XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

:roflol: wat gebeurt hier allemaal?

De squats: Die waren dus zwaar vandaag!

Deadlift: Zoals jullie zien, probeer ik eerst volledig spanning op de barbell te krijgen voor de lift-off.

Bench: Dit gaat weer de goede kant op!

Ook nog wat geoefend op de power clean. Ik had toch bijna 2 uur de tijd. De ellebogen krijg ik maar niet onder de barbell!

Ik zou beginnen met alleen de hang clean en als je dat een beetje onder de knie hebt, dan schakel je over naar de volledige beweging. Ik zou ook met een lager gewicht beginnen. Wel uitdagend, maar niet zwaar. Het is ook een lastige oefening om onder de knie te krijgen, maar het is wel een van de beste oefeningen. Als het gewicht echt zwaar begint te worden, dan merk je het wel. In ieder geval positief blijven. Je hebt dat ding tenminste opgevangen en niet meteen op de grond laten kletteren. :D

Laatst bewerkt:
Werk eerst eens aan je front rack positie, als je de bar niet eens goed kan krijgen heeft het verder oefenen van de clean geen eens zin.

Daarna is het inderdaad makkelijker om met hang van kniehoogte te beginnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.049
Ik zou beginnen met alleen de hang clean en als je dat een beetje onder de knie hebt, dan schakel je over naar de volledige beweging. Ik zou ook met een lager gewicht beginnen. Wel uitdagend, maar niet zwaar. Het is ook een lastige oefening om onder de knie te krijgen, maar het is wel een van de beste oefeningen. Als het gewicht echt zwaar begint te worden, dan merk je het wel. In ieder geval positief blijven. Je hebt dat ding tenminste niet opgevangen en niet meteen op de grond laten kletteren. :D

Bedankt voor de tip :D. Ik zal daar ook een beetje mee oefenen!

Werk eerst eens aan je front rack positie, als je de bar niet eens goed kan krijgen heeft het verder oefenen van de clean geen eens zin.

Daarna is het inderdaad makkelijker om met hang van kniehoogte te beginnen

Klopt inderdaad. Tijd om Allan's stretches te gaan doen!

Ik zou beginnen met alleen de hang clean en als je dat een beetje onder de knie hebt, dan schakel je over naar de volledige beweging. Ik zou ook met een lager gewicht beginnen. Wel uitdagend, maar niet zwaar. Het is ook een lastige oefening om onder de knie te krijgen, maar het is wel een van de beste oefeningen. Als het gewicht echt zwaar begint te worden, dan merk je het wel. In ieder geval positief blijven. Je hebt dat ding tenminste opgevangen en niet meteen op de grond laten kletteren. :D
Ziet er idd lastig uit. Maar de oly lifts zijn wel the next level. Go for it Bassie :thumb:

Bas is gevallen met de fiets door de gladheid.
Nu in het gips en hand en pols gebroken, mag niks eten van zijn nare Franstalige dokters. Dag flex bowls en 6 k on a daily en hoi leg extensions.

rip gains, fucked up pols gebroken hebben:(, sterkte bas!

srs? Sterkte Bas! SHIT HAPPENS!! Welkom bij het revalidatie-team :o

Ben bang dat we getrollt worden..maar even wachten op @Basma

Oei! Sterkte Bas!

Oh dat is erg vervelend. Beterschap! Maareh... Gladheid? Liggen er al zoveel blaadjes in België op de weg? Het is niet eens herfstweer! Ik hoop dat je snel weer de oude bent. Typ ff een berichtje om te laten weten hoe het met je gaat. Desnoods met je neus.

is serieus, zag al een snap voorbij komen op insta met bas in verband.

Terug
Naar boven