Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ub power

Bench press squatrack was bezet
opw
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75 vpr

Ging hard

Overhead press
8x20
5x40
2x50
5x45
5x45

Lat pulldown
8x40
8x50
6x60
6x70
6x80 vpr

Pendlay rows
3x6x65

Barbell shrugs
8x8x65

Dip machine Op triceps gefocust
8x30
8x40
8x50
8x50
8x50
8x50

Dumbbell curls
5x10
5x12
5x14
5x16
8x12

Nog gefeliciteerd:Vandaag weer gas erop?

Mop mop gas erop !

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, ouwe @reus ;)
Goed gevierd met de bench :) Volgende week 5x80? Voor de rest prima krachttraining. Ik ben zelf de laatste tijd meer de hypertrofie-toer opgegaan, met name bij de assitances.

Ha @reusjuh, je gaat hard man :thumb:

Lekkere presses man, en nog gefeliciteerd :)

Netjes zo die bench! Op naar de 100!

bench gaat zeker lekker. top.

Harde bench Treus ;)
5x5x75kg had je toch al gedaan, of vergis ik me?

Ook flinke lat pulldowns man.

-

Laatste tijd totaal geen zin in loggen eten of trainen of wat dan ook.
Hopelijk volgende week weer anders.
Training van gister niet kunnen loggen ivm drukte, gewichten weet ik ook niet echt meer.
Vandaag;

Db shoulder press
8x16
8x18
8x20
8x22
6x24 vpr
6x26 PR
4x28 PR

Side raises
10x6
10x8
10x10
10x12
10x14

Face pulls
5x12x25

Sumo deadlift (wide stance)
5x100
5x100
5x120
5x120

Chin up
3x6xBW+5

V bar lat pulldown reverse seated
6x12x40

Seated cable row
4x10x50

Barbell shrugs superset Dumbbell upright row
6x10x85

6x8x12

High row
5x10x70

Harde bench Treus ;)
5x5x75kg had je toch al gedaan, of vergis ik me?

Ook flinke lat pulldowns man.
Ja alleen laatste setjes waren de laatste reps spotted, waarvan 2 best veel.
Wou het nu zelf hebben dus nog een keer gedaan.
En thanks :)

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, ouwe @reus ;)
Goed gevierd met de bench :) Volgende week 5x80? Voor de rest prima krachttraining. Ik ben zelf de laatste tijd meer de hypertrofie-toer opgegaan, met name bij de assitances.
Dankjewel!
En eerst 77,5.
Ik ga denk ik zelf weer beetje richting de midrange rep en veel kracht, gezien ik daar denk ik beter op reageer dan laag gewicht high rep. Gewicht gaat niet omhoog en kom toch echt boven mn onderhoud.
Assistance oefeningen varieren wss :p

Ha @reusjuh, je gaat hard man :thumb:
Ik ben hard... :o
Lekkere presses man, en nog gefeliciteerd :)
Ty :D
bench gaat zeker lekker. top.
Zekers
Netjes zo die bench! Op naar de 100!
En dan jou voorbij? ;)

Know the feel, gaat snel over teminste bij mij wel. Knalle maat.

@verjaardag nog gefeliciteerd man ! :) motivatie komt vanzelf wel weer , heb beetje het zelfde opmoment gewoon geen zin om te loggen en eten etc.. :(

He ik heb nu pas weer alles bijgelezen na mn vakantie, maar gefeliciteerd nog, jonge! Dat je dit jaar veel gains mag maken.

OH weer in de routine zo te lezen, ben benieuwd naar je ontwikkelingen daarop. Flink zware shoulder press trouwens, dat zal je OH mooi ondersteunen. Bench ook uitstekend.

Balen van die gare vinger. Miss eerst focussen op andere oefeningen, dan komt dat vanzelf weer goed en kan je weer voluit. Trouwens, je doet andere sets op je sumo's dan je conventional deads he? Ben benieuwd naar je overweging/gedachtegang daarachter.

Gaat nog steeds goed hier. Blijven eten en blijven knallen!

Iedereen kakt af en toe wel eens in..
Als jij mij met benche voorbij gaat hou ik daar denk ik ook een trauma aan over...
Dus ik probeer het te voorkomen:D.

Iedereen heeft wel eens een dipje, misschien nieuw/ander doel stellen wat op korte termijn haalbaar is?

Anders gewoon ff wat rustiger en een beetje onderhouden. Motivatie komt vanzelf wel weer!

Ach, je gevoel draait wel weer bij :) Duurt bij mij meestal een paar dagen (zoals laast) en dan is het weer buffelen :)
Bij een naam als Atreus zie ik geen schraalhans voor me, dus aan jou om dat waar te maken :)

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Atreus, als je nog motivatie zoekt om te trainen: je kunt je eten bij Musclemeat bestellen. Dan heb je wel veel training nodig om al die dozen te kunnen sjouwen :D Een grote vriezer is wel aan te bevelen trouwens ;)

Ach, je gevoel draait wel weer bij :) Duurt bij mij meestal een paar dagen (zoals laast) en dan is het weer buffelen :)
Bij een naam als Atreus zie ik geen schraalhans voor me, dus aan jou om dat waar te maken :)

Atreus, als je nog motivatie zoekt om te trainen: je kunt je eten bij Musclemeat bestellen. Dan heb je wel veel training nodig om al die dozen te kunnen sjouwen :D Een grote vriezer is wel aan te bevelen trouwens ;)

Werk jij soms voor muscle meat? :eyebrow:
Dat gaat allemaal niet passen, hebben 2 vriezers maar zitten altijd vol.
Misschien voor als ik op mezelf woon. Wat nog zeker ff gaat duren haha

Iedereen heeft wel eens een dipje, misschien nieuw/ander doel stellen wat op korte termijn haalbaar is?

