AndroidHealthClinic

bankdrukken

Nou ik train nu ongeveer 6 maanden en kan nu zelf 8x80 kg drukken 90 kg kan ik ook 8x maar alleen lukt het me niet alleen als iemand achter me staat vet vaag is dat, en dan helpt hij nauwlijks mee.

2x 110 gedrukt dus ik ga de goede kant op.

soms heb ik klote dagen dat ik al moeite heb met 70 kg of gewoon snel leeg ben.

Ach ga toch weg, mensen hier die weinig benchen/squaten/deadliften zijn over het algemeen de skinny mensen. Uitzonderingen door grote hoeveelheden AS zijn overal wel op te vinden. Kijk eens naar de grotere naturels op dit forum, over het algemeen zijn dat ook de sterkere van het forum.

Ik ben benieuwt naar foto's van je monsterlijke lijf, ik neem aan dat je wel weet waar je over praat aangezien je andere mensen nu als 'noob' afschildert en je aangeeft met een bench van 80kg. al een flink beest kan zijn. Het enige wat ik tot nu van je gezien heb is dat je een klein vet wietrokend varkentje bent dat na jaren trainen maar is gaat kuren omdat je dan denkt enige vooruitgang te boeken :D
Nou jah die komen wel foto's
Een wiet rokertje klopt wel jah, Klein klopt ook, maar dik klopt niet.
Toen ik op 20 % zat was ik ook nog niet echt dik. En dat kuren doe ik op dit moment om te kijken hoe ik daar op ga reageren. Ik merk aan posts van jou
dat je mij de grond in probeerd te trappen waarom eingelijk ?

Edit
Als ik echt groter wou worden pakken pakte ik daar ook wel een kuur naar

Nou jah die komen wel foto's
Een wiet rokertje klopt wel jah, Klein klopt ook, maar dik klopt niet.
Toen ik op 20 % zat was ik ook nog niet echt dik. En dat kuren doe ik op dit moment om te kijken hoe ik daar op ga reageren. Ik merk aan posts van jou
dat je mij de grond in probeerd te trappen waarom eingelijk ?

Edit
Als ik echt groter wou worden pakken pakte ik daar ook wel een kuur naar

juppie hoe lang ben je al bezig met trainen? Als je nog maar net bezig bent kan je beter wachten totdat je een goede basis hebt.

juppie hoe lang ben je al bezig met trainen? Als je nog maar net bezig bent kan je beter wachten totdat je een goede basis hebt.

7 jaar en de basis is er al lang op kracht stats naar.
Maar niet iedereen is weg gelegd mer lekker veel motor-units per spiervezel helaas

Halloooo, soms zie ik dat ook wel, ik zie soms ook hele gespierde en die kunnen minder dan mij drukken.

Mij status met bankdrukken is 90 kilo 4 keer en ik ben 17 jaar oud.
en 80 killo doe ik 6 keer heb ik meer kracht:P
Gespierd dat betekend niet dat je sterk bent.

Ik niet ik geef eerlijk toe dat ik ook maar max 1x80 druk op dit moment

Het gekke is dat ik wel makkelijk 8x70 druk

No offence maarre, vind dit wel een erg groot verschil. Zit 't niet tussen je oren? Als makkelijk 8 x 70 doet zou je toch zeggen dat je toch wel 3 of 4 keer 80kg moet kunnen drukken.

No offence maarre, vind dit wel een erg groot verschil. Zit 't niet tussen je oren? Als makkelijk 8 x 70 doet zou je toch zeggen dat je toch wel 3 of 4 keer 80kg moet kunnen drukken.

Nee lukt me echt niet. Teminste nu nog niet. Tijdje trug voor de cut
Drukte ik wel 3 keer 90. Maar probeer ik 95kg ofzo dan faal ik al bij 1 hh

Dit heb ik trouwens met alle oefeningen

ik zit nu ook op 3x 90:)

7 jaar en de basis is er al lang op kracht stats naar.
Maar niet iedereen is weg gelegd mer lekker veel motor-units per spiervezel helaas

nou je hebt toch al een flinke rug moet ik zeggen, heb je 7 jaar achter mekaar getraind of niet? Vreet je wel genoeg trouwens want dat kan het ook zijn he!

nou je hebt toch al een flinke rug moet ik zeggen, heb je 7 jaar achter mekaar getraind of niet?

Nee. Dat niet maar heb ook niet langer dan 2 week niet getraind als ik niet trainde. En ben er ook nog een half jaar helemaal uit geweest.
De rug valt daar nog mee mee moet ik zeggen. Is namelijk ook al weer 2 /3 jaar trug ofzo.

Nee lukt me echt niet. Teminste nu nog niet. Tijdje trug voor de cut
Drukte ik wel 3 keer 90. Maar probeer ik 95kg ofzo dan faal ik al bij 1 hh

Dit heb ik trouwens met alle oefeningen

Kan ook gewoon zijn dat borst misschien een iets mindere spiergroep is.

Ervaar je hetzelfde bij rug? Zonee dan zou ik me geen zorgen maken , gewoon blijven borst trainen , beetje variatie. Je kan niet in alles even goed zijn :)

ligt het nou aan mij of zijn er allemaal slappelingen in mijn sportschool?
iedereen in mijn sportschool drukt ongeveer 30-50 kg meer niet.
en die mensen zijn er best gespiert uit. en dan hoor ik hier dat een beginner na een paar maanden wel 70 kg kan drukken.

Massa is ook niet gelijk aan kracht.

Neem nu bijvoorbeeld Luppie , ik durf wedden dat zijn chest er veel indrukwender is dan mijn chest. Ik train nu 8 maand en zit normaal aan bench 94x3 , ben nu weer gezakt tot 87*3 door examens en cut.

Uitvoering doet ook veel , afwisseling etc. En sommigen hebben een betere borst en mindere rug en dan anderen weer omgekeerd. En sommigen zijn natuurlijk overal goed in xD

IK train nu iets langer als een jaar en mijn krachtstats zijn ook nog weinig indrukwekkend vergeleken met wat je hier allemaal hoort maar het laat me echt totaal koud. Ik train niet voor kracht (alhoewel het natuurlijk wel een leuke bijkomstigheid is) maar voor massa en zolang de progressie daar goed is boeit het me weinig hoeveel minder ik wel niet druk dan anderen. Zoals anderen al zeiden, kracht staat niet gelijk aan massa. (er is wel een verband natuurlijk)

12 x 70kg of
5 x 90kg

ligt eraan in welke reprange ik train.

Kennely had al 1036 lbs zo'n 470kg op zijn naam staan, nu 1120 lbs...dat is dan toch heel kort in de buurt van 500kg!!! Als je op google Ryan Kennely intikt kun je op youtube de filmpjes hiervan zien.

Keep on lifting,
100% - lifetime - natural - benchpresser
1 RM shirted 202,5kg
1 RM raw 180kg

Terug
Naar boven