MuscleMeat

Back to basics

• Topic Starter Topic Starter
29-10-2018

Bench press: 45x6, 6, 6 (pause reps)
Bench press: 35x6, 6, 6 (wide, pause reps)
Scapular pull-ups: 6, 6, 6, 6, 6
Unilateral leg extensions: 22.5x8, 8, 8, 8, 8
Bent-over delts (bench): 7x6, 6, 6, 6, 6
BOR: 40x6, 6, 6

Het enige wat ik kan bedenken voor quads zijn leg extensions. Als iemand nog andere ideen heeft hoor ik het graag (leg press, squats,
split squats zijn off vanwege lies).

Laatst bewerkt:
Sissy SQ? Imo beter dan eender welke leg extension.

Lukken lunges en/of step ups (niet te hoog) wel?

Ik kom ook niet verder dan leg extensions. :(
Je kunt overigens wel echt kneiterhard knallen op die extensions, als je voorlopig niet meer kunt doen dan dat. Probeer anders eens af te wisselen met de opbouw van de oefening. Bijvoorbeeld laag beginnen met veel reps en dan uitbreiden naar een hoger gewicht met steeds minder reps (telkens zoveel je kunt). En/Of een dropset erbij knallen. Serious burn is gegarandeerd. Thank me later. Of verkoop me een klap, afhankelijk van hoe ernstig je spierpijn is de dag erna. :roflol:

Ik kom ook niet verder dan leg extensions. :(
Je kunt overigens wel echt kneiterhard knallen op die extensions, als je voorlopig niet meer kunt doen dan dat. Probeer anders eens af te wisselen met de opbouw van de oefening. Bijvoorbeeld laag beginnen met veel reps en dan uitbreiden naar een hoger gewicht met steeds minder reps (telkens zoveel je kunt). En/Of een dropset erbij knallen. Serious burn is gegarandeerd. Thank me later. Of verkoop me een klap, afhankelijk van hoe ernstig je spierpijn is de dag erna. :roflol:
Jaaaaa, die extensions geven een mega burn. Maar wat vervelend zeg dat er je er ook zoveel last van had. En opmerkelijk dat zoveel mensen er last van lijken te hebben.

30-10-2018

Rustdag. Dus cardio en het gebruikelijke mobility spul. Heb Sissy squats uitgeprobeerd - bloody hell - zelfs de meest simpele versie voel je al. Mooie body weight oefening.

Laatst bewerkt:
Proberen om iets meer ontspannen te zitten in de auto, ik had intertijd ook last tijdens het rijden.
Toen ben ik er echt op gaan letten om mijn bilspieren niet aan te spannen, maar zo relaxt mogelijk te zitten...
Verder postte @marina1975 in mijn topic ook nog een aantal goeie opwarmingsoefeningen voor de liesregio.
Ziet er een beetje vreemd uit, maar who cares als het helpt ;)

En van @ProudPizza kreeg ik deze interessante link mee:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/liespijn-tijdens-squatten-pectineus.412023/

Misschien heb je er ook baat bij?

Proberen om iets meer ontspannen te zitten in de auto, ik had intertijd ook last tijdens het rijden.
Toen ben ik er echt op gaan letten om mijn bilspieren niet aan te spannen, maar zo relaxt mogelijk te zitten...
Verder postte @marina1975 in mijn topic ook nog een aantal goeie opwarmingsoefeningen voor de liesregio.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/liespijn-tijdens-squatten-pectineus.412023/

Dank je Bubs. Dat zijn goede tips. Ik zal de Happy Babies direct proberen, :)

Tip voor in auto- houten poot ala @Sanca Dan wel cruise control a al Marco Bakker

31-10-2018

RDL: 67.5x12, 12, 12
Calf jumps: 160x10, 10, 10, 10
Military Press: 25x10, 10, 8, 8
Unilateral pull down: 20x10, 10, 10
Unilateral leg extension: 25x8, 8, 8
Sissy squats: 12, 12, 12, 12

Geen bijzondere training, deed op sommige exercises iets minder dan gepland.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
En? Sissy SQ een beet ok qua gevoel?

En? Sissy SQ een beet ok qua gevoel?
. Ja, was even zoeken naar juiste ROM maar had het idee dat mn quads gingen opblazen dus dat zit wel goed. Heb ze wel assisted gedaan trouwens. Denk dat Ik ze blijf doen - mooie burner aan het eind van een training.

01-11-2018

De selfies van vandaag reflecteren genadeloos dat ik niet een paar kg minder maar een paar kg meer weeg. Fucking shit - vette pens en geen spier te zien. Comfort jeans = skinny jeans.

Basta! De supercut die ik wilde starten in januari begint nu.

01-11-2018

De selfies van vandaag reflecteren genadeloos dat ik niet een paar kg minder maar een paar kg meer weeg. Fucking shit - vette pens en geen spier te zien. Comfort jeans = skinny jeans.

Basta! De supercut die ik wilde starten in januari begint nu.
Succes :D! You can do this

01-11-2018

Bench press: 45x9, 9, 9
Bench press: 40x9, 9, 9
Leg extension: 26.25x8, 8, 8
Lat prayers: 21.25x12, 12, 10
Biceps: 9x10, 10, 10
Leg curls: 15x15, 15, 12, 12
Shoulder pulls: 27.5x12, 12, 12
Pull-overs: 22x12, 12
Lateral raise: 4x15, 15, 15
Front raises: 4x15, 15, 15

1877 cals: 187/62/149

Laatst bewerkt:
02-11-2018

Rustdag: lunch wandeling en een opruim sessie als ik weer thuis ben.

1514 cals: 130/48/133

Laatst bewerkt:
Stil gevallen? :D

Terug
Naar boven