AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ben benieuwd hoe je nieuwe schoenen gaan bevallen! Die lb days gaan lekker bij jou lees ik zo lekker man!

Lekkere variaties vandaag :thumb:

Gaat lekker hier!
Mooi dat stage bevalt en wat PR's.

Lekker bezig!

Je gaat lekker de laatste tijd zeg, zowel qua training als qua baan!
Ben benieuwd wat je van de schoenen vind, ik vond het direct een verademing, zou mooi zijn als jij zelf ook direct het verschil merkt ^^.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.065
Ben benieuwd hoe je nieuwe schoenen gaan bevallen! Die lb days gaan lekker bij jou lees ik zo lekker man!

Anders ik wel. Momenteel sta ik niet stabiel en daardoor mis ik simpelweg kracht.

Echt fijn inderdaad :D De glutes in ieder geval goed aangepakt met een hoog volume :)

Gaat lekker hier!
Mooi dat stage bevalt en wat PR's.

Lekker bezig!

Bedankt he! :)

Je gaat lekker de laatste tijd zeg, zowel qua training als qua baan!
Ben benieuwd wat je van de schoenen vind, ik vond het direct een verademing, zou mooi zijn als jij zelf ook direct het verschil merkt ^^.

Ik kan niet wachten Sanne! Ze liggen al klaar op het afhaalpunt, maar ik heb morgenochtend pas tijd om ze op te halen.. :(
Dit weekend ga ik naar A'dam en waarschijnlijk wil mijn neef zondag wel even trainen. Ik heb die dag low-rep squats op het programma, dus neem ik mijn nieuwe schoenen gelijk maar mee denk ik..

Ja, ben benieuwd of je nou echt veel verschil merkt met squat schoenen.
Kan me niet voorstellen dat het veel verschil maakt, dus ben benieuwd. :)

Ja, ben benieuwd of je nou echt veel verschil merkt met squat schoenen.
Kan me niet voorstellen dat het veel verschil maakt, dus ben benieuwd. :)
Ten opzichte van losse schijfjes lijkt me wel. Als je op je blote voeten kan squatten lijkt me dat nog stabieler.

• #2.068
Ten opzichte van losse schijfjes lijkt me wel. Als je op je blote voeten kan squatten lijkt me dat nog stabieler.

Dat laatste is voor mij simpelweg geen optie. M'n enkel is dusdanig beschadigd dat dat hem helaas niet wordt :(

Voeding gisteren:
Havermout met alles dr op en eraan 900 kcal
Hele baguette, 110 g kip, 2 eitjes en ketchup 900 kcal
2 knackebrots met 80 g zalm + 4-5 snoepjes en een appel 400 kcal
quinoa schotel met kip + aardappelpuree met kaas 750 kcal
100 g cereal, bak kwark, fruit, rozijnen, noten etc. 1000 kcal

3950 kcals.

gewicht vanmorgen: 78,6

conclusie: meer eten.

Dat laatste is voor mij simpelweg geen optie. M'n enkel is dusdanig beschadigd dat dat hem helaas niet wordt :(

Voeding gisteren:
Havermout met alles dr op en eraan 900 kcal
Hele baguette, 110 g kip, 2 eitjes en ketchup 900 kcal
2 knackebrots met 80 g zalm + 4-5 snoepjes en een appel 400 kcal
quinoa schotel met kip + aardappelpuree met kaas 750 kcal
100 g cereal, bak kwark, fruit, rozijnen, noten etc. 1000 kcal

3950 kcals.

gewicht vanmorgen: 78,6

conclusie: meer eten.

Jij begint steeds meer op een bodemloze put te lijken:D
Chill dat je het toch in grote lijnen telt.
Bizar man 3950 kcals en nog steeds niet vooruit gaan in gewicht..
Ecto eerste klas.:rolleyes:

• #2.071

Tja, ik ben oprecht blij dat ik op mn werk niet te veel fysiek activiteit (meer) doe. Maar ja, dat fietsen en zo vreet ook behoorlijke energie. Ik wil trouwens ook niet weten wat ik met die training van gisteren heb verbrand :P

RIP :D.

Deficits, 3e set

Paused squats, 3e set

Je rug bolt wel iets onderin bij die deficit of niet? Als ik paused doe duurt die veel langer trouwens..:o

Hoe ging de rest van de training?

