Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Stel je voor al dat eelt op je handen, straks denken ze nog dat ik werkhanden heb... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.483
Jo Bas op hoeveel kcal bulk je momenteel?

Hi :). Ik track niet, maar ik eet momenteel rond onderhoud op +-3500 kcal

Lol, die dude met handschoentjes aan op de lat pulldown! :D

Ik kijk er niet meer van op hoor!!

:marvin: Will be proud :rolleyes:

Stel je voor al dat eelt op je handen, straks denken ze nog dat ik werkhanden heb... :D

Mwhaha, ook echt. Triest eigenlijk, hoe de meeste mannen tegenwoordig bang zijn voor dat soort dingen :o.

Waarschijnlijk heeft hij pas net een vriendin en dan doe je nog vingeren, dat doe ik al jaren niet meer:p

Ik wel :D.

De benen zijn behoorlijk verrot van gisteren! Het zullen vooral die cardio lunges en hip trusts zijn geweest vermoed ik, Hehe.
Vandaag lekker een rustdag en even bij m'n moeder op 'zieken'bezoek. Ze heeft haar enkel zwaar gekneusd en loopt met krukken.
De familie gaat lekker zullen we maar zeggen.. :P

Waarschijnlijk heeft hij pas net een vriendin en dan doe je nog vingeren, dat doe ik al jaren niet meer:p
Jouw vriendin stelt het bij een massage op prijs gelijktijdig een beetje opgeschuurd te worden?

Moet wel bekennen dat ik sinds ik van gym geswitcht ben die dingen ook niet draag. Flexx gym is wat meer 'hardcore' en heb daar het gevoel voor lul te lopen met die dingen...

Dus binnenkort..

handen-met-blaren-en-eelt-door-crossfit.jpg

Edit: Ik was altijd een trots handschoenen drager..:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.485
Jouw vriendin stelt het bij een massage op prijs gelijktijdig een beetje opgeschuurd te worden?

Moet wel bekennen dat ik sinds ik van gym geswitcht ben die dingen ook niet draag. Flexx gym is wat meer 'hardcore' en heb daar het gevoel voor lul te lopen met die dingen...

Dus binnenkort..

Mwhaha. Het valt allemaal reuze mee.

Goed om te horen dat je gekapt bent met die onzin Marv :D.

Voor zulke poten hoef je met je huidige stijl van trainen niet bang te zijn vermoed ik!

Stelletje wijven :D

Dus binnenkort..

Haha nee, heb geen eelt op m'n vingertoppen, dus het valt allemaal wel mee.

Sinds ik bij muscletotaal train, train ik ook zonder handschoenen, na 2weken wist ik al niet meer beter.

Mwhaha. Het valt allemaal reuze mee.

Goed om te horen dat je gekapt bent met die onzin Marv :D.

Voor zulke poten hoef je met je huidige stijl van trainen niet bang te zijn vermoed ik!
:roflol::roflol:

:homo:

Haha nee, heb geen eelt op m'n vingertoppen, dus het valt allemaal wel mee.

Sinds ik bij muscletotaal train, train ik ook zonder handschoenen, na 2weken wist ik al niet meer beter.
Klopt..het went best snel!:D

Pics in legging met handschoentjes ?
:schoot::schoot:

Lol, die dude met handschoentjes aan op de lat pulldown! :D

Zal het koud hebben zeker... Volgende week heeft 'ie ook een sjaal om, wedden?

@Basma: d'n t*ring, wat kun jij eten... :eatmeat:Ik kom al 10 kilo aan als ik ernaar kijk...

Goed bezig, leuk schema! Ik kom es wat vaker hier op de koffie...al is het maar vanwege al dat eten:laugh:

Terug
Naar boven