MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Godver, je zou mijn handen moeten zien. Maar misschien moet ik er maar aan geloven en ook af en toe creme op mijn handen smeren of even eelt vijlen..

In b4: Je krijgt eelt van het dragen van handschoentjes..:rolleyes:
Of je zit in de eerste paar weken met je handmaagding. Eerste paar keer liften met de powerbars had ik ook enorm veel last van eelt of eelt dat open ging steevast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.504
Waz deze. Discussies over handschoentjes in de log van diegene die niet eens een handschoen aan kan. Helemaal mooi.

Zal het koud hebben zeker... Volgende week heeft 'ie ook een sjaal om, wedden?

@Basma: d'n t*ring, wat kun jij eten... :eatmeat:Ik kom al 10 kilo aan als ik ernaar kijk...

Goed bezig, leuk schema! Ik kom es wat vaker hier op de koffie...al is het maar vanwege al dat eten:laugh:

Het zou mij niet verbazen in ieder geval :P.

Huehue, je bent niet de enige die komt kijken voor het eten. Heb je misschien Instagram?

@Skatermarvin zo moeilijk is het toch niet om regelmatig je handen te verzorgen?

Lui.

IMG-20161120-WA0106.jpeg

Beetje handcreme enzo.
Toch 2 keer pw deadliftert zonder straps

Wut. Dat spul werkt wel in ieder geval :eek:.

Godver, je zou mijn handen moeten zien. Maar misschien moet ik er maar aan geloven en ook af en toe creme op mijn handen smeren of even eelt vijlen..

In b4: Je krijgt eelt van het dragen van handschoentjes..:rolleyes:

Volgens mij ben jij minstens zo laks als ik als het op dat soort zaken aankomt! :P Max 2 keer smeren en dan schiet het er weer bij in.

Dan niet van die romige creme halen, maar gewoon echt een harde vet. Gebruik zelf ledervet.

Dat spul heb ik wel in huis. Smeer je dat dan in voor het slapen of zo?

Van degene die geen handschoenen kan dragen. Hoezo?! :D

Yes zodra ik helemaal gereed ben mijn bed in te stappen. smeren en bed in

Haha ja je hebt heel weinig nodig. En je moet erna niks meer aan willen raken :p

Ranzige ventjes allemaal :D

Wat een niveautje hier weer ;)

*meteen online aan het shoppen bij Kruidvat*

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik gebruik deze af en toe, a lifter's best friend imo.

Echte Dove lube! :D

Eelt gewoon wegknippen bro! Ik heb eelt op mn vingertoppen door gitaarspelen, of door andere bezigheden (who knows?)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.519
'Recovery' session 22/11

Box jumps
8 x Low box
2 x 6 x High box +20 kg
1 x 8 x High box +20 kg Lachen dit. Ondanks dat ik steeds een beetje hoger ga, worden ze voor mijn gevoel elke training makkelijker. Ik kreeg ook nog een complimentje van een kerel in de gym, die boxjumps doet op lichaamslengte. Hij vond dat ik heel snel vooruit ging!

Hip Trust
10 x 90 kg
3 x 8 x 120 kg :D

Split squat
3 x 12 x 25 kg

Back ext.
12 10 10 x 15 kg

Leg press
3 x 10 x 195 En hier scheurde ik uit m'n boxer.. :roflol:. High frequency legs pays off?! :P

Leg curls
10 9 9 x 55 kg
ss Planks
3 x

Hierna nog flink wat cardio huehue.. :rolleyes:

Post-workout:

Terug
Naar boven