XXL Nutrition

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ub power / Matt Kroczaleski back workout

Benchpress
opw
5x70
5x75
3x80 pr
3x80 pr
3x80 pr
3x80 pr

Standing OHP
10x20
5x35
5x45
5x50
3x50
3x50

=====================

Matt Kroczaleski back workout
Wou deze train al tijden eens uitproberen, dus vandaag vond ik wel een prima dag.
Had genoeg tijd en was rustig in de gym.
Rug helemaal gesloopt, kan hem zeker aanraden.

Conventional Deadlift
8x60
5x100
3x130
3x150
3x160 vpr

Kroc Row
10x16
8x28
6x34
6x40 paused reps omdat 40kg dumbbells max is atm

Lat pulldown
100x60

Setjes niet geteld. Moesten 100 chin ups zijn maar zo sterk ben ik ook weer niet.

T Row Wide grip
10x40
10x60
10x75
10x75 vpr

Barbell shrugs
8x60
8x100
8x120 vpr
8x130 vpr
6x140 vpr

Is die lat pulldown fijn om reverse seated te doen? Nog nooit over nagedacht dat dat natuurlijk ook zo kan.

Lekkere t-rows nog, helemaal voor het eind van zo’n work-out.

Ah f**k, heb blijkbaar niet opgelet welke combinaties je de laatste tijd pakte per training :p

Hoog volume trouwens op die kuiten, is ook goed voor schouders en rug ??? :)

Kuiten moesten nog ingehaald worden :D
En die reverse seated pulldown vind ik zelf wel lekker, weet niet waarom maar heb zo een betere stretch in de lats.

Laatst bewerkt:
Lekker man, mirin deadlift.

Damn lekker man!

ging lekker hoop pr/vpr

Goed op weg. Shrugs ook mega: 140kg!

Goed op weg. Shrugs ook mega: 140kg!
Zeker, volgende keer alleen wel belt erbij pakken want onderrug was snel vermoeid
Zekers :eek:
Thanks nederlandseboom
Moet jij zeggen met je sumo's :o
Thanks brah

Geen 5x5 meer met bench;)?
Nette deadlift!
Zonder riem al helemaal netjes.
Ken goed zijn dat als je een riem om had gehad dat je vlot 3x180 haalt.
Bij mij voelt ook me 3x170 net zo zwaar als me 3x200 met riem!

Zo, lekker die shrugs nog aan het eind van je training. Bij Kroc rows is 't echter de bedoeling dat je reps maakt, liefst 20+ (al dan niet door hard te cheaten); dan heb je ook meteen geen paused nodig ;)

Geen 5x5 meer met bench;)?
Nette deadlift!
Zonder riem al helemaal netjes.
Ken goed zijn dat als je een riem om had gehad dat je vlot 3x180 haalt.
Bij mij voelt ook me 3x170 net zo zwaar als me 3x200 met riem!

Heb nu 80kg gehad dus vind het wel even mooi voor nu, wil nu eerst mn OHP naar 60kg krijgen.
En heb bij de 150 en 160 wel riem gepakt hoor, wordt anders nogal lastig om vorm vast te houden :p
180 had misschien gelukt als ik met deads begon, ipv de bench en ohp al is het dan nog aardig wat, van je oude 1rm een 3rm maken

Zo, lekker die shrugs nog aan het eind van je training. Bij Kroc rows is 't echter de bedoeling dat je reps maakt, liefst 20+ (al dan niet door hard te cheaten); dan heb je ook meteen geen paused nodig ;)

Ja meestal wel maar dan gaan die chins en t rows ook nooit meer lukken.
Was tevens al vrij moe van de deads en de vid was het ook 6 reps dus daar aan gehouden :D

nice die deadlifts gaan goed.

Een kroc row is toch een db row waar je normaal bijv 8 reps mee kunt en dan erg high rep mee doet met wat mindere rom?

Een kroc row is toch een db row waar je normaal bijv 8 reps mee kunt en dan erg high rep mee doet met wat mindere rom?

Erg hoge reps ja, ROM zal in het begin iets groter zijn omdat je mag (/moet) cheaten, maar bij de laatste paar reps inderdaad kleiner zijn. Volgens mij ben je pas klaar als je 'm echt niet meer omhoog krijgt (of je echt idioot veel reps haalt, maar dan heb je het gewicht verkeerd gekozen)

Rom is juist iets groter imo, je laat je schouder helemaal zakken, en dan explodeer je omhoog waarbij je de schouderbladen tegen mekaar perst, dus echt omhoog tillen.
Reps moeten idd rond de 20 maar denk dat de verdere training er onder zou lijden.

Heb m hier vandaan:
https://www.youtube.com/watch?v=YJGeMkQWCsk

Holy, die db’s die Kroc gebruikt.. Wel interessant dat hij groot voordeel van die rows merkt op z’n deadlifts. En daarnaast dat hij een verbetering in zijn grip merkt. Lijkt me wel wat om die Kroc rows ook eens uit te proberen.

Lekker zware bench trouwens. Deads zijn ook een stuk zwaarder dan vorige keer. Straffe training, kerel! Sterkte met je traps deze dagen ;)

Squatsessie vandaag naar morgen verplaatst, omdat het me niet ideaal lijkt te gaan squatten na deads.
Vanmiddag ook gewogen op 90kg.
Is natuurlijk niet op een lege maag maar blij dat ik weer rond de 90 zit, zonder crea en een lager bf dan de vorige keer. Nog 6 kg en dan zit ik wel goed qua gewicht/lengte ratio.

Holy, die db’s die Kroc gebruikt.. Wel interessant dat hij groot voordeel van die rows merkt op z’n deadlifts. En daarnaast dat hij een verbetering in zijn grip merkt. Lijkt me wel wat om die Kroc rows ook eens uit te proberen.

Lekker zware bench trouwens. Deads zijn ook een stuk zwaarder dan vorige keer. Straffe training, kerel! Sterkte met je traps deze dagen ;)

Ik ga die krocs er wel inhouden.
Mn deads gaan ook de goede kant op sinds ik ze erin gegooid heb.
Zal natuurlijk ook gewoon krachtgains zijn maar vind t wel een fijne rowvariant.

Traps vallen wel mee, zijn nu wel gewend aan de 100+

Leg extension opw
4x15x30

Squat
10x20
10x20
8x60
8x60

5x80
5x90
3x100
3x100
1x100 schouder en barbell nat
2x100
5x90
8x60 hacksquat
8x60 hacksquat

Ene rack was bezet dus moest het kleinere nemen, niet ideaal met mijn lengte en het racken maar squat wel fijner omdat er geen spiegel voor zit.
Eerste setje met 100 voelde weel als vanouds, al was dat snel weer kut de setjes erna.
Techniek spijkeren dus weer

Sumo deadlift (wide stance)
5x5x100

Heupen laag, veel quad en ham werk

Diagonal leg press
8x100
8x100
8x120
8x120
8x120

Voeten laag geplaatst voor quads.
Knieën voorbij borst met ROM

Smith calf raises
7x15x60

Weinig gegeten vandaag, werd pas laat wakker.
Kracht was meh, maargoed

Gaat lekker man

eej je bent wel gekrompen

Mooi dat squat weer vertrouwd aanvoelt, oefening baart kunst maat

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven