XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.021
Oh wacht.. Dit was voor een ander logje bedoelt..... :rolleyes:

• #3.023
Niks mis met straf cardio op zaterdag ochtend. Gewoon af en toe stoppen voor een biertje :)

Dit kan ook alleen van een echte Belg komen he :D! Ik verbaas mij er nog steeds over dat jan en alleman hier om 10u 's ochtends op een doordeweekse dag aan het bier zit ipv koffie.

• Like
Waarderingen: Inb4
Dit kan ook alleen van een echte Belg komen he :D! Ik verbaas mij er nog steeds over dat jan en alleman hier om 10u 's ochtends op een doordeweekse dag aan het bier zit ipv koffie.

Koffie drink ik op het werk wel :p Op terras drinken we bier :p

Godver. Het is wel duidelijk dat 't vrijdag is he mannen :roflol:! Ach, zo blijft het in ieder geval een beetje gezellig hier.. Ik heb de komende 3 uur niets te doen, omdat ik zojuist de laatste batterijen van m'n sales telefoon heb opgebruikt.
Komt er nog vrijmibo, of is het niet zo'n bedrijf? :D

Godver. Het is wel duidelijk dat 't vrijdag is he mannen :roflol:! Ach, zo blijft het in ieder geval een beetje gezellig hier.. Ik heb de komende 3 uur niets te doen, omdat ik zojuist de laatste batterijen van m'n sales telefoon heb opgebruikt.
Gezellig toch....

Nah. Het is een bedrijf waar we op vrijdag om 17:00, ipv om 18:00 vertrekken :P
Dat kan natuurlijk ook :)
Beter toch? Ik vind die "verplichte" vrijmibo's altijd zo irritant. Ik wil lekker thuis chillaxxen. Gezellig doen doe ik wel op internet ;)
Hangt er vanaf, bij mijn huidige bedrijf is het donderdag, met helaas een nogal hoog 'pakken' gehalte. Het leukst was in laboratorium waar ik onderzoek deed, en de kratjes met een streepjeslijst die iedereen ook netjes invulde werden soldaat gemaakt op een plaats die aan geen enkele horeca regel voldeed en via de thuisbezorg kruidenier weer nabesteld. En niemand dacht ook maar een seconde aan netwerken.

Dat kan natuurlijk ook :)

Hangt er vanaf, bij mijn huidige bedrijf is het donderdag, met helaas een nogal hoog 'pakken' gehalte. Het leukst was in laboratorium waar ik onderzoek deed, en de kratjes met een streepjeslijst die iedereen ook netjes invulde werden soldaat gemaakt op een plaats die aan geen enkele horeca regel voldeed en via de thuisbezorg kruidenier weer nabesteld. En niemand dacht ook maar een seconde aan netwerken.
Natuurlijk, bij sommige bedrijven is het gewoon echt leuk en de moeite waard even te blijven, maar vaak heb je toch een soort van "sociale" druk om langer te blijven. Ik vind het juist heerlijk om vrijdag eerder naar huis te gaan. Gewoon lekker thuis mijn "ding" doen. Jammer dat ze bij je huidige bedrijf een hoog pakken gehalte hebben. Dan krijgt het toch meteen een ander sfeertje. Ik houd meer van het ongedwongen, relaxte sfeertje. Beetje biertje drinken, de clown uithangen en naar huis... :p

• #3.033
30/09
Cardio: 22 km fietsen
Kcal 4300 (met veel moeite)

01/10

Training B

Back squat
5x5 72.5
DL 3x3 125
Bench 3x5 70
Weighted hammer-grip pull-ups 8 6 5 x 10
Seated dumbell press 8 8 7 x 20
Pendlay row 6 5 5 x 70
Face-pulls 3x12 20
Alterating bicep curls 8 6 x16 8x14

Lateral raises dropset 7 x 8 kg 8 x 6 kg 10 x 4 kg
Plank 100 sec 10
En toen ging de gym dicht.

Squats vandaag gingen zwaar! Ik had al geen super gevoel van te voren, gezien ik een beetje last heb van mn darmen en daarnaast waren mn benen nog licht verzuurd van eergisteren. Alle reps gelukkig wel gehaald..
Nu niet te veel 'moeilijk' te verteren eten naar binnen werken en zorgen dat mn vertering weer bijtrekt. Anders gaat het hard met mn BW ben ik bang..

kut van je darmen man, hoe komt het?

• #3.035
Tis wa met die overdosissen:)

• #3.037
:roflol:

Succes met de darmpjes :D

• #3.039
De squats: Die waren dus zwaar vandaag!

Deadlift: Zoals jullie zien, probeer ik eerst volledig spanning op de barbell te krijgen voor de lift-off.

Bench: Dit gaat weer de goede kant op!

Ook nog wat geoefend op de power clean. Ik had toch bijna 2 uur de tijd. De ellebogen krijg ik maar niet onder de barbell!

Vraag anders aan je vriend of hij niet meer in je hol klaarkomt :trollface:

Terug
Naar boven