Net als ik gister
Have fun dit weekend!
Haha. Ik was wel een beetje jaloers man

. Echter 's avonds toch lekker wezen trainen.
Merci. Dat is helemaal goed gekomen!!
Een
heerlijk weekend gehad in Rotterdam met m'n vriendin!! Vooral veel lekkers gegeten en dat vervolgens verbrand met de nodige cardio

.. Daarnaast ook nog wat geshopt en natuurlijk de 'highlights' bekeken. Echter, vond ik Rotterdam in z'n geheel niet zo een sfeervolle stad. Doe mij maar Amsterdam!
Vrijdag nog even een UB training gepakt. Geen full-body, want mijn benen waren zoals gezegd he-le-maal gaar. UB ging opzich wel prima gelukkug. Ik heb de gewichten allemaal wat verlaagd en heb mijzelf voorgenomen veel minder vaak tot failure te pushen. Het voelde nu even alsof ik niet hard genoeg trainde, maar het is meer een kwestie van wennen. Doordat ik steeds tot falen heb getraind de afgelopen tijd heb ik veel minder progressie gemaakt dan waartoe ik in staat ben volgens mij. Daarnaast voelde ik mij vaak wat futloos na de training.
UB
Bench press 6 6 6 67.5
Weighted hammer-grip pull ups 8 6 6 90
OHP 8 8 8 35
Dumbell rows 12 10 10 38
CGBP 12 10 9 47?
Incline dumbell curls 5 6 7 14 12 10
Face Pulls 10 10 10 12.5
Standing dumbell Shrugs 12 12 10 38
Standing lateral raises 15 12 12 6
Alle reps op de bench mooi vlot. Ik had nog een filmpje gemaakt, maar daarna heb ik mijn telefoon vernield, dus die ben ik helaas kwijt
.
Zondag lekker met m'n vriendin gaan trainen in R'dam! Holy shit, wat een fijne Basic-Fit zeg. 5(!) squatracks en lekker veel ruimte. Ideaal!
Doordat ik aardig vermoeid en stijf was, heb ik de op de squats maar niet te gek gedaan. 75 kg was eigenlijk al fucking zwaar. Vooral doordat ik veel moeite had om de heupen goed naar achter te gooien en misschien dat het ook nog meespeelde dat ik minder carbs had gegeten dan normaal. We hebben vooral een hoop vettigheid gehad

.
Ach, morgen weer een training!!
Training A
Squats 4 4 4 4 75
Front squats 6 6 6 50 2x47.5
OHP 4 5 5 45 2x42.5
Wide-grip pull-ups 8 8 7 BW
Bench press 8 8 8 60
BOR 12 9 9 60
Tricep push down ss Face-pulls 12 12 12 14
Hanging leg raises 15 15 12 BW
Nice! Filmpje van de FSQ's volgt nog. ATG!
26/9
BW: 80,5 Na een weekend full-yolo junken 
Kcal: Hopelijk zo een 4500