- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het probleem is dat je met dit soort dingen twee weken vooruitgang mist. Hiervoor had ik hetzelfde waardoor ik in een maand eigenlijk geen f**k vooruitgang heb geboekt qua lichaamssamenstelling. Ik ga me de komende twee maanden superstreng aan mn programma houden (muv wijn met kerst, en bubbels en een oliebol op 31/12).Blij dat je terug bent!
Werkreisjes zijn inderdaad niet ideaal voor het dieet, maar ah.
Moet af en toe eens kunnen, toch?![]()

Ziet eruit als een leuke training!Donderdag, 20 December 2018
Bench press: 53.5x
BB hip thrust: 85x
Unilateral pull-down: 22.5
High cable row: 39.5x
Lateral raise: 6x
En nu hopen dat er een vanmiddag een geschikte spotter is. Gym crush helpt iets te veel mee, en m'n collega is er waarschijnlijk niet,![]()

Ziet eruit als een leuke training!
Irritant he, spotters die te veel meehelpen...  Ik had er vorige week ook last van![]()
yayyyy, lucky day!Ik had enorme mazzel: mn collega was er! Hij is een van de twee perfecte spotters in mn gym.
Fijn

Update: buiten de deur geluncht.Dank je Bubs!
Al zou ik tijd hebben, dan zou ik nog niet gaan trainen vandaag: sore all over!Hangt bij mij meestal van mijn gevoel af.
Als ik het gevoel heb dat mijn spieren nog te vermoeid zijn en ik meer kwaad dan goed zou doen dan neem ik een extra rustdag, maar als het prima aanvoelt en ik vol in form ben dan ga ik er gewoon voor.
Eventueel gewoon wat lichter trainen om overbelasting of blessure te voorkomen![]()