AndroidHealthClinic

Atreus: Bulking Bad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Qua fysiek vind ik alles een beetje tegen vallen, vooral armen. Maar ik kom ook niet aan ondanks dat ik 4700kcal eet per dag. Zal door de t4 komen die ik als medicatie neem. Nieuwe dosis en over 2 weken weer bloedtest, hopelijk mag die dan omlaag.
Je bent 2m (stats nu 1.96???). Dan heb je gewoon meer bot om te vullen. Massa komt wel, maar duurt helaas iets langer. Ik heb ook genoeg van dit soort momenten gehad, maar heb gewoon besloten dit te negeren. Want ook dit komt neer op het vergelijken van jezelf met anderen, wat je niet moet doen. Dat lukt aardig goed ;) Gewoon doorgaan, dan komt het wel goed :)

Had geen idee wat T4 is, maar door effe te googlen, zag ik dat gewichtsverlies een mogelijke bijwerking is, brr.

4700 kcal?! ;o Hoe ziet je voeding er ongeveer uit, haha? Echt zuur dat je niet aankomt op zo'n hoge kcal inname.

Het duurt inderdaad langer voordat je frame enigszins gevuld is maar wanneer dat dan ook eenmaal zo ver is... Well you know the drill

• Topic Starter Topic Starter
Wel gewonnen dan?

maare...
jij voetbalt toch nie?
jesusfacepalm.jpeg
Aye, zonder dalen geen pieken he
Dat zeggen ze
Kak da je geen goede focus hebt.
Ik heb dat heel af en toe.. en soms denk ik dan echt pff wa doe ik hier toch haha.
Maar goed, volgende training weer gewoon knallen!
Zeker! Vandaag pull en dat zijn altijd wel fijne trainingen!

--

Je bent 2m (stats nu 1.96???). Dan heb je gewoon meer bot om te vullen. Massa komt wel, maar duurt helaas iets langer. Ik heb ook genoeg van dit soort momenten gehad, maar heb gewoon besloten dit te negeren. Want ook dit komt neer op het vergelijken van jezelf met anderen, wat je niet moet doen. Dat lukt aardig goed ;) Gewoon doorgaan, dan komt het wel goed :)

Had geen idee wat T4 is, maar door effe te googlen, zag ik dat gewichtsverlies een mogelijke bijwerking is, brr.

Het duurt inderdaad langer voordat je frame enigszins gevuld is maar wanneer dat dan ook eenmaal zo ver is... Well you know the drill
Pas geleden kwam de meting uit op 1,96, wat 2 jaar terug precies 2m was.
Had me sindsdien nooit meer gemeten haha.
En t3/t4 bestaat uit schildklierhormonen die de stofwisseling en dus het energie verbruik verhogen.
Wordt vaan ik cutting cycles gebruikt. Jammer moet ik dit altijd al slikken omdat ik zelf geen schildklier heb,

En dat ik door lengte meer massa nodig heb snap ik nu ook wel, doelde meer op de progressie qua alles op boterharm zn vraag over huidig fysiek :p

4700 kcal?! ;o Hoe ziet je voeding er ongeveer uit, haha? Echt zuur dat je niet aankomt op zo'n hoge kcal inname.

Niet echt een vast schema maar weet wel hoeveel kcal alles ongeveer is per hoeveelheden die ik nuttig.
Bestaat iig uit: veel chocomel, eiwit pannekoeken, kwark, brood, kaas, choco kruidnoten (flinke kcal bom), (groente, aardappellen, kip/rundvlees / pastas) en gezouten pinda's

:D

---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 13:50 ----------

Trek trein

Deadlift
10x60
10x60
5x100
5x120
3x140
5x155

geen vpr maar wel weer eens lekker

Reverse seated lat pulldown
5x10x50

Seated cable row
10x40
10x50
10x50
10x60
20x40/10x25 dropset

High row
3x15x50
2x15x25 (1 arm)

Dumbbell curls
20x8
20x8
20x8
10x6 hammer
10x7 hammer

lkkre train. flinke reps ook. lats en ceps zullen wel goed vol zitten

Lekker gepoeld dus :)
Fijne deadlift weer. Stuk beter dan vorige week :)

Duidelijk! :) Mooie training neergezet trouwens.

Doorbouwen met die deadlift! op naar de 200!

Leg extension
20x30
20x50
20x80 fullstack
20x50
20x30

Squat
5x10x60

Beetje experimenteren met wijdere grip.
Kracht ook nog beetje meh, donderdag avond een schoolfeest gehad en gisteren tijdens handbal training een circuit aan been/spring oefeningen gedaan.

Sldl
3x10x60

Rope pulldown
Setjes en reps niet geteld.
Tot leeg

Dumbbell kickback
?x?x4

bGg7HSl.png

Terug naar 86kg op kwart volle maag.
Snap er helemaal niks meer van

feelsbatman.jpeg

Hopppaa

Staat goed droog jongen! Nice die forearm separation

Thanks!
Onderarmen gaan wel lekker terwijl ik ze niet eens echt isoleer
Qua droog valt het wel mee, buik begint aardig vetjes te worden :p

Haha op 10% klagen over vetjes, nonono

u mad dikz*k :P

==

Vandaag geen train.
Had vandaag sentraal nederlands examen en was erg laat thuis inb4 het is centraal
En om op een maandag avond te trainen leek me geen goed plan ivm de drukte, waar ik niet van weet of dat er wel is hier.
Nam het risico liever niet dus morgen pushhhhh

push

Pec deck
opw

Bench paused reps
10x40
10x60
5x70 voelde zwak
5x10x60

OHP
4x6x45

Lateral raises
2x15x5
20x5
20x5 kabel
30x4
10x10
10x12,5
15x5

Schouders kogelrond :D

Peck back
3x20x15

Incline cable flyes
3x?x?

Rope pulldown
5x14x20

Geen pics van kogelronde delts? :(

Dan lijken mn armen smal op die fotos en wil niet dat jullie denken dat ik niet superbreed ben

:o:o

Wordt lastig, belichting van armoede hier in kleedkamers
Zal volgende keer eens proberen of ik er wat van kan maken

lekkere training

fysiek ziet er ook goed droog uit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven