Fitness Seller

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks, ik was vrij vroeg en had lekker de tijd dus waarom niet he

Ik ben meestal behoorlijk bekaf als ik mijn 8 oefeningen / 32+ sets heb gedaan ;)
En benen 5 oefeningen / 20-24 sets.
Ach, je bent nog een stuk jonger, dat zal het wel zijn!

Volle chocomel is een prima PreWorkout alternatief :D

Ik had het een week geprobeerd op je advies (0,5l per keer), maar ik merk dat ik op dextrose veel harder ga. Maar zelfs dan nog. Misschien toch maar een name change aanvragen en "tank" droppen ;)
Ach, ik heb een duidelijke indeling en daar houd ik me aan en focus ik me op. Als ik alle oefeningen heb gedaan, dan is het ook mooi geweest.

Goeie training maat! Flink wat oefeningen ook.
Als ik jou was zou ik proberen de volgende x die 2x10x50kg niet te doen, en 2x8x40kg.
Dan blijft er iets meer kracht over voor je werksets en als je daarna die 5x70 nog doet is dat als het goed is wel voldoende.

Maar goed, dat het voor mij beter zou zijn, wil niet zeggen dat het voor jou beter is.

Mooi doorgaan met die bench zo!, binnenkort 5x5x80!

Flinke training weer! Killing dat volume wat jij draait

Goeie training maat! Flink wat oefeningen ook.
Als ik jou was zou ik proberen de volgende x die 2x10x50kg niet te doen, en 2x8x40kg.
Dan blijft er iets meer kracht over voor je werksets en als je daarna die 5x70 nog doet is dat als het goed is wel voldoende.

Maar goed, dat het voor mij beter zou zijn, wil niet zeggen dat het voor jou beter is.

Mooi doorgaan met die bench zo!, binnenkort 5x5x80!

Ja ik had geen zin om naar de andere kant van de gym te lopen voor 10kk schijfjes, dus pakte die van 15kg maar haha.
Je hebt wel gelijk hoor, waren al best vermoeiend die "warm up" sets
Hoop binnenkort die 80 ook met gemak te pakken, en dan bouwen naar 100

Flinke training weer! Killing dat volume wat jij draait
Thanks man, Had veel energie dus kon lekker doorgaan

nice train, db press word sterker.

Sterke UB train. Blijft mooi om die vooruitgang op de bench te zien, als je dit vergelijkt met een paar maanden geleden is het verschil enorm! Ben benieuwd hoe het gaat als je die 80’s erop gooit, dat wordt leuk.
Die pushdown zal ook lekker gebrand hebben.

Zal binnenkort ff je semi-sumo filmpje analyseren, thanks voor de spoiler ;)

lb power

Gister legday maar had geen zin :o
Dus dan vandaag maar..
Merk trouwens dat mn gewicht drastisch gedaald is.
Vanmorgen woog ik na toiletbezoek een matige 85,6kg
Wat pas geleden een dikke 88 was.

Heb ook twee weken een 'accutane' achtig middel gebruikt ivm acne, en gewichtsverlies is een bijwerking van roa voor sommigen, dus neem aan dat het hier ook het geval is. Mn voeding was wel goed de laatste dagen/weken, ver boven onderhoud dus blijft vreemd.

Squat
8x20
8x20
8x20
5x60
5x60
5x75
3x90
3x90
3x90

Toch maar erin gehouden..
Squat techniek is nog steeds niet wat het geweest is.

Goodmorning
5x40
5x40
5x40
5x50
5x50

Blijft lastig die bar recht houden en diepte

Leg press
6x100
8x110
8x110
8x110

Volle ROM, niet die meuk wat 99 doet :roflol:

Leg extension
10x80
10x80
8x60 1 been
8x60 1 been
8x60 1 been

Deadlift
8x60
5x100
3x130
3x150
3x150

Gewoon conv. Kracht was redelijk aangezien einde been training

#TeamNoCalves

nice train, db press word sterker.
Idd, werd eens tijd man
Sterke UB train. Blijft mooi om die vooruitgang op de bench te zien, als je dit vergelijkt met een paar maanden geleden is het verschil enorm! Ben benieuwd hoe het gaat als je die 80s erop gooit, dat wordt leuk.
Die pushdown zal ook lekker gebrand hebben.

