- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I see what you did there...
Goede training weer! Uit je boxer scheuren tijdens het trainenKnap overigens dat je het bij 6 kruidnoten kunt houden..
!
.Goede training. Het lijkt net of je bijna tegen die gozer die uit de wc kwam springt.
... Heb je al wat meer info over je handje?
. Geinige training voor metro poortjes ook
En goed nieuws de hand. Heeft nou lang genoeg geduurd.![]()

Fijn om te horen man! Dus het ijzer gaat eruit en dan weer even een paar weken (maanden?) wachten totdat je je hand weer volledig kunt gebruiken?

Hoppa!Nu lekker een pizza erin knallen bij dé pizzeria hierin de stad en dan door naar de gym!![]()

De leef van een sportmanPwo Pizza was geen goed idee. Maag helemaal van streek en daardoor niet bijzonder lekker kunnen trainen :').
Training post ik morgen! Nu eerst![]()

Ga je nou eerst lekker pizza's naar binnen harken, daarna met een volle maag trainen en als toetje flink bieren? That's it, man!Pwo Pizza was geen goed idee. Maag helemaal van streek en daardoor niet bijzonder lekker kunnen trainen :').

Moet eerlijk bekennen dat die gedachte wel even door mijn hoofd ging toen je postte dat je pre-workout pizza aan het eten was..had je beter post-workout kunnen doenPwo Pizza was geen goed idee. Maag helemaal van streek en daardoor niet bijzonder lekker kunnen trainen :').