XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

prima training, hoezo smith machine squat? hand/pols kan normale nog niet aan?

Je houdt niet van Brander mayo?! :o We krijgen heel vaak vragen van mensen of ze een pot mee naar huis mogen, haha!
Wanneer ben je geweest trouwens en welke burger heb je gehad?

nee vond het niets. ben er gisteren geweest. had de dubbel dutch. alleen een beetje te groot voor mijn mond:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.583
prima training, hoezo smith machine squat? hand/pols kan normale nog niet aan?

nee vond het niets. ben er gisteren geweest. had de dubbel dutch. alleen een beetje te groot voor mijn mond:p

Thanks.

Precies. Ik kan nog geen normale squats doen totdat het ijzeren materiaal is verwijderd :(!

Jij was er gisteren?! Dan was je met Nick Fennema zeker?
Goede keuze! Gelukkig krijg je er zo een mooi doekje bij he ;). Je kan trouwens elke burger dubbel bestellen.

Road to beachboy zie ik? Lekkere trainingen weer hoor!

Meh :(. Het is al iets beter dan leg presses, maar ik mis het squaten en deadliften echt enorm hoor. Squats in de Smith willen wel redelijk.

Niks mis met smith squats IMO. Dat gezeik en gehaat altijd op bepaalde oefeningen..:roflol:

Die hip thrusts doe je wel lekker zwaar zeg, weinig mis met uitvoering ook :)

• #3.586
Niks mis met smith squats IMO. Dat gezeik en gehaat altijd op bepaalde oefeningen..:roflol:

Ik doe ze nu even tijdelijk. Inderdaad niks mis mee! Echter, je moet niet alleen maar smith squats willen doen hoor. Het is een beetje hetzelfde verhaal als leg presses ;). Met de smith squats spreek je echter net even wat meer spieren aan en ik ben in deze situatie oprecht blij dat ik in staat ben om ze te doen!

Instagram-Laughable-e3df67.png

Die hip thrusts doe je wel lekker zwaar zeg, weinig mis met uitvoering ook :)

Bedankt @neet61! Ik heb m' voeten iets dichter bij de step gezet en daarnaast houd ik hem bovenin heel even vast nu. Het voelt allemaal een stuk beter aan :D

Toch ervaar ik met legpresses oprecht minder knie-gezeik dan met squats...:trollface:

Maar dit klinkt niet hardcore zeker..:roflol:

Laatst bewerkt:
  • #3.591
Toch ervaar ik met legpresses oprecht minder knie-gezeik dan met squats...:trollface:

Maar dit klinkt niet hardcore zeker..:roflol:

Dat zou kunnen. Je moet je dan alleen afvragen wat er mis gaat in de squat!
Ik wordt er niet anders van hoor :D

OUT!

Jij zal de legpress ook wel half-reppen :trollface:

:treuren:..

Haha, dat is bij mij in de gym eerder regel dan uitzondering. Vrijwel iedere oefening wordt met halve reps gedaan door de meerderheid van de mensen :P.
Vervolgens komen dat soort lui naar mij toe, om even duidelijk te maken dat ik blessures riskeer door 'zo diep te gaan'.

Daarom maak ik ook geen gains..

Jij bent altijd lekker overtuigd van je eigen kunnen he Marv :D..

Aan zelfkennis geen gebrek..:o

Haha, dat is bij mij in de gym eerder regel dan uitzondering. Vrijwel iedere oefening wordt met halve reps gedaan door de meerderheid van de mensen :P.
Vervolgens komen dat soort lui naar mij toe, om even duidelijk te maken dat ik blessures riskeer door 'zo diep te gaan'.
Can confirm.... ripped an adductor :(
Al lag dat natuurlijk niet aan het op diepte squatten...

• #3.597
Ja, als ik dat wist.... fysio en chirurg noemden het allebei 'Niet aanwijsbare oorzaak en pech hebben' maar dat is niet erg bevredigend :(

Allerminst bevredigend*

Vooral omdat je niet echt weet waar je nu preventief op moet letten :(

Haha, dat is bij mij in de gym eerder regel dan uitzondering. Vrijwel iedere oefening wordt met halve reps gedaan door de meerderheid van de mensen :P. Vervolgens komen dat soort lui naar mij toe, om even duidelijk te maken dat ik blessures riskeer door 'zo diep te gaan'.

Ik had dat ook toen ik begon, maar toen ik 105 woog en honderd kilo meer aan de stang hing dan de rest van gym, kreeg ik opeens nooit meer bezoek :D Zelfs paar gasten gingen atg squatten op een gegeven moment, stiekum reken ik dat als een win voor mij :)

• #3.599
Ik had dat ook toen ik begon, maar toen ik 105 woog en honderd kilo meer aan de stang hing dan de rest van gym, kreeg ik opeens nooit meer bezoek :D Zelfs paar gasten gingen atg squatten op een gegeven moment, stiekum reken ik dat als een win voor mij :)

Heerlijk, als mensen je zonder te vragen na gaan doen en 'stiekem' je training inspecteren :P

• #3.600
Vandaag snel getraind voor m'n solicitatie aan.

Training: Prima.
Solicitatie: Aangenomen.

30/11

Box jumps

5 x 6 x box+10
Ging wel weer lekker gelukkig. Ik moet gewoon een beetje 'hyped' zijn alvoor ik start.

Hip trusts
5 x 5 x 140 :D

Paused goblet squats
12 x 20
3 x 12 x 28

smith squats
3 x 10 x 60

Seated leg curls
8 x 65
3 x 10 x 60

Zowel pre- als post workout chili gegeten. Net als gisteravond trouwens :P.

Waar ik enorm van baal, is dat ik nog steeds niet ben ingepland voor m'n operatie. Vanochtend achteraan gebeld, maar helaas....

Terug
Naar boven