Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Zure shit man, maar veel legpresses doen :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
Ik ben overweldigd door alle reacties! Echt heel tof. Bedankt allemaal!! Nu eindelijk weer eten en wachten tot de verdoving is uitgewerkt. Operatie was pijnlijk, maar alles lijkt gelukkig wel op z'n plek te staan.
Er zijn 4 pennen ingezet :o..

Als je honger krijgt dan vreet je je buurman maar op....:roflol:

@Basma Ik hoop dat de operatie goed is gegaan. Je kan nu in ieder geval wel lekker gewicht gainen ;)

shit, lees net wat er gebeurt is, das wel echt klote voor je
succes met je herstel man

Tja. @lloydatoni was helaas niet aan het grollen guys :(.
Over een uur wordt ik geopereerd. Naar alle waarschijnlijkheid vanavond al naar huis. Dat is dan weer een gelukje.
M'n moeder komt hierheen vanuit Groningen, dus de kans bestaat dat ik zelfs naar het noorden ga vandaag of morgen.
Kut jongen, sterkte met het herstel, dat gaat dus ook wel een stapje terug worden.
Geniet voorlopig maar even van een moeder die kopjes soep voor je maakt en zo :D

Je kent me verder niet maar ik lees hier regelmatig mee , sterkte man !

Pff, sterkte kerel! Niet mis dat ze er gelijk ijzer instoppen..:eek!:

Too soon? :D

1614522.main_image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.098
This Made my day!! :roflol:

Pff, sterkte kerel! Niet mis dat ze er gelijk ijzer instoppen..:eek!:

Dankjewel Marvin!! Daar stond ik ook wel even van te kijken :o.

Je kent me verder niet maar ik lees hier regelmatig mee , sterkte man !

Heel erg bedankt :).

Ik probeer goed op m'n eten te letten, maar het zal wel een klein beetje lastig worden natuurlijk. Ik kan niet fatsoenlijk koken voor het moment. Vooral veel havermout, brood, zuivel, noten en pindakaas e.d. Daarnaast hoop ik op het werk een extra maaltijd mee te kunnen pakken.
Ik heb geen zin om (opnieuw) terug te vallen naar 75 kilo.

Kut jongen, sterkte met het herstel, dat gaat dus ook wel een stapje terug worden.
Geniet voorlopig maar even van een moeder die kopjes soep voor je maakt en zo :D

Bedankt René. We zitten in hetzelfde schuitje!! Vooral veel braingains maken en gezond eten.
M'n moeder is goed voor mij in ieder geval :D.

shit, lees net wat er gebeurt is, das wel echt klote voor je
succes met je herstel man

Bedankt he kerel :thumb:

Gisteravond rond 23 uur eindelijk thuis gekomen. M'n ma is serieus uit het niet 'even' heen en weer gereden voor mij. Echt heel gaaf.
Gisteren totaal geen eetlust,maar gewoon veel naar binnen gestouwd. Waarschijnlijk zo een 4500-5000 kcal al met al.
Vannacht gek veel gedroomd maar wel redelijk kunnen slapen opzich. De pijn valt mij mee. Ik neem 3x daags ibuprofen en daarnaast heb ik nog een soort 'morfine' pillen. Die gisteren voor de rit en voor het pitten genomen en dat doet z'n ding zullen we maar zeggen :P.

Nu een paar dagen bivakkeren in t noorden en komend weekend allicht weer richting het Brusselse.

Nou ja, je zit in ieder geval wel aan het ijzer zullen we maar zeggen. ;)

Lekker veel eten, wat painkillers en je flink in de watten laten leggen door je ma is heeft ook wel wat. Hou je taai, he!

Terug
Naar boven