Anders gewoon ff wat rustiger en een beetje onderhouden. Motivatie komt vanzelf wel weer!
Hoop t ook.
Doelen heb ik niet echt, qua kracht maak ik nog altijd progressie dus dat is wel prima.
Alleen gewicht niet terwijl ik wel steeds voller en droger oog. Best apart maarja

Iedereen kakt af en toe wel eens in..
Als jij mij met benche voorbij gaat hou ik daar denk ik ook een trauma aan over...
Dus ik probeer het te voorkomen:D.
Dan moet ik nog heel veel kilos wil ik je inhalen
En dat trauma, dat snap ik wanneer een ecto van 13kg onder zn lengte je outlift :roflol:

He ik heb nu pas weer alles bijgelezen na mn vakantie, maar gefeliciteerd nog, jonge! Dat je dit jaar veel gains mag maken.

OH weer in de routine zo te lezen, ben benieuwd naar je ontwikkelingen daarop. Flink zware shoulder press trouwens, dat zal je OH mooi ondersteunen. Bench ook uitstekend.

Balen van die gare vinger. Miss eerst focussen op andere oefeningen, dan komt dat vanzelf weer goed en kan je weer voluit. Trouwens, je doet andere sets op je sumo's dan je conventional deads he? Ben benieuwd naar je overweging/gedachtegang daarachter.

Gaat nog steeds goed hier. Blijven eten en blijven knallen!
Thx :D
Ja shoulder presses gingen erg lekker, voor bench helpt dat niet zo heel veel volgens mij maar op de mp zeker wel.
En sumos pak ik over het algemeen minder sets omdat deze een stuk zwaarder zijn op de hams, welke vergeleken met mn rug ook relatief zwakker zijn. Probeer nu wel veel met semi sumo (wide conv) te pullen omdat daar toch de meeste kracht is voor mij

@verjaardag nog gefeliciteerd man ! :) motivatie komt vanzelf wel weer , heb beetje het zelfde opmoment gewoon geen zin om te loggen en eten etc.. :(
Thx :)
Know the feel, gaat snel over teminste bij mij wel. Knalle maat.

Hoop hier ook

---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 15:58 ----------

beetje borst beetje bicaps

Dumbbell bench
10x8
10x14
10x16
5x22
5x26
5x28

zat nog veel meer in maar haast ivm bijna sluiten

Crossover
4x12x25

Incline flyes
5x10x8

Gelijk 8 reps platepress met dumbbells erachteraan

Barbell curls in het squatrack
5x10x20

Wide close reverse grip
Was alleen in de gym dus niet haten xx

Reverse grip tricep pulldown
4x15x40

Rope pulldown
4x15x30

weekend. maandag weer knallen hopenlijk

Als er nog meer in zat, had je op zijn minst die laatste set zoveel mogelijk herhalingen kennen doen als je kon;).
Lijkt me best kak, als je weet dat je gym dicht gaat en je moet je daarom haasten.

Werk jij soms voor muscle meat? :eyebrow: Dat gaat allemaal niet passen, hebben 2 vriezers maar zitten altijd vol. Misschien voor als ik op mezelf woon. Wat nog zeker ff gaat duren haha
Nee, ik ben gewoon een erg tevreden klant :) Die hebben de neiging om zelf reclame te maken :D

Nice avatar trouwens, je kunt zo het strand op!

Ub power

Motivatie weer aardig goed, had zin om te trainen en ging erg lekker.
Lekker rustig, geen snotapen die maar wat deden dus lekker sfeertje.

Flat bench
12x20
14x20
10x50
10x50
5x70

3x77,5
5x77,5
5x77,5 spotted
5x77,5 spotted
5x77,5 spotted

Total vpr.
Laatste 1 of 2 reps waren wel gespot maar moest wel alles zelf doen.
Volgende keer nogmaals en dan week erop eindelijk 80kg.

Incline dumbbell press
8x16
8x22
5x24
5x26 vpr
3x28 pr
5x28 pr

Best verrast omdat die flat bench al erg vermoeiend was

Bent over crossovers
8x25 - 8x20 - 8x15 - 8x20

Geen rust tussen setjes

Lat pulldown
6x60
6x70
6x70
6x75

Strict dumbbell row
8x26
6x34
6x34
6x34

Barbell shrugs
8x60
8x100
8x110
8x110
8x100

Dumbbell shoulder press
4x5x20

Barbell curls
12x15
8x25
6x35
6x40 pols au

Strict dumbbell curls
3x5x16

Tricep pushdown
8x20
8x25
8x30
8x30
6x35
6x35

OH dumbbell extension 1 hand
8x8
8x8
7x10
7x10
8x8

Ondanks het gewicht niet omhoog gaat blijft kracht wel lekker toe nemen, oog persoonlijk ook droger en spieren lijken voller.
Leuk?

Nee, ik ben gewoon een erg tevreden klant :) Die hebben de neiging om zelf reclame te maken :D

Nice avatar trouwens, je kunt zo het strand op!
ja dat is ook weer zo haha.
En ik ga met dit weer liever niet het strand op, eerst lekker dik worden vanwege de winter :o
Als er nog meer in zat, had je op zijn minst die laatste set zoveel mogelijk herhalingen kennen doen als je kon;).
Lijkt me best kak, als je weet dat je gym dicht gaat en je moet je daarom haasten.
Het was zaterdag ochtend he, verwacht niet te veel van me dan ..
Ja is wel even haasten, maar heb alles wel kunnen doen, armen waren dan ook vooral supersetjes en giantsetjes

Laatst bewerkt:
Goeie tren lange :o

Laatst bewerkt:
Prima borsttraining :) Veel oefeningen trouwens!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven