XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.143
Klinkt als een perfecte eerste dag! Geniet van de opvolgende dagen.

Genieten inderdaad! Dankjewel :).

Gainenzondertrainen!

Have fun daar Bas!:D

En zo is het! Al is de kans groot dat ik wel even ga trainen hoor. Toch een beetje een gewoonte om op een vreemde bestemming te gaan trainen :D

Dat moet ook haast wel als je in praag bent :p

Daar ben ik inmiddels achter Jasenko :D

Nog veel beter... :)

Je hebt niet echt je best gedaan! Meer pivo voor extra gains!

Wie zei dat ik hiervoor mijn best had gedaan. Hé hé.. ik houd jullie op de hoogte!
Ik zal proberen op Instagram (Stories) ook dingen te blijven plaatsen.
Pivo all day :).

wat is pivo :)

• #4.149
Het is voorbij! We zitten weer op het vliegveld, te wachten tot de gate opent om te boarden.
Wat is Praag een fantastische stad zeg! De dagen vlogen voorbij. De architectuur is heel divers, aangezien er bouwwerken uit allerlei tijdperken te vinden zijn. Sinds de elfde eeuw, is er vrijwel niet verloren gegaan als gevolg van oorlogen.
Dan de mensen. Vrijwel alle Tsjechen komen initieel een beetje nors over, maar zijn uiteindelijk toch vriendelijk. Ze zijn alleen totaal niet spontaan over het algemeen.
Het eten in Praag was zonder uitzondering heerlijk. We hebben op een etentje bij een traditioneel Chinees restaurant alleen maar Tsjechisch gegeten. Lekkere boerenkorst! Veel vlees, aardappels en brood. De eerste avond heb ik trouwens de allerlekkerste spare-ribs gegeten tot nog toe. Bizar. Zo. Fucking. Lekker. Overdag daarnaast ook veel taartjes e.d. gehad. Echt genieten.
De calorieën waren trouwens ook hard nodig, want we hebben ontiegelijk veel stappen gezet. Één ritje met de tram en verder echt alles te voet gedaan :').
Woensdagavond zelfs nog een training meegepakt. Daar hadden we wel even zin in. We moesten het doen met een barbell en een paar schijven zonder squatrack, maar na wat improvisatie van mijn kant hebben we toch een complete training neer kunnen zetten :D. Ging nog verassend lekker. Er staat nog wat beeldmateriaal op m'n Instagram.
Vanavond bij terugkomst nog even een training meepakken in Groningen en morgen weer om 6 uur van bed voor het werk!
Nu eerst genieten van de laatste maaltijd hier in Tsjechië. Broodjes met verse worst en andere vleeswaren. :thumbs:

Nice! Leuk dat je nog even een gym hebt bezocht. Zal je IG even erbij pakken :)

Het is voorbij! We zitten weer op het vliegveld, te wachten tot de gate opent om te boarden.
Wat is Praag een fantastische stad zeg! De dagen vlogen voorbij. De architectuur is heel divers, aangezien er bouwwerken uit allerlei tijdperken te vinden zijn. Sinds de elfde eeuw, is er vrijwel niet verloren gegaan als gevolg van oorlogen.
Dan de mensen. Vrijwel alle Tsjechen komen initieel een beetje nors over, maar zijn uiteindelijk toch vriendelijk. Ze zijn alleen totaal niet spontaan over het algemeen.
Het eten in Praag was zonder uitzondering heerlijk. We hebben op een etentje bij een traditioneel Chinees restaurant alleen maar Tsjechisch gegeten. Lekkere boerenkorst! Veel vlees, aardappels en brood. De eerste avond heb ik trouwens de allerlekkerste spare-ribs gegeten tot nog toe. Bizar. Zo. Fucking. Lekker. Overdag daarnaast ook veel taartjes e.d. gehad. Echt genieten.
De calorieën waren trouwens ook hard nodig, want we hebben ontiegelijk veel stappen gezet. Één ritje met de tram en verder echt alles te voet gedaan :').
Woensdagavond zelfs nog een training meegepakt. Daar hadden we wel even zin in. We moesten het doen met een barbell en een paar schijven zonder squatrack, maar na wat improvisatie van mijn kant hebben we toch een complete training neer kunnen zetten :D. Ging nog verassend lekker. Er staat nog wat beeldmateriaal op m'n Instagram.
Vanavond bij terugkomst nog even een training meepakken in Groningen en morgen weer om 6 uur van bed voor het werk!
Nu eerst genieten van de laatste maaltijd hier in Tsjechië. Broodjes met verse worst en andere vleeswaren. :thumbs:
Uiteraard je IG al gecheckt:meal:

Dus er komt weer een training aan? Gelukkig man! Anders moet je straks weer opnieuw beginnen ;)

Hnggg.. lekker eten in Praag. Wel van genoten neem ik aan?
Lekker dat je ook hebt kunnen trainen!
Nu wss weer terug in NL en morgen weer vroeg dag.... ben benieuwd naar je training van vanaaf!

