cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar goed dan dat ik een goede hospitalisatie verzekering had bij mijn hartoperatie, de meeste kosten waren gedekt of ik kreeg ik grotendeels terugbetaald![]()

Je kunt je legg press ook onder je bed doen Alez aan de slag...![]()
wie was die DBBer ook alweer met zijn bedlifts?wie was die DBBer ook alweer met zijn bedlifts?
@meaantje of @Steensteen ik weet het niet meer, maar volgens mij een van jullie 2

klote bas als er pinnen in moeten is het wel serieus kapot, succes met je herstel. al enig idee hoe lang dat gaat duren?
wie was die DBBer ook alweer met zijn bedlifts?
@meaantje of @Steensteen ik weet het niet meer, maar volgens mij een van jullie 2

Kut jongen, sterkte met het herstel, dat gaat dus ook wel een stapje terug worden.Tja. @lloydatoni was helaas niet aan het grollen guys.
Over een uur wordt ik geopereerd. Naar alle waarschijnlijkheid vanavond al naar huis. Dat is dan weer een gelukje.
M'n moeder komt hierheen vanuit Groningen, dus de kans bestaat dat ik zelfs naar het noorden ga vandaag of morgen.

Kut jongen, sterkte met het herstel, dat gaat dus ook wel een stapje terug worden.
Geniet voorlopig maar even van een moeder die kopjes soep voor je maakt en zo![]()

This Made my day!!

Pff, sterkte kerel! Niet mis dat ze er gelijk ijzer instoppen..![]()
. Je kent me verder niet maar ik lees hier regelmatig mee , sterkte man !
.Kut jongen, sterkte met het herstel, dat gaat dus ook wel een stapje terug worden.
Geniet voorlopig maar even van een moeder die kopjes soep voor je maakt en zo![]()
.shit, lees net wat er gebeurt is, das wel echt klote voor je
succes met je herstel man
.@broken batklote bas als er pinnen in moeten is het wel serieus kapot, succes met je herstel. al enig idee hoe lang dat gaat duren?
wie was die DBBer ook alweer met zijn bedlifts?
<br /> <br /> Ja behoorlijk zuur. Het zag er na de val ook allemaal vrij angstaanjagend uit om eerlijk te zijn.<br /> Ik heb geen idee hoe lang ik moet herstellen. Volgende week woensdag terug komen in het ziekenhuis iig, dan weet ik vast meer!<br /> <br /> Tot die tijd 1-arm bedlifts proberen...? :D