AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Nice!
En ook nice :D

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd! Wanneer ga je beginnen? :)

Congratz man! Nog getraind vandaag?

Gefeliciteerd man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.609

:klink:

Thanks!

Gefeliciteerd! Wanneer ga je beginnen? :)

Bedankt kerel :D Vanaf volgende weekend ga ik daar aan de slag!

Congratz man! Nog getraind vandaag?

Thanks Marvin :) Ik ben gisteren geweest. Vandaag dus niet getraind. Echter wel een t*ring eind gelopen al met al :o
Dat hebben we uiteraard netjes gecompenseerd th0.

Savage!!!

Bedankt he!!

Gefeliciteerd Bas...heb je het bedrijfsrestaurant goedgekeurd? lol

• #3.612
Daarnet besloten om vanavond nog even een feestje te bouwen. Tijd voor bier en een nachtje stad!! :zuip:

:klink: man!
Jij hebt 2 banen nodig om al dat eten te bekostigen denk ik :)

That food:meal:

• #3.616
:klink: man!
Jij hebt 2 banen nodig om al dat eten te bekostigen denk ik :)

Joa, het moet uiteindelijk wel allemaal betaald worden he! :D

Goed bezig, vriend! Congrats! Jelly op biertje en nachtje stad!

Bedankt he!
Was wel een aardig avondje.

We moeten er wel een beetje van blijven genieten he :D.

Ontbijtje vanmorgen:

Deze middag wat werk op m'n laptop afronden (daarover later meer) en daarna weer burgers proeven waarvoor ik gisteren aan de slag ben geweest.
Vanavond ook nog even trainen denk ik, alhoewel ik vannacht niet zo gek veel heb geslapen.

Zijn dat koffieleutjes..drool:

• #3.618

Yes man! Lotus koffieleutjes :heart:.

Update

Besloten om vandaag niet te gaan trainen. Ik ga morgenochtend wel, omdat ik er zeker van ben dat ik dan beter presteer.
Vanmiddag zeer goed nieuws gekregen. Komende donderdag wordt ik eindelijk GEOPEREERD! Het ijzer zal dmv een dagbehandeling worden verwijderd. Nu maar hopen dat ik niet te lang hoef te wachten/vasten die dag. Maandag heb ik een inleidend gesprek met de anesthesist. Ik ga hem vragen of het mogelijk is om de behandeling onder volledige narcose uit te voeren ivm nare ervaringen met de plaatselijke verdoving.

Laatst bewerkt:
Yes man! Lotus koffieleutjes :heart:.

Update

Besloten om vandaag niet te gaan trainen. Ik ga morgenochtend wel, omdat ik er zeker van ben dat ik dan beter presteer.
Vanmiddag zeer goed nieuws gekregen. Komende donderdag wordt ik eindelijk GEOPEREERD! Het ijzer zal dmv een dagbehandeling worden verwijderd. Nu maar hopen dat ik niet te lang hoef te wachten/vasten die dag. Maandag heb ik een inleidend gesprek met de anarchist. Ik ga hem vragen of het mogelijk is om de behandeling onder volledige narcose uit te voeren ivm nare ervaringen met de plaatselijke verdoving.
Fijn om te horen man! Eindelijk van die Terminator hand af. Wel gaaf om door een anarchist verdoofd te worden. Krijg je dan een klap met een hamer ;)

Als je volledig onder narcose gaat, dan kan je volgens mij niet dezelfde dag het ziekenhuis verlaten... maar daar ben ik niet zeker van. Ik zou er ook voor kiezen in ieder geval. Ik haat ziekenhuizen.

• Like
Waarderingen: cnh
  • #3.620
Fijn om te horen man! Eindelijk van die Terminator hand af. Wel gaaf om door een anarchist verdoofd te worden. Krijg je dan een klap met een hamer ;)

Als je volledig onder narcose gaat, dan kan je volgens mij niet dezelfde dag het ziekenhuis verlaten... maar daar ben ik niet zeker van. Ik zou er ook voor kiezen in ieder geval. Ik haat ziekenhuizen.

Zo is dat! De behandeling moet echt gebeuren nu, anders vergroeid de boel straks..

Mwhahah. My bad!! Dit heb ik inmiddels aangepast uiteraard ;).

Dat kan tegenwoordig wel weet ik toevallig :D. Als de behandeling maar wel redelijk aan t begin van de dag plaatsvindt..

Terug
Naar boven