Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Vraag anders aan je vriend of hij niet meer in je hol klaarkomt![]()
Ah, daar heb je vaker last van?

Ik ben niet zo'n bilspleet atleet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag anders aan je vriend of hij niet meer in je hol klaarkomt![]()

en daarnaast waren mn benen nog licht verzuurd van eergisteren
#nohomoDe squats: Die waren dus zwaar vandaag!
Deadlift: Zoals jullie zien, probeer ik eerst volledig spanning op de barbell te krijgen voor de lift-off.
Bench: Dit gaat weer de goede kant op!
Ook nog wat geoefend op de power clean. Ik had toch bijna 2 uur de tijd. De ellebogen krijg ik maar niet onder de barbell!

Ik zou beginnen met alleen de hang clean en als je dat een beetje onder de knie hebt, dan schakel je over naar de volledige beweging. Ik zou ook met een lager gewicht beginnen. Wel uitdagend, maar niet zwaar. Het is ook een lastige oefening om onder de knie te krijgen, maar het is wel een van de beste oefeningen. Als het gewicht echt zwaar begint te worden, dan merk je het wel. In ieder geval positief blijven. Je hebt dat ding tenminste niet opgevangen en niet meteen op de grond laten kletteren.![]()
. Ik zal daar ook een beetje mee oefenen! Werk eerst eens aan je front rack positie, als je de bar niet eens goed kan krijgen heeft het verder oefenen van de clean geen eens zin.
Daarna is het inderdaad makkelijker om met hang van kniehoogte te beginnen
Ziet er idd lastig uit. Maar de oly lifts zijn wel the next level. Go for it BassieIk zou beginnen met alleen de hang clean en als je dat een beetje onder de knie hebt, dan schakel je over naar de volledige beweging. Ik zou ook met een lager gewicht beginnen. Wel uitdagend, maar niet zwaar. Het is ook een lastige oefening om onder de knie te krijgen, maar het is wel een van de beste oefeningen. Als het gewicht echt zwaar begint te worden, dan merk je het wel. In ieder geval positief blijven. Je hebt dat ding tenminste opgevangen en niet meteen op de grond laten kletteren.![]()
Wat...?Bas is gevallen met de fiets door de gladheid.
Nu in het gips en hand en pols gebroken, mag niks eten van zijn nare Franstalige dokters. Dag flex bowls en 6 k on a daily en hoi leg extensions.
Huh? Is dit serieus, Lloyd?Bas is gevallen met de fiets door de gladheid.
Nu in het gips en hand en pols gebroken, mag niks eten van zijn nare Franstalige dokters. Dag flex bowls en 6 k on a daily en hoi leg extensions.
Waarom zou ik hier niet serieus over zijn.