XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Oh dat is erg vervelend. Beterschap! Maareh... Gladheid? Liggen er al zoveel blaadjes in België op de weg? Het is niet eens herfstweer! Ik hoop dat je snel weer de oude bent. Typ ff een berichtje om te laten weten hoe het met je gaat. Desnoods met je neus.

De herfst is sinds 2 dagen in het land en bij een beetje regenweer loopt het hele Belgische wegennet in een soepje.

Bas is gevallen met de fiets door de gladheid.
Nu in het gips en hand en pols gebroken, mag niks eten van zijn nare Franstalige dokters. Dag flex bowls en 6 k on a daily en hoi leg extensions.
Het is natuurlijk echt vervelend en niet leuk, maar ik moest wel lachen om je berichtje. Ik hoop dat @Basma er binnenkort ook om kan lachen ;)

De herfst is sinds 2 dagen in het land en bij een beetje regenweer loopt het hele Belgische wegennet in een soepje.
OH dat is wel naar. In NL is het niet echt veel beter om eerlijk te zijn...
Denk het niet nu ie voorlopig 1500 euro lichter is gemaakt.
1500 lichter? Heb je in Belgie een eigen risico van 1500 euro? Dat is een hoop geld man. Moeten we maar een inzamelingsactie beginnen. Croundfunding voor Bas.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.067
Tja. @lloydatoni was helaas niet aan het grollen guys :(.
Over een uur wordt ik geopereerd. Naar alle waarschijnlijkheid vanavond al naar huis. Dat is dan weer een gelukje.
M'n moeder komt hierheen vanuit Groningen, dus de kans bestaat dat ik zelfs naar het noorden ga vandaag of morgen.

Tja. @lloydatoni was helaas niet aan het grollen guys :(.
Over een uur wordt ik geopereerd. Naar alle waarschijnlijkheid vanavond al naar huis. Dat is dan weer een gelukje.
M'n moeder komt hierheen vanuit Groningen, dus de kans bestaat dat ik zelfs naar het noorden ga vandaag of morgen.
Succes straks en sterkte!!!

Kut man, sterkte met operatie en herstel!

Pffff wat kut man. Succes ermee

Sucks monkeyballs. Get well soon!

OH dat is wel naar. In NL is het niet echt veel beter om eerlijk te zijn...

1500 lichter? Heb je in Belgie een eigen risico van 1500 euro? Dat is een hoop geld man. Moeten we maar een inzamelingsactie beginnen. Croundfunding voor Bas.

Als hij het echt gaat nodig hebben kunnen we bekijken om eventueel via het forum een inzameltopic oid iets te doen.

Als hij het echt gaat nodig hebben kunnen we bekijken om eventueel via het forum een inzameltopic oid iets te doen.

Ik offer mezelf wel op. Ik ga wel achter het raam staan om geld in te zamelen. Ik weet nu nog steeds niet waar die kosten van 1500 euries vandaan komen.

Ik offer mezelf wel op. Ik ga wel achter het raam staan om geld in te zamelen. Ik weet nu nog steeds niet waar die kosten van 1500 euries vandaan komen.

Ik snap sowieso niet dat bij de eerste zorgen al over de kosten gesproken wordt.

Ik snap sowieso niet dat bij de eerste zorgen al over de kosten gesproken wordt.
Het verbaasde mij gewoon. Het is zo jammerlijk dat de zorg zo achteruit is gegaan. De kosten moeten vaak eerst besproken worden, want dan kunnen mensen nog afzien van de behandeling. Het gebeurt helaas echt. Volgens mij is het in Belgie nog wel iets beter, dan in NL (mag ik hopen).

Hè klote man! Ik hoopte dat het een grap was!:sad:

Sterkte kerel!

Mijn enkeloperatie € 6.500,-
Totale Zorgkosten € 9.500,- waarvan eigen bijdrage € 383,-
WW-ZW inkomens verlies 50%

:mad:

Schrijf mij ook maar in :)

Verzekering betaalt het later terug. Wel raar dat je 1500 euro eerst moet voorschieten om geopereerd te worden.

Mijn enkeloperatie € 6.500,-
Totale Zorgkosten € 9.500,- waarvan eigen bijdrage € 383,-
WW-ZW inkomens verlies 50%

:mad:

Schrijf mij ook maar in :)

Maar goed dan dat ik een goede hospitalisatie verzekering had bij mijn hartoperatie, de meeste kosten waren gedekt of ik kreeg ik grotendeels terugbetaald :o

Sterkte @Basma, wat klote zeg!

Terug
Naar boven