Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
29.01.2019
Meh, rust dag. Zo’n 30 minuten gelopen op de incline loopband, booooring. Maar goed: 28 dagen tot Bonaire. Ik ben helemaal klaar met de zieke collega's die gewoon komen werken en ook heel goed thuis hadden kunnen werken. Zit nu zelf met giga koortslip.
Bij de lateral raises gebruik ik te veel mn traps (?). Daarom superlicht gewicht gepakt, en totale focus op het laag houden van mn schouders.
Ehm heb nog nooit (bewust) een Front lat spread gedaan maar ga het googelen.Dit idd. Hoe hoger je gaat, des te vaker je traps het gaan overnemen. Wat mij altijd hielp om het te leren, begin met een front lat spread. Dus je lats wijd en open zetten.
Ehm heb nog nooit (bewust) een Front lat spread gedaan maar ga het googelen.
Hierdoor kantel je je schouders naar voor en naar boven. En zoals bij alle schouder oefeningen, het is de kop die naar het plafond wijst die het werk doet 

Elke training cardio of op dagen dat er geen KT gedaan wordt?

Hahaha
Ik ben gewoon een luie donder en heb besloten om dagelijks cardio te doen. Is geen hardcore cardio hoor, en max 30 min.Zalig hoe je dat er zo eventjes tussen smijt in je log
Elke training cardio of op dagen dat er geen KT gedaan wordt?
Ik vind het een leuke oefening maar ‘gedoe’ om op te zetten.

ROFL
ROFL
En ik maar denken ‘lats groot maken’ tijdens de lateral raises.