- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel je voor al dat eelt op je handen, straks denken ze nog dat ik werkhanden heb...![]()

. Ik track niet, maar ik eet momenteel rond onderhoud op +-3500 kcalLol, die dude met handschoentjes aan op de lat pulldown!![]()
Will be proud 
Stel je voor al dat eelt op je handen, straks denken ze nog dat ik werkhanden heb...![]()
.Waarschijnlijk heeft hij pas net een vriendin en dan doe je nog vingeren, dat doe ik al jaren niet meer![]()
. 
Jouw vriendin stelt het bij een massage op prijs gelijktijdig een beetje opgeschuurd te worden?Waarschijnlijk heeft hij pas net een vriendin en dan doe je nog vingeren, dat doe ik al jaren niet meer![]()

Jouw vriendin stelt het bij een massage op prijs gelijktijdig een beetje opgeschuurd te worden?
Moet wel bekennen dat ik sinds ik van gym geswitcht ben die dingen ook niet draag. Flexx gym is wat meer 'hardcore' en heb daar het gevoel voor lul te lopen met die dingen...
Dus binnenkort..
![]()
Edit: Ik was altijd een trots handschoenen drager..![]()
. Jouw vriendin stelt het bij een massage op prijs gelijktijdig een beetje opgeschuurd te worden?
Moet wel bekennen dat ik sinds ik van gym geswitcht ben die dingen ook niet draag. Flexx gym is wat meer 'hardcore' en heb daar het gevoel voor lul te lopen met die dingen...
Dus binnenkort..
![]()
Edit: Ik was altijd een trots handschoenen drager..![]()
Haha nee, heb geen eelt op m'n vingertoppen, dus het valt allemaal wel mee.
Sinds ik bij muscletotaal train, train ik ook zonder handschoenen, na 2weken wist ik al niet meer beter.
Mwhaha. Het valt allemaal reuze mee.
Goed om te horen dat je gekapt bent met die onzin Marv.
Voor zulke poten hoef je met je huidige stijl van trainen niet bang te zijn vermoed ik!

Klopt..het went best snel!Haha nee, heb geen eelt op m'n vingertoppen, dus het valt allemaal wel mee.
Sinds ik bij muscletotaal train, train ik ook zonder handschoenen, na 2weken wist ik al niet meer beter.

Ooh f**k..dat mag 'officieel niet hè..@Skatermarvin , je hebt je van log vergist, gekkie.

Mod-misbruik
Lol, die dude met handschoentjes aan op de lat pulldown!![]()
Ik kom al 10 kilo aan als ik ernaar kijk...
@Skatermarvin zo moeilijk is het toch niet om regelmatig je handen te verzorgen?
Godver, je zou mijn handen moeten zien. Maar misschien moet ik er maar aan geloven en ook af en toe creme op mijn handen smeren of even eelt vijlen..![]()
Beetje handcreme enzo.
Toch 2 keer pw deadliftert zonder straps

Dan niet van die romige creme halen, maar gewoon echt een harde vet. Gebruik zelf ledervet.Maar misschien moet ik er maar aan geloven en ook af en toe creme op mijn handen smeren of even eelt vijlen..