Zal binnenkort ff je semi-sumo filmpje analyseren, thanks voor de spoiler ;)
Idd, hoop dat die progressie zo vooruit blijft gaan.
Denk dat ik die 80 dik ga falen omdat 77,5 al 'te' zwaar was IMO, waar we zien wel.
Pushdown brandde idd wel lekker.

Sinds tijden weer eens dikke spierpijn in borst en traps :D

Gister legday maar had geen zin :o Dus dan vandaag maar..
Heel goed!

Squat 8x20 8x20 8x20 5x60 5x60 5x75 3x90 3x90 3x90 Toch maar erin gehouden.. Squat techniek is nog steeds niet wat het geweest is.
Goede zaak dat je de squat erin hebt gehouden. Oefening baart kunst! Soms een weekje skippen kan geen kwaad, maar dat moet je niet al te vaak doen.

Goede training verder. En niet vergeten door te blijven eten! Misschien ligt je onderhoud hoger dan je o.b.v. die formules berekent. Als je dat van jezelf weet, kun je rustig wat extra's eten. Het kan ook zijn dat je intensiever hebt getraind dan waar de formules rekening mee houden.

Die weekjes rust bij squat heb ik wel eens gehad, alleen techniek blijft kut.
Voel ze ook alleen maar in de rectus femoris, ipv hele benen.
Vroeger toen ik niet heel diep ging, en 'verkeerd' squatte, voelde ze wel goed en natuurlijk aan

Voeding zou goed moeten zijn, zit op ongeveer 4300kcal en dat gewicht is echt in 3 dagen oid 3 kg gezakt.
Lijkt me sterk dat dat door training kan zijn

Die weekjes rust bij squat heb ik wel eens gehad, alleen techniek blijft kut.
Voel ze ook alleen maar in de rectus femoris, ipv hele benen.
Vroeger toen ik niet heel diep ging, en 'verkeerd' squatte, voelde ze wel goed en natuurlijk aan

Voeding zou goed moeten zijn, zit op ongeveer 4300kcal en dat gewicht is echt in 3 dagen oid 3 kg gezakt.
Lijkt me sterk dat dat door training kan zijn

Ik heb vorig week ook even rust genomen van de squats, maar toch blijft die verdomme kut techniek slecht. :mad:

Die weekjes rust bij squat heb ik wel eens gehad, alleen techniek blijft kut. Voel ze ook alleen maar in de rectus femoris, ipv hele benen. Vroeger toen ik niet heel diep ging, en 'verkeerd' squatte, voelde ze wel goed en natuurlijk aan
Wat bedoel je met squats voelen in hele benen? Ik voel ze alleen in de quads. Of het alleen de rectus femoris is, durf ik niet te zeggen.

Voeding zou goed moeten zijn, zit op ongeveer 4300kcal en dat gewicht is echt in 3 dagen oid 3 kg gezakt. Lijkt me sterk dat dat door training kan zijn
Het lijkt mij ook dat dat genoeg is met jouw gewicht! Nu is het wel zo dat je net voor die tijd even naar de WC ging, dus dat speelt zeker mee. En 3 dagen is vrij kort om conclusies te trekken. Het kan voor een deel ook door je vochtbalans komen. Misschien over een paar dagen weer meten en kijken of het afvallen aanhoudt of niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat door een medicijn gebeurt, behalve bij vochtafdrijvers, o.i.d.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Ik heb vorig week ook even rust genomen van de squats, maar toch blijft die verdomme kut techniek slecht. :mad:
Als het een probleem blijft, dan maar lichter squatten en focusen op techniek.
Ik ga zelf komende week ook weer wat lichter squatten, omdat ik niet tevreden was over mijn techniek afgelopen maandag.

Wat bedoel je met squats voelen in hele benen? Ik voel ze alleen in de quads. Of het alleen de rectus femoris is, durf ik niet te zeggen.