Inderdaad bizar. Ik ben 2 weken lang vetter door 1 kut BBQ. Het is allemaal oneerlijk :sad:

Ja weet ik, dus schoenen met een redelijke grote drop en een harde bodem zonder gel en zo zijn dan je beste optie.

• #2.075
Je rug bolt wel iets onderin bij die deficit of niet? Als ik paused doe duurt die veel langer trouwens..:o

Hoe ging de rest van de training?

Nee hoor, m'n onderrug is in prima postitie :). Door mijn extreem lange ledematen is het voor mij alleen het fijnste om een licht gebolde bovenrug te hebben voor maximale kracht.
Die pause moet uiteraard langer. Ik had dit alleen al een jaar niet meer gedaan. Even wennen dus ;)
Ik zit er nu aan te denken een paar weken al mijn squats paused te doen om techniek te perfectioneren. Ik voel paused squats ook vele malen beter in mijn quads en glutes dan reguliere squats. Ik weet niet of het een goed idee is m.b.t. kracht(opbouw)?

Inderdaad bizar. Ik ben 2 weken lang vetter door 1 kut BBQ. Het is allemaal oneerlijk :sad:

Dan heb je het wel heeeeul bont gemaakt Rene! :P

Ja weet ik, dus schoenen met een redelijke grote drop en een harde bodem zonder gel en zo zijn dan je beste optie.

In theorie zijn de Power Perfect dus.. Perfect voor mij. Nu maar hopen dat het in de praktijk ook goed uitpakt met die enkel van mij.

• #2.076
Beetje pompings om het weekend in te luiden. Redelijk verrot van gisteren trouwens :P.

Friday: Upper Incline Bench

Incline Bench
10 x 20
8 x 40
5 x 7 x 60

Pull-ups weighed
8 x 8
6 x 8 te small gepakt
5 x 8
6 x bw

Dumbbell shoulder press
10 9 8 x 14

Barbell rows
9 7 7 x 60 eergisteren dumbell rows en pull-ups + gisteren deficit deadlifts. Hmm... Dit voelde dan ook niet geweldig :roflol:

Shoulder bombs
10 7 7x 4

Bicep curls
12 8 x 17,5 ex bar
8 x 15 ex bar

Face pulls
15 14 12 x 10

Tricep push down
14 9 9 x 15 kg

Lekkere training & fitchick..wait whut?!

Even je filmpjes weer bekeken (moet ik in een andere browser doen). Nice.
Je zou je hoofd iets neutraler kunnen houden bij DL denk ik, beter voor de nek. Het valt me altijd wel op hoeveel volk er loopt te drentelen en ijsberen met de meest idiote handschoentjes, caps, waterflessen, kniewarmers etc... zou mij enorm afleiden :o
Blij met mijn home gym, hoe beperkt ook.

• #2.079
Lekkere training & fitchick..wait whut?!

Hehe. Op dat gebied is het in mijn gym over het algemeen niet zo heel best gesteld trouwens! :P

Even je filmpjes weer bekeken (moet ik in een andere browser doen). Nice.
Je zou je hoofd iets neutraler kunnen houden bij DL denk ik, beter voor de nek. Het valt me altijd wel op hoeveel volk er loopt te drentelen en ijsberen met de meest idiote handschoentjes, caps, waterflessen, kniewarmers etc... zou mij enorm afleiden :o
Blij met mijn home gym, hoe beperkt ook.

Neutraler in de zin van meer omlaag kijken?

Pff.. Ik kan mij soms ook vreselijk laten afleiden door dat volk :roflol:. Opzich niet goed, want ik merk, zeker tijdens zware sets, mijn prestaties er onder lijden.
Daarnaast ben ik af en toe ook behoorlijk wat tijd kwijt aan het helpen van mensen met hun techniek. Gisteren ook weer een jongen geholpen met zn deadlift. :)

Neutraal: in de zelfde lijn als je rug. Nu knikt je hoofd naar achter ahw.

Ach, die sociale interactie in een gym is dan nog wel iets leuks en nuttig, als je tenminste ook wel eens een goede tip terugkrijgt :)

Terug
Naar boven