Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niks mis met straf cardio op zaterdag ochtend. Gewoon af en toe stoppen voor een biertje![]()
! Ik verbaas mij er nog steeds over dat jan en alleman hier om 10u 's ochtends op een doordeweekse dag aan het bier zit ipv koffie.Dit kan ook alleen van een echte Belg komen he! Ik verbaas mij er nog steeds over dat jan en alleman hier om 10u 's ochtends op een doordeweekse dag aan het bier zit ipv koffie.
Op terras drinken we bier 
Komt er nog vrijmibo, of is het niet zo'n bedrijf?Godver. Het is wel duidelijk dat 't vrijdag is he mannen! Ach, zo blijft het in ieder geval een beetje gezellig hier.. Ik heb de komende 3 uur niets te doen, omdat ik zojuist de laatste batterijen van m'n sales telefoon heb opgebruikt.

Gezellig toch....Godver. Het is wel duidelijk dat 't vrijdag is he mannen! Ach, zo blijft het in ieder geval een beetje gezellig hier.. Ik heb de komende 3 uur niets te doen, omdat ik zojuist de laatste batterijen van m'n sales telefoon heb opgebruikt.

Beter toch? Ik vind die "verplichte" vrijmibo's altijd zo irritant. Ik wil lekker thuis chillaxxen. Gezellig doen doe ik wel op internetNah. Het is een bedrijf waar we op vrijdag om 17:00, ipv om 18:00 vertrekken![]()

Dat kan natuurlijk ookNah. Het is een bedrijf waar we op vrijdag om 17:00, ipv om 18:00 vertrekken![]()

Hangt er vanaf, bij mijn huidige bedrijf is het donderdag, met helaas een nogal hoog 'pakken' gehalte. Het leukst was in laboratorium waar ik onderzoek deed, en de kratjes met een streepjeslijst die iedereen ook netjes invulde werden soldaat gemaakt op een plaats die aan geen enkele horeca regel voldeed en via de thuisbezorg kruidenier weer nabesteld. En niemand dacht ook maar een seconde aan netwerken.Beter toch? Ik vind die "verplichte" vrijmibo's altijd zo irritant. Ik wil lekker thuis chillaxxen. Gezellig doen doe ik wel op internet![]()
Natuurlijk, bij sommige bedrijven is het gewoon echt leuk en de moeite waard even te blijven, maar vaak heb je toch een soort van "sociale" druk om langer te blijven. Ik vind het juist heerlijk om vrijdag eerder naar huis te gaan. Gewoon lekker thuis mijn "ding" doen. Jammer dat ze bij je huidige bedrijf een hoog pakken gehalte hebben. Dan krijgt het toch meteen een ander sfeertje. Ik houd meer van het ongedwongen, relaxte sfeertje. Beetje biertje drinken, de clown uithangen en naar huis...Dat kan natuurlijk ook
Hangt er vanaf, bij mijn huidige bedrijf is het donderdag, met helaas een nogal hoog 'pakken' gehalte. Het leukst was in laboratorium waar ik onderzoek deed, en de kratjes met een streepjeslijst die iedereen ook netjes invulde werden soldaat gemaakt op een plaats die aan geen enkele horeca regel voldeed en via de thuisbezorg kruidenier weer nabesteld. En niemand dacht ook maar een seconde aan netwerken.