tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd hoe je nieuwe schoenen gaan bevallen! Die lb days gaan lekker bij jou lees ik zo lekker man!
De glutes in ieder geval goed aangepakt met een hoog volume
Gaat lekker hier!
Mooi dat stage bevalt en wat PR's.
Lekker bezig!
Je gaat lekker de laatste tijd zeg, zowel qua training als qua baan!
Ben benieuwd wat je van de schoenen vind, ik vond het direct een verademing, zou mooi zijn als jij zelf ook direct het verschil merkt ^^.

Ten opzichte van losse schijfjes lijkt me wel. Als je op je blote voeten kan squatten lijkt me dat nog stabieler.Ja, ben benieuwd of je nou echt veel verschil merkt met squat schoenen.
Kan me niet voorstellen dat het veel verschil maakt, dus ben benieuwd.![]()
Ten opzichte van losse schijfjes lijkt me wel. Als je op je blote voeten kan squatten lijkt me dat nog stabieler.

Dat laatste is voor mij simpelweg geen optie. M'n enkel is dusdanig beschadigd dat dat hem helaas niet wordt
Voeding gisteren:
Havermout met alles dr op en eraan 900 kcal
Hele baguette, 110 g kip, 2 eitjes en ketchup 900 kcal
2 knackebrots met 80 g zalm + 4-5 snoepjes en een appel 400 kcal
quinoa schotel met kip + aardappelpuree met kaas 750 kcal
100 g cereal, bak kwark, fruit, rozijnen, noten etc. 1000 kcal
3950 kcals.
gewicht vanmorgen: 78,6
conclusie: meer eten.

Yeah!

Jij begint steeds meer op een bodemloze put te lijken
Chill dat je het toch in grote lijnen telt.
Bizar man 3950 kcals en nog steeds niet vooruit gaan in gewicht..
Ecto eerste klas.![]()
. Inderdaad bizar. Ik ben 2 weken lang vetter door 1 kut BBQ. Het is allemaal oneerlijkJij begint steeds meer op een bodemloze put te lijken
Chill dat je het toch in grote lijnen telt.
Bizar man 3950 kcals en nog steeds niet vooruit gaan in gewicht..
Ecto eerste klas.![]()

Ja weet ik, dus schoenen met een redelijke grote drop en een harde bodem zonder gel en zo zijn dan je beste optie.Dat laatste is voor mij simpelweg geen optie. M'n enkel is dusdanig beschadigd dat dat hem helaas niet wordt![]()
Je rug bolt wel iets onderin bij die deficit of niet? Als ik paused doe duurt die veel langer trouwens..
Hoe ging de rest van de training?
. Door mijn extreem lange ledematen is het voor mij alleen het fijnste om een licht gebolde bovenrug te hebben voor maximale kracht.
Inderdaad bizar. Ik ben 2 weken lang vetter door 1 kut BBQ. Het is allemaal oneerlijk![]()
Ja weet ik, dus schoenen met een redelijke grote drop en een harde bodem zonder gel en zo zijn dan je beste optie.
.

Even je filmpjes weer bekeken (moet ik in een andere browser doen). Nice.
Je zou je hoofd iets neutraler kunnen houden bij DL denk ik, beter voor de nek. Het valt me altijd wel op hoeveel volk er loopt te drentelen en ijsberen met de meest idiote handschoentjes, caps, waterflessen, kniewarmers etc... zou mij enorm afleiden
Blij met mijn home gym, hoe beperkt ook.
. Opzich niet goed, want ik merk, zeker tijdens zware sets, mijn prestaties er onder lijden.