Voelde eerst alle 3 koppen van de quad werken (+hams en glutes dan), en nu alleen kracht uit de middelste.

Het lijkt mij ook dat dat genoeg is met jouw gewicht! Nu is het wel zo dat je net voor die tijd even naar de WC ging, dus dat speelt zeker mee. En 3 dagen is vrij kort om conclusies te trekken. Het kan voor een deel ook door je vochtbalans komen. Misschien over een paar dagen weer meten en kijken of het afvallen aanhoudt of niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat door een medicijn gebeurt, behalve bij vochtafdrijvers, o.i.d

Formules zeggen ong. 4100 kcal alleen daar gain ik niet op, dus dan maar iets verhogen.
Wegen doe ik trouwens altijd na wc bezoek, maaginhoud kan verschillen per dag ;)
En als ik op internet rondneus zijn er aardig wat mensen die makkelijk 3 tot 6kg afvallen.
Laten we maar hopen dat dat allemaal vocht is :o

.

.

goed dat je toch legs heb gedaan lkkre training.

borst en armen hypertrofie

Incline bench
5x10x40

Incline db flyes
2x8x8

Incline db press
3x10x20

Bent over crossover
5x12x20

High cable curls
14x15
10x20

Incline curls
failurex8 -> opstaan en weer tot failure
failurex8 -> opstaan en weer tot failure

Close grip barb curls
10x30
10x20
10x20 reverse

Hammer curls
failurex6

Dip machine
5x15x30

Overhead rope extension
4x14x25

Tricep pushdown
5x10x20 2 setjes reverse grip

Rope pushdown
5x15x15

Weet niet wat t is maar heb energie voor tien de laatste dagen.
Ook wel fijn dat rope pushdown en overhead extension oefeningen geen pijn meer in de schouders doen.
Merk ook dat tricep op die rope pushdown wel lekker reageert.
Is mooi want tricep wou nooit echt groeien :o

Sinds wanneer train jij borst en armen? Of is dat een soort UB min rug? :)

Heerlijke inzet op die incline curls! Die biceps zullen we helemaal leeg geweest zijn na deze training. Ik denk dat die tris nu wel een duidelijke signal hebben gekregen dat ze moeten groeien :-)

Mooi ook met die verschillende kleurtjes

schouders rug

Dumbbell press
10x12
10x20
10x20
10x20

Front raise
10xoly
10xoly
10x15 plate
10x15 plate / 10x10 plate dropset

Side raises
10 setjes
Tussen de 3 en 10kg
10-25 reps

Facepulls focus op rear delt
4x15x10

Peck back
2x20x10

Reverse seated lat pulldown
5x14x40

Seated cable row
4x12x40/50

Kroc row strict
3x14x22

Wide grip t row
12x40
10x60
10x60

Lats helemaal op

Hang cleans, jerks en shrugs
? setjes 45kg

Kuiten
4x20x50

Sinds wanneer train jij borst en armen? Of is dat een soort UB min rug? :)

Heerlijke inzet op die incline curls! Die biceps zullen we helemaal leeg geweest zijn na deze training. Ik denk dat die tris nu wel een duidelijke signal hebben gekregen dat ze moeten groeien :-)

Mooi ook met die verschillende kleurtjes

Altijd al :p
ub power
lb power
rust
rug schouders pomp
borst armen pomp
benen pomp

Armen waren vrij leeg ja, hoop ook wel dat die triceps gaan groeien.
Binnenkort weer eens die overhead extensions met dumbbell en 2 handen proberen, zou mooi zijn als die ook pijnvrij zouden zijn.

Laatst bewerkt:
Is die lat pulldown fijn om reverse seated te doen? Nog nooit over nagedacht dat dat natuurlijk ook zo kan.

Lekkere t-rows nog, helemaal voor het eind van zo’n work-out.

Altijd al :p
ub power
lb power
rust
rug schouders pomp
borst armen pomp
benen pomp
Ah f**k, heb blijkbaar niet opgelet welke combinaties je de laatste tijd pakte per training :p

Hoog volume trouwens op die kuiten, is ook goed voor schouders en rug ??? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven