- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Absoluut!

23 December 2018 (75.0 kg)
Wederom een rustdag - we gaan een dag naar Chamonix dus dat wordt weer buiten de deur eten. Ik doe mn uiterste best om niet boven de 75 kg te komen deze kerst maar het valt niet mee.
Gewoon even genietenDie kilo's gaan er wel weer af!

Duh,Dik word je niet tussen Kerst en Nieuwjaar, maar tussen Nieuwjaar en Kerst![]()
Vliegen! Is maar een uurtje. De huisarts schreef 6 weken fysio voor, en als dat het niet oplost door naar de sports medicine clinic. Ik heb echt een t*ring hekel aan fysiotherapie.Vliegen of rijden? Rijden met je lies lijkt me niet echt aangenaam...
Duh,
Vliegen! Is maar een uurtje. De huisarts schreef 6 weken fysio voor, en als dat het niet oplost door naar de sports medicine clinic. Ik heb echt een t*ring hekel aan fysiotherapie.
2 uur op voorhand daar zijn enzo, ben je toch snel een uurtje of 5 in totaal kwijt. Rij je ook wel naar NL denk ik dan?Dat klopt - en dan nog een uur openbaar vervoer,Is maar een uurtje in de lucht2 uur op voorhand daar zijn enzo, ben je toch snel een uurtje of 5 in totaal kwijt. Rij je ook wel naar NL denk ik dan?
Maar rijden duurt toch al snel 8-9 uur. Als ik langer dan een week naar Nl ga, rij ik wel maar dat is al weer een tijd geleden.Have fun! Maastricht is zo mooi deze tijd van het jaar!29 December 2018 (75.5 kg)
Rustdag - we gaan een dagje naar Maastricht.
Ja!! Maastricht is prachtig - heerlijke dag gehad en lekker gegeten. s’Avonds geborreld en gesnackt.Have fun! Maastricht is zo mooi deze tijd van het jaar!