Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goeie training maat! Flink wat oefeningen ook.
Als ik jou was zou ik proberen de volgende x die 2x10x50kg niet te doen, en 2x8x40kg.
Dan blijft er iets meer kracht over voor je werksets en als je daarna die 5x70 nog doet is dat als het goed is wel voldoende.
Maar goed, dat het voor mij beter zou zijn, wil niet zeggen dat het voor jou beter is.
Mooi doorgaan met die bench zo!, binnenkort 5x5x80!
Thanks man, Had veel energie dus kon lekker doorgaanFlinke training weer! Killing dat volume wat jij draait

Idd, werd eens tijd man
Idd, hoop dat die progressie zo vooruit blijft gaan.Sterke UB train. Blijft mooi om die vooruitgang op de bench te zien, als je dit vergelijkt met een paar maanden geleden is het verschil enorm! Ben benieuwd hoe het gaat als je die 80s erop gooit, dat wordt leuk.
Die pushdown zal ook lekker gebrand hebben.
Zal binnenkort ff je semi-sumo filmpje analyseren, thanks voor de spoiler![]()

Heel goed!Gister legday maar had geen zinDus dan vandaag maar..
Goede zaak dat je de squat erin hebt gehouden. Oefening baart kunst! Soms een weekje skippen kan geen kwaad, maar dat moet je niet al te vaak doen.Squat 8x20 8x20 8x20 5x60 5x60 5x75 3x90 3x90 3x90 Toch maar erin gehouden.. Squat techniek is nog steeds niet wat het geweest is.
Die weekjes rust bij squat heb ik wel eens gehad, alleen techniek blijft kut.
Voel ze ook alleen maar in de rectus femoris, ipv hele benen.
Vroeger toen ik niet heel diep ging, en 'verkeerd' squatte, voelde ze wel goed en natuurlijk aan
Voeding zou goed moeten zijn, zit op ongeveer 4300kcal en dat gewicht is echt in 3 dagen oid 3 kg gezakt.
Lijkt me sterk dat dat door training kan zijn

Wat bedoel je met squats voelen in hele benen? Ik voel ze alleen in de quads. Of het alleen de rectus femoris is, durf ik niet te zeggen.Die weekjes rust bij squat heb ik wel eens gehad, alleen techniek blijft kut. Voel ze ook alleen maar in de rectus femoris, ipv hele benen. Vroeger toen ik niet heel diep ging, en 'verkeerd' squatte, voelde ze wel goed en natuurlijk aan
Het lijkt mij ook dat dat genoeg is met jouw gewicht! Nu is het wel zo dat je net voor die tijd even naar de WC ging, dus dat speelt zeker mee. En 3 dagen is vrij kort om conclusies te trekken. Het kan voor een deel ook door je vochtbalans komen. Misschien over een paar dagen weer meten en kijken of het afvallen aanhoudt of niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat door een medicijn gebeurt, behalve bij vochtafdrijvers, o.i.d.Voeding zou goed moeten zijn, zit op ongeveer 4300kcal en dat gewicht is echt in 3 dagen oid 3 kg gezakt. Lijkt me sterk dat dat door training kan zijn
Als het een probleem blijft, dan maar lichter squatten en focusen op techniek.Ik heb vorig week ook even rust genomen van de squats, maar toch blijft die verdomme kut techniek slecht.![]()
Wat bedoel je met squats voelen in hele benen? Ik voel ze alleen in de quads. Of het alleen de rectus femoris is, durf ik niet te zeggen.
Voelde eerst alle 3 koppen van de quad werken (+hams en glutes dan), en nu alleen kracht uit de middelste.
Het lijkt mij ook dat dat genoeg is met jouw gewicht! Nu is het wel zo dat je net voor die tijd even naar de WC ging, dus dat speelt zeker mee. En 3 dagen is vrij kort om conclusies te trekken. Het kan voor een deel ook door je vochtbalans komen. Misschien over een paar dagen weer meten en kijken of het afvallen aanhoudt of niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat door een medicijn gebeurt, behalve bij vochtafdrijvers, o.i.d
Formules zeggen ong. 4100 kcal alleen daar gain ik niet op, dus dan maar iets verhogen.
Wegen doe ik trouwens altijd na wc bezoek, maaginhoud kan verschillen per dag
En als ik op internet rondneus zijn er aardig wat mensen die makkelijk 3 tot 6kg afvallen.
Laten we maar hopen dat dat allemaal vocht is
.

Sinds wanneer train jij borst en armen? Of is dat een soort UB min rug?
Heerlijke inzet op die incline curls! Die biceps zullen we helemaal leeg geweest zijn na deze training. Ik denk dat die tris nu wel een duidelijke signal hebben gekregen dat ze moeten groeien :-)
Mooi ook met die verschillende kleurtjes

Ah f**k, heb blijkbaar niet opgelet welke combinaties je de laatste tijd pakte per trainingAltijd al
ub power
lb power
rust
rug schouders pomp
borst armen pomp
benen pomp