MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Het mannelijk geslacht die pull ups doen, beter dan dat kan het niet worden :rolleyes:
Nog leuke plannen dit weekend?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Neutraal: in de zelfde lijn als je rug. Nu knikt je hoofd naar achter ahw.

Ach, die sociale interactie in een gym is dan nog wel iets leuks en nuttig, als je tenminste ook wel eens een goede tip terugkrijgt :)

Hmm, oke. Bedankt voor de tip! Dan te bedenken dat ik tot voor kort altijd in spiegel voor mij keek tijdens het deadliften :P!

Zekers! Het is alleen jammer dat er bij mij in de gym niet zo heel veel ervaren gasten rondlopen. Ik mis dat wel een beetje :(

Het mannelijk geslacht die pull ups doen, beter dan dat kan het niet worden :rolleyes:
Nog leuke plannen dit weekend?

Hahaha, daar wordt jij echt blij van he!!

Dit weekend in Amsterdam geweest. Echt gezellig gehad. Al met al trouwens 40 km gelopen, maar wel teeeering veel gegeten :P

Gisteren ook nog even wezen trainen bij die luxe gym in zuid. Nice nice.

Full-body

Squat
5 x 4 x 70

Bench
5 x 70
4 x 5 x 67.5

SLDL
6 x 90 2 x 7 x 85

OHP
766 x 35

Pull-ups
876 x 4 kg

BO lateral raises
3 x 15 x 6

Planks

3 x 10 kg

Kun je mij uitleggen hoe jij 3 x 10 kg plankt?
Want ik plank op tijd, bijvoorbeeld 4 x 1 minuut of zo. Leg je dan een schijf van 10kg op je rug?

Edit: het lijkt nu alsof ik shots op je probeer te firen, maar het is echt een vraag haha

Laatst bewerkt:
  • #2.084
Kun je mij uitleggen hoe jij 3 x 10 kg plankt?
Want ik plank op tijd, bijvoorbeeld 4 x 1 minuut of zo. Leg je dan een schijf van 10kg op je rug?

Edit: het lijkt nu alsof ik shots op je probeer te firen, maar het is echt een vraag haha

3 x zo'n 90 sec met 10 kg schijf ;)

Schoenen al binnen? Goede training weer, die bent over raises zullen goed gebrand hebben.

• #2.088
Dat is best heftig!
Glijdt die schijf niet weg? Ik doe wel eens push ups met een schijf in een rugzakje, dat ligt wat stabieler :)

De tijd lijkt wel altijd lang te duren, hehe :P!
Ik leg die op m'n glutes en span die vervolgens keihard aan. Ik heb het idee dat de oefening vooral m'n postuur goed heeft gedaan. Ik heb lange tijd met een APT rondgelopen. Altijd last van de onderrug etc.

Merci ;)

Schoenen al binnen? Goede training weer, die bent over raises zullen goed gebrand hebben.

Momenteel in de bus terug naar Brussel na 6 uur wachttijd te hebben gehad (lang verhaal, maar iig de hele dag naar de kloten). De schoenen heb ik vlak voor ik vertrok naar Adam opgehaald bij her depot, dus die staan thuis op mij te wachten!!! :D Ik kan niet wachten om ze te proberen en eindelijk mijn krachtschema te beginnen als alles goed voelt

• #2.089
Voeding in Amsterdam was btw echt episch. Mijn neef zit in een soort Dreamer bulk + :roflol:. Hij is dan ook binnen een jaar okk 20 kg aangekomen. Waar hij eerst eng dun was, heeft 'ie nu een buikje. Enfin.. 3 dagen zo'n 5000 kcals met sws 120+ g vetten.

Voeding in Amsterdam was btw echt episch. Mijn neef zit in een soort Dreamer bulk + :roflol:. Hij is dan ook binnen een jaar okk 20 kg aangekomen. Waar hij eerst eng dun was, heeft 'ie nu een buikje. Enfin.. 3 dagen zo'n 5000 kcals met sws 120+ g vetten.
*Checkt Bas zijn IG* :coffeepc:

squat schoenen zijn de shit :D alsof je in een blok beton gegoten staat

gains will be made

• #2.092

Ik heb mijn Insta eigenlijk maar weinig gebruikt :P. Ik had daar geen internet en dacht eigenlijk niet eens aan mij telefoon!

squat schoenen zijn de shit :D alsof je in een blok beton gegoten staat

gains will be made

Dat belooft veel goeds! Ik heb ze gisteren, toen ik tegen middernacht thuis kwam, gelijk even aangetrokken en ze leken prima te zitten. Een klein beetje krap, maar dat lijkt mij beter dan te ruim. Ik kan echt niet wachten om ze te proberen vanavond :D

Pics van je schoenrn?

Hoe bevallen de schoenen? :D

• #2.098
Legs Deadlift

deadlifts

3 x 3
2 x 8 x 60
1 x 5 x 100
1 x 3 x 115
3 x 2 x 132.5 kg

Paused squats
5 x 8-10
10 x 20
10 x 40
5 x 8 x 57.5

SLDL
3 x 6-10

2 x 8 x 85
1 x 7 x 85

One-leg calve raises
3 x 8-12

4 x 7 x 25 Deze houden we er maar in. M'n linkerkuit blijft moeilijk doen..

Hanging leg raises
3 x max

20 15 12

Filmpjes volgen. Vanavond is het weer tijd voor UB! Zware OHP :D

Ziet er goed uit! Best heftig trouwens, deadliften en SLDL'en in een workout!

• #2.100
Ziet er goed uit! Best heftig trouwens, deadliften en SLDL'en in een workout!

Die paused squats waren iig 2.5 zwaarder dan vorige week en ditmaal na mijn deadlifts. Dat belooft veel goeds.
Ik kan niet wachten om morgen weer low-rep squats te knallen :D

Dat is een bewuste keuze. Ik doe de SLDL's er liever gelijk achteraan, dan in de training voorafgaand aan mijn zware deadlift training. Dat werkte namelijk niet optimaal qua herstel ;)

Terug
Naar boven