• #4.154
Nice! Leuk dat je nog even een gym hebt bezocht. Zal je IG even erbij pakken :)

Ja, inderdaad! Dat doe ik vrijwel altijd als ik op vakantie ga. Toch leuk om even te zien hoe mensen in het land van bestemming trainen.
Ik dacht dat PL in Tsjechië populair was, maar dat valt vies tegen. CrossFit en MMA, dat is wat de meeste mensen bezig houdt in de gym.

Huehue. Marvin approved? :marvin:

Dus er komt weer een training aan? Gelukkig man! Anders moet je straks weer opnieuw beginnen ;)

Zelfs in Praag nog even getraind joh ;)

Hnggg.. lekker eten in Praag. Wel van genoten neem ik aan?
Lekker dat je ook hebt kunnen trainen!
Nu wss weer terug in NL en morgen weer vroeg dag.... ben benieuwd naar je training van vanaaf!

Enorm van genoten! Zooooooveel lekkers.

Gisteren nog even wezen trainen bij terugkomst in Groningen en vanmorgen alweer om 6 uur eraf. :D

De train volgt nog wel. Squats weer ATG trouwens. Dat is even wennen zeg :o

Mooi voedsel gezien op je IG de afgelopen dagen. Die ribs zagen er wel heel erg lekker uit! Goede cardio meegepakt in Praag zo te lezen, aangezien je bijna alles te voet hebt gedaan. Binnenkort ook maar eens naar Praag. (eerst naar Madrid in Mei).

Oef, Praag klinkt erg goed.. Staat na Parijs, Rome en Berlijn ook zeker op de planning, goed om te lezen dat het wat jou betreft dus een aanrader is!
Lekker dat jullie ook nog even hebben kunnen beesten in de gym, al is dat met al die stappen niet nodig om kcal te verbranden.. ;)
Tdawg en ik hebben in Parijs en Rome ook praktische alles te voet gedaan, maar nu ik me in Berlijn aan het verdiepen ben kom ik erachter dat je daar eigenlijk niet aan het reizen met OV ontkomt. Heb daar zelf een beetje een hekel aan, maar tsja, als je alles wilt zien heb je daar blijkbaar geen keus :).
Tegen de tijd dat we naar Praag gaan zal ik eens bij je polsen of je nog wat leuke tips hebt ^^.

• #4.157
Mooi voedsel gezien op je IG de afgelopen dagen. Die ribs zagen er wel heel erg lekker uit! Goede cardio meegepakt in Praag zo te lezen, aangezien je bijna alles te voet hebt gedaan. Binnenkort ook maar eens naar Praag. (eerst naar Madrid in Mei).

Die ribs.. Ik heb er serieus over gedroomd volgens mij. Ze waren echt bizar vet en subliem bereid. Ik heb trouwens zo vol gezeten en ik ben (zoals je misschien weet) behoorlijk wat gewend :o. Ik schat de complete maaltijd op makkelijk 2500+ kcal waarvan zeker 50% vet.

Doen!! Lekker door de stad slenteren, de mooiste dingen zien en ondertussen fantastisch eten en drinken :D

Oef, Praag klinkt erg goed.. Staat na Parijs, Rome en Berlijn ook zeker op de planning, goed om te lezen dat het wat jou betreft dus een aanrader is!
Lekker dat jullie ook nog even hebben kunnen beesten in de gym, al is dat met al die stappen niet nodig om kcal te verbranden.. ;)
Tdawg en ik hebben in Parijs en Rome ook praktische alles te voet gedaan, maar nu ik me in Berlijn aan het verdiepen ben kom ik erachter dat je daar eigenlijk niet aan het reizen met OV ontkomt. Heb daar zelf een beetje een hekel aan, maar tsja, als je alles wilt zien heb je daar blijkbaar geen keus :).
Tegen de tijd dat we naar Praag gaan zal ik eens bij je polsen of je nog wat leuke tips hebt ^^.

Na die steden, of is dat gewoon een random volgorde?

Kcal genoeg verbrand deze week :o. Vooral de eerste dag. Na die spare-ribs maaltijd een fantastische tocht gemaakt in en rond Praag. De komende dagen ga ik echter zo min mogelijk cardio doen. Toch een beetje stijfjes en zo nu.

Ik heb ook een hekel aan het openbaar vervoer :(. Vooral met drukte/vertraging! Gelukkig hebben we daar tijdens onze reis geen last van gehad :)

Doen ;)

• #4.158
Even wat energie op doen na een dagje werken :o.

Ben nooit zo'n fan van spare-ribs geweest, maar als jij zegt dat deze ontzettend lekker waren...
Mij viel naast de donkere biertjes, het calisthenics parkje ook op, en wel in de sneeuw: hard-core hoor :)
Nu weer terug in het gewone leven dus.

Ziet er lekker uit!

Geniet van je reis man! En blijf lekker veel eten, je hebt geluk dat je geen grammetje vet aankomt ;).

Terug
Naar boven