Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Restaurantjes in de markthal om het plein heen zijn heel smakelijk voor een goede prijs maar binnenin is het te duur, te benauwd en vooral heel ongezellig en kil. Echt iets voor de dagjesmensen en toeristen. Ik zelf ga inderdaad uit eten in de witte de with, euromastpark, zalmhaven, oude haven en mijn eigen buurt delfshaven. Allemaal rondom het centrum.

LOL...

De oude haven bedoelde ik denk ik, ja.
De Toko in de markthal is echt helemaal fantastisch. Zoveel keuze!! Lage prijzen ook.

Zeg, had dat van tevoren ff laten weten ;)! Ik heb geen haventje gezien..

Gains will be made.

Die Toko is geweldig, ja. Half Azie loopt daar ook, dus moet wel goed zijn :)

Sorry.... was oude haven dus. Maar de terrassen met uitzicht op water een grote sky-line daarachter bepalen de sfeer wel. Binnen als het kouder is, is het een stuk minder ben ik bang.

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.944

UITERAARD.

Thanks! Morgenvroeg wordt ze geopereerd. Cardioloog is net aan bed geweest en heeft haar wel gerustgesteld, ze zijn iig wel vriendelijker en duidelijker dan de vorige keer.

Fijn. Jij blijft daar vannacht? Succes he!

LOL...
De oude haven bedoelde ik denk ik, ja.
Die Toko is geweldig, ja. Half Azie loopt daar ook, dus moet wel goed zijn :)
Sorry.... was oude haven dus. Maar de terrassen met uitzicht op water een grote sky-line daarachter bepalen de sfeer wel. Binnen als het kouder is, is het een stuk minder ben ik bang.

:thumbs:

Haha daar een kijkje nemen volgende keer :D

Ik ben het lloydkwartier nog vergeten ook

Je bedoelt de MC neem ik aan :trollface:

Echter, vond ik Rotterdam in z'n geheel niet zo een sfeervolle stad. Doe mij maar Amsterdam! :trollface:

OUT!

Er was genoeg lekker te eten. Ik had alleen het idee dat de meeste Rotterdammers de MC of halal fried chicken prefereren. Die zie je echt OVERAL :P.

mwah, hangt er helemaal vanaf waar je bent in Rotterdam. maar zitten er wel een aantal ja. maar voornamelijk bij tram/metro haltes en toeristische plekken dus lijkt allemaal meer dan het is

Ik denk dat je niemand die in Rotterdam woont kan vinden die de martkhal top zou aanprijzen

het gebouw is wel mooi, maar daar is het ook wel mee gezegd ja.

Dacht dat in Rotterdam de Kapsalon was uitgevonden? Smolov-food!

• #2.950
En toch vind ik het idee van de markthallen helemaal niet verkeerd. Het zou alleen iets meer MARKT moeten zijn, en wat minder show..
M.a.w. doe mij maar de Albert Cuyp :D.

26/09

Cardio: 20 km fietsen
Kcal: 4300
BW: 81.4 :thumb:

• #2.951
27/09

Gisteren opgestaan met enorme spierpijn in m'n rug en die is nog niet over :o.. Waarschijnlijk een combinatie van het sjouwen van een enorme rugzak en de training van zondag.
Vandaag echter wel deads op de planning. Misschien sumo pakken als conv. niet goed voelt.
Daarnaast vandaag ook gewoon weer op de fiets. Dat was wel fris trouwens vanmorgen. Sinds tijden eens niet bezweet op t werk aangekomen :o.

27/09

Gisteren opgestaan met enorme spierpijn in m'n rug en die is nog niet over :o.. Waarschijnlijk een combinatie van het sjouwen van een enorme rugzak en de training van zondag.
Vandaag echter wel deads op de planning. Misschien sumo pakken als conv. niet goed voelt.
Daarnaast vandaag ook gewoon weer op de fiets. Dat was wel fris trouwens vanmorgen. Sinds tijden eens niet bezweet op t werk aangekomen :o.
poeh het was hier ook fris vanochtend. 8 graden hier in Groningen, heb mooi de winterjas aangetrokken de t*ring. Zag ook nog mensen voorbij fietsen in korte broek en t-shirt, vast aan de tren ofzo:P

• #2.953
poeh het was hier ook fris vanochtend. 8 graden hier in Groningen, heb mooi de winterjas aangetrokken de t*ring. Zag ook nog mensen voorbij fietsen in korte broek en t-shirt, vast aan de tren ofzo:P

Mwhaha ik ben ook in een overhemd naar t werk gefietst. Onderweg kreeg ik wel wat rare blikken :o..

mwa overhemd kan nog. Maar korte broek en t-shirt?:eek:???

Moet jij niet werken of zit je beetje uit je neus te vreten en dbb aant checken?

• #2.955
mwa overhemd kan nog. Maar korte broek en t-shirt?:eek:???

Moet jij niet werken of zit je beetje uit je neus te vreten en dbb aant checken?
Het is dat ik vanmorgen te beroerd* was om te fietsen, maar anders was ik ook zeker in mijn korte broek gegaan..:o

* Lees: lui

• #2.957
Het is dat ik vanmorgen te beroerd* was om te fietsen, maar anders was ik ook zeker in mijn korte broek gegaan..:o

* Lees: lui

Heerlijk toch! Als je een beetje doortrapt krijg je het vanzelf warm op de fiets.

Zondag:

Tevreden met de diepte! Dit was het setje met 50 kg.

Planning voor vandaag: Training B
Back squat 3x5
DL 1x5
Bench 3x6
Weighted hammer-grip pull-ups 3x6
Incline dumbell press 3x8
Dumbell row 3x8
Walking lunges 3x10
Face pulls 3x10
Bicep curls (SS seated lateral raises) 3x10

Knee raises

Het is heerlijk fietsweer, al durf ik dat voorlopig nog even niet te doen. En idd als je een beetje doortrapt heb je het eerder warm dan koud.

FSQ's zien er goed uit hoor!

Vind jij ook dat je met die oefening makkelijker op diepte komt dan reguliere backsquats?

• #2.960
Het is heerlijk fietsweer, al durf ik dat voorlopig nog even niet te doen. En idd als je een beetje doortrapt heb je het eerder warm dan koud.

Doe inderdaad alsjeblieft even rustig aan ;). Niks forceren in deze fase.

FSQ's zien er goed uit hoor!

Vind jij ook dat je met die oefening makkelijker op diepte komt dan reguliere backsquats?

Thanks Marvin!
Ja, dat wou ik er nog bij vermelden, maar was mij doorgeschoten.
Bij FSQ's hoef ik er niet eens bij na te denken en ik squat bijna ATG! Dat is met back squats wel anders... Ik begrijp dat jij daar dus ook 'last' van hebt.

Terug
Naar boven