AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Doe even normaal met je ovenschaal vol ontbijt :eek:.
Succes met de hamburger inspiraties :)

Papagaaienvoer....:p

Wat zijn dat voor koekjes achterin??

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.566
Doe even normaal met je ovenschaal vol ontbijt :eek:.
Succes met de hamburger inspiraties :)

Lekker hoor! Dan kan ik er ten minste even tegen :D

Papagaaienvoer....:p

Wat zijn dat voor koekjes achterin??

Dat zijn Spaanse koekcereals, gevuld met chocolade. Echt thunderlekker :o!! Ik krijg binnenkort nog een paar boxen opgestuurd. Srs :o.

Training ging totaal niet vandaag. Ik was niet hersteld.
Bij de eerst boxjump ging ik bijna op mijn bek. Toen verstandigerwijs besloten om het even anders te doen. Ik post het straks nog even.

Training ging totaal niet vandaag. Ik was niet hersteld.
Bij de eerst boxjump ging ik bijna op mijn bek. Toen verstandigerwijs besloten om het even anders te doen. Ik post het straks nog even.
Nog te weinig bloed in je alkohol vanmorgen? :D

• #3.569
Bun heeft harde korst, neem zelf de bruine bun, vind zelf erg lekker eigenlijk. @hoxyz wat vond jij van de witte bun?

Oke dan! Leek ff zo een zacht ding te zijn namelijk. Ik vind een beetje een krokante bol ook het fijnst.
Het lekkerste zij die Brioche bollen :D

drool:

Nog nooit bij Pickles geweest. Nadruk op "nog" :p

• #3.575
Ga nu niet twijfelen aan Mr Smakers @Basma

Echter zou ik het wel moeilijk vinden om te kiezen tussen Smakers (Meneer Smakers – Best Burgers in Utrecht) en Pickles.. (Home - Firma Pickles)

Daar kom je in principe maar op 1 manier achter..pre-workout naar Smakers, trainen bij Iron House...post-workout bij Pickles..of vice versa

Bij beide zaken ben ik nog nooit geweest!! Ik ben gewoon niet zo bekend in die omgeving.
Mede daarom ben ik wel in voor dat laatste man :D

Nog nooit bij Pickles geweest. Nadruk op "nog" :p

Dat gaat er dus snel eens van komen :D

Zou ik toch eens doen.. ;) Al die extra's die jer er ook op kunt bestellen..:rolleyes:

Echter staat me bij dat de friet wel eenvoudiger is...gewoon franse geloof ik..

Wat voor fancy toppings hebben ze in de aanbieding daar? :D

Hmm. Jammer. Bij Wereldburgers hebben ze bijv van die dikke zelfgesneden wedges (met schil) + de lekkerst mayonaise die je ooit hebt gehad. Srs :D.

Bij beide zaken ben ik nog nooit geweest!! Ik ben gewoon niet zo bekend in die omgeving.
Mede daarom ben ik wel in voor dat laatste man :D Haha, klinkt zo slecht nog niet hè..

Dat gaat er dus snel eens van komen :D Verstandig...

Wat voor fancy toppings hebben ze in de aanbieding daar? :D Ach..fancy was een beetje overdreven, maar er zit geen limiet aan:roflol: (http://firmapickles.nl/wp-content/uploads/2016/03/FP_Menukaart_092016_s.jpg) o.a Bacon, jalepenos, avocado, 18 months aged Gouda..

Voorheen ook pulled porc, maar die zie ik niet meer..:o

Hmm. Jammer. Bij Wereldburgers hebben ze bijv van die dikke zelfgesneden wedges (met schil) + de lekkerst mayonaise die je ooit hebt gehad. Srs :D. Klinkt goed! Waar zit Wereldburgers?
Zie rood ;)

Edit: De kaart van Pickles is wat gewijzigd helaas..maar lekker is het zeker!:thumb:

• #3.579
vond de mayo daar niet echt lekker, heb liever gewone mayo
burgers zijn wel goed tho

Je houdt niet van Brander mayo?! :o We krijgen heel vaak vragen van mensen of ze een pot mee naar huis mogen, haha!
Wanneer ben je geweest trouwens en welke burger heb je gehad?

• #3.580

Na die boute kuttrainingen vandaag weer eens leuk gehad in de gym.

28/11

Box jumps on High box
5 x 6

Smith squats

8 x 60
5 x 6 x 70

Hip Trust

4 x 8 x 100 Grotere rom, betere stretch bovenin (Aka squeeeeeezzzzz @Skatermarvin :o)

Walking lunges front loaded +backpack

3 x 24 x 40 kg
Back ext.
3 x 10 x 20 kg + 8 x bw
Planks
3 x +-60 sec x 20 kg
Lying leg raises
3 x 20

Geen leg presses, want dat ding ben ik even helemaal zat :roflol:.

Post-workout:
halve bak Oldtimer drop.

Terug
Naar boven