pakken met dit gewicht. En door eten groei je idd, alleen is daar niet altijd het geld voor :) Niet echt, vol krijgen begint steeds lastiger te worden. Binnekort eens andere oefeningen uitproberen
Oke dat is minder dan, ja even totaal wat anders wilt wel eens helpen.

bunk-the-wire.gif

• Like
Waarderingen: Ot92
Aii, nou moet ik nog langer wachten om te kijken of je het volgende gewicht op je bench 5x5 haald:( ;)
Cable row en dan met je hande bijna tegen elkaar, heeft voor mij wel redelijk goed geholpen om wat massa bij te krijgen in het midden van me rug.
Bent over row voor een wat breder gedeelde van me rug, en lat pull down voor lats/buiten zijdes.

Maaree nette training.

Moet er alleen nog steeds af en toe aan wennen dat jullie altijd geilen op: --->DE POMP <--- terwijl die als je dan savonds uit de doche komt weer verdwenen is:P
Lees steeds vaker van oo had je goed getraind? jaaaa pomp was goed!.. (Maar heb je dan ook goed getraind:P ).
Maar denk dat dit is iets wat ik niet snap en jullie wel haha dus is verder ook gewoon prima:D.

Gr

Aii, nou moet ik nog langer wachten om te kijken of je het volgende gewicht op je bench 5x5 haald:( ;) Cable row en dan met je hande bijna tegen elkaar, heeft voor mij wel redelijk goed geholpen om wat massa bij te krijgen in het midden van me rug. Bent over row voor een wat breder gedeelde van me rug, en lat pull down voor lats/buiten zijdes. Maaree nette training. Moet er alleen nog steeds af en toe aan wennen dat jullie altijd geilen op: --->DE POMP <--- terwijl die als je dan savonds uit de doche komt weer verdwenen is:P Lees steeds vaker van oo had je goed getraind? jaaaa pomp was goed!.. (Maar heb je dan ook goed getraind:P ). Maar denk dat dit is iets wat ik niet snap en jullie wel haha dus is verder ook gewoon prima:D. Gr
Tja, het verschil tussen bodybuilders en powerlifters denk ik :)
Als je een goede pomp hebt, zitten je spieren vol bloed. Dit draagt extra bij aan de microdamage die je met trainen probeert te bewerkstelligen. Dan een kwestie van goed rusten en jezelf goed voederen en je gaat groeien! Door de extra bloedstroming krijg je gelijk al extra voedingsstoffen binnen in je spieren. Natuurlijk veel te kort door de bocht, maar op internet is genoeg te vinden.

Ahaaaaa, ik zal mezelf er eens een x in gaan verdiepen zodat ik jullie wat beter snap;)

Tja, het verschil tussen bodybuilders en powerlifters denk ik :)
Als je een goede pomp hebt, zitten je spieren vol bloed. Dit draagt extra bij aan de microdamage die je met trainen probeert te bewerkstelligen. Dan een kwestie van goed rusten en jezelf goed voederen en je gaat groeien! Door de extra bloedstroming krijg je gelijk al extra voedingsstoffen binnen in je spieren. Natuurlijk veel te kort door de bocht, maar op internet is genoeg te vinden.

Als je aan de AAS zit helpt een pomp behoorlijk veel met groei, ik denk dat het bij de meeste natties meer een mentale boost is

Als je aan de AAS zit helpt een pomp behoorlijk veel met groei, ik denk dat het bij de meeste natties meer een mentale boost is
Daar is ook niks mis mee. Als je natty bent, is het zeker een lange marathon, dus mentale boosts kun je zeer goed gebruiken onderweg :)

Gisteren en vandaag erg druk gehad.
Bbq, verjaardag (jup ben vandaag jarig :o), wedstrijd gehad en 'visite' dus geen trainingen.
Voeding ook niet echt top, bestond voornamelijk uit kip bier en stokbrood.

Mbt de pomp in vorige posts, ik zie dat meer als een indicatie welke delen van de rug goed aangepakt zijn.
Als de lats en onderrug bijvoorbeeld goed gevuld zijn, wil ik ook dat middenstuk nog hebben :D
Vind het dan ook makkelijker om tijdens oefening nadruk te leggen welk deel van de spier het meeste werk doet. Qua groei is het idd niet echt belangrijk als natty zijnde. Al is pomp tijdens een kuur al onvermijdelijk volgens mij, schijnen juist bizar te zijn.

Aii, nou moet ik nog langer wachten om te kijken of je het volgende gewicht op je bench 5x5 haald:( ;)
Cable row en dan met je hande bijna tegen elkaar, heeft voor mij wel redelijk goed geholpen om wat massa bij te krijgen in het midden van me rug.
Bent over row voor een wat breder gedeelde van me rug, en lat pull down voor lats/buiten zijdes.

Maaree nette training.

Moet er alleen nog steeds af en toe aan wennen dat jullie altijd geilen op: --->DE POMP <--- terwijl die als je dan savonds uit de doche komt weer verdwenen is:P
Lees steeds vaker van oo had je goed getraind? jaaaa pomp was goed!.. (Maar heb je dan ook goed getraind:P ).
Maar denk dat dit is iets wat ik niet snap en jullie wel haha dus is verder ook gewoon prima:D.

Gr

Klopt, veel rows met handen dicht bij mekaar (cable row, t row) doen dat wel goed, alleen totaal niet aan gedacht haha. En met die nieuwe 5x5 bench moet je ff wachten aangezien ik de komende paar weken met OHP ga beginnen. Wil ik minimaal weer op de 5x5x55 hebben.

Gefeliciteerd maat dat je een nog grotere jongen mag worden.

Gefeliciteerd ouwe reus, dat je nog veel mag atten

Thanks, dat moet allemaal wel lukken :D

Nog gefeliciteerd:Vandaag weer gas erop?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven