- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga hier niet meer vaak kijken met al die lekkere maaltijden als ik straks verder in mijn prep zit![]()

: t*ring! Is die flexbowl..2-fucking-duizend-calorien?
Ik wil ook!!
Blijf je je kcals nu op 4500+ houden?
.
. Jouw onderhoud in 1 bakjet*ring! Is die flexbowl..2-fucking-duizend-calorien?
Ik wil ook!!
Blijf je je kcals nu op 4500+ houden?

Misschien had ik daar ook een flexbowl van moeten maken..Ik las dat jij gisteren ook behoorlijk gek hebt gedaan anders.

Doe maar zo

Squats zien er goed uit, Bas. Je kunt zien dat je een vast aantal cues gebruikt bij iedere rep. High bar vind ik zelf ook het lekkerst.
Deadlifts zijn volgens mij ook goed, het enige wat me opviel is dat je bij het laten zakken soms niet helemaal een recht barpath lijkt te hebben, dan ga je om je knie heen met de bar.
Echter, maakt het niet uit of je dat op 5, 10 of 15 reps doet.
Er was een studie waaruit bleek dat mensen in die in de lagere rep ranges trainen wel een hogere 1RM tov mensen die hetzelfde volume deden in hogere rep ranges.Niet helemaalEr was een studie waaruit bleek dat mensen in die in de lagere rep ranges trainen wel een hogere 1RM tov mensen die hetzelfde volume deden in hogere rep ranges.
De mensen uit de lagere rep ranges hadden wel meer last van hun gewrichten etc. Maar qua hypertrofie scheelde het amper tot niks nee.
Dus idd, zoek wat je lichaam aan kan en je leuk vind.
In principe is dat ook een stuk gewenning toch? Als je veel 1rm's doet is de drempel minder hoog dan dat je altijd 3x12 doet.
Meestal triple of doubles op high intensity. Maar idd, dat is nog een paar andere mouwen dan 12 reppersNiet helemaalEr was een studie waaruit bleek dat mensen in die in de lagere rep ranges trainen wel een hogere 1RM tov mensen die hetzelfde volume deden in hogere rep ranges.
De mensen uit de lagere rep ranges hadden wel meer last van hun gewrichten etc. Maar qua hypertrofie scheelde het amper tot niks nee.
Dus idd, zoek wat je lichaam aan kan en je leuk vind.

Er wordt hier alleen niets gezegd over het verschil in spiermassa. Dat vind ik wel jammer! Hun 1RM was hoger, maar waren ze ook groter?!
Dan hadden ze maar wat meer cardio moeten doen om de boel een beetje gesmeerd te houden![]()
Dat het verschil nihil was zolang je maar tot (bijna) fail traint. Intensiteit maakt dan niks uit 
Toch welDat het verschil nihil was zolang je maar tot (bijna) fail traint. Intensiteit maakt dan niks uit
![]()
Exact. Zolang je tot spierfalen traint groei je.
Echter.. Ze hebben het hier over ongetrainde lui op de korte termijn.
Stel: Persoon A traint 3 jaar lang in de 3-8 rep range en persoon B in de 15-25 rep range.
Persoon A zal ongetwijfeld sterker zijn na 3 jaar dan persoon B en daardoor meer spiermassa hebben.
Nope. Toevallig bij deze studie waar ik het over had niet. Maar vind hem zo 1, 2, 3 niet terug....

Oke dan..
Jij denkt dus dat high-rep training net zo effectief is?
Moet je dan maar eens proberen he...![]()