SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neutraal: in de zelfde lijn als je rug. Nu knikt je hoofd naar achter ahw.
Ach, die sociale interactie in een gym is dan nog wel iets leuks en nuttig, als je tenminste ook wel eens een goede tip terugkrijgt![]()
!
Het mannelijk geslacht die pull ups doen, beter dan dat kan het niet worden
Nog leuke plannen dit weekend?
Kun je mij uitleggen hoe jij 3 x 10 kg plankt?
Want ik plank op tijd, bijvoorbeeld 4 x 1 minuut of zo. Leg je dan een schijf van 10kg op je rug?
Edit: het lijkt nu alsof ik shots op je probeer te firen, maar het is echt een vraag haha

Dat is best heftig!

Respect gozer!
Dat is best heftig!
Glijdt die schijf niet weg? Ik doe wel eens push ups met een schijf in een rugzakje, dat ligt wat stabieler![]()
!
Schoenen al binnen? Goede training weer, die bent over raises zullen goed gebrand hebben.
Ik kan niet wachten om ze te proberen en eindelijk mijn krachtschema te beginnen als alles goed voelt*Checkt Bas zijn IG*Voeding in Amsterdam was btw echt episch. Mijn neef zit in een soort Dreamer bulk +. Hij is dan ook binnen een jaar okk 20 kg aangekomen. Waar hij eerst eng dun was, heeft 'ie nu een buikje. Enfin.. 3 dagen zo'n 5000 kcals met sws 120+ g vetten.

. Ik had daar geen internet en dacht eigenlijk niet eens aan mij telefoon! squat schoenen zijn de shitalsof je in een blok beton gegoten staat
gains will be made

Viel vies tegen inderdaadIk heb mijn Insta eigenlijk maar weinig gebruikt. Ik had daar geen internet en dacht eigenlijk niet eens aan mij telefoon!
![]()

Ziet er goed uit! Best heftig trouwens, deadliften en SLDL'en in een workout!