- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
2200 kcal
gaat lekker he Bas 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat lekker he Bas 
Ben nooit zo'n fan van spare-ribs geweest, maar als jij zegt dat deze ontzettend lekker waren...
Mij viel naast de donkere biertjes, het calisthenics parkje ook op, en wel in de sneeuw: hard-core hoor
Nu weer terug in het gewone leven dus.
. De spare-ribs die ik daar in Praag at waren vrijwel perfect. Misschien zelfs iets te vet, maar ongelooflijk mals en smaakvol.
. Ziet er lekker uit!
Geniet van je reis man! En blijf lekker veel eten, je hebt geluk dat je geen grammetje vet aankomt.

. Dat vult ten minste een beetje!!!
. Moet zeggen dat als je eenmaal aan grotere maaltijden went dat het steeds makkelijker wordt.Het begint te wennen. Helemaal chill.
Daarnet getraind en nu lekker genieten van een litertje Chocomel en een vers broodje van de Franse bakker met vlees/kaas.
Training post ik zo.

oeh mannn..
Dit gewicht ging echter prima, zoals te zien op het filmpje. Flink zwaar, maar geen technische fouten. Voor de DL hetzelfde verhaal. Toch weer een prima training en prima filmpjes. Al je vetten verhoogd? Wat vindt je ervan?
. Lekker getraind en tof om die filmpjes steeds te zien!
Dat wandelen zal je inderdaad wel voelen ja.![]()

Chocomel tijdens het trainen gespot! Het lijkt bij je OHP dat je de stang niet goed in het midden vast hebt, de stang gaat ook een beetje scheef daardoor. Misschien dat je daarom een beetje last kreeg van je schouders?

.Weinig gemist hier op DBB met al die activiteit op InstagramGaat wel weer lekker toch ?

Oef, box jumps.. Nooit last van je knieen als je ze doet, en heb je het idee dat ze daadwerkelijk uitwerking hebben op je prestaties op compounds? Just curious.
En dat van die benen na heel wat kilometers in je benen te hebben herken ik.. Vreemd genoeg ga ik dan lekker op laag gewicht met heel veel reps, lekker doorbloeden enzo.

.
! Het is lang geleden dat ik daar last van heb gehad. De oorzaak zouden de DL's kunnen zijn, maar ik denk eerder de OHP van gisteren. Ik was er niet meer bij met mijn hoofd en daardoor had ik maar weinig spanning meer in m'n core.
Je wilt niet weten hoeveel commentaar ik daar op heb gekregen :') Echt super grappig haha. Overigens ben ik niet van plan om vaker dat soort kook stories te doen, want zo'n keukenprins ben ik nietIk zag laatst een kookfilmpje van jou in stories. Best vermakelijk![]()
.Nette training. Balen van de onderrug pijntjes.
Heb je wel eens trouwens ribs op van Ribsfactory? Hier in Eindhoven vind ik ze heerlijk in ieder geval; vlees glijdt heerlijk van het bot af, zo mals.
PS je hele avondmaaltijd met ijs was net zoveel kcal als mijn macros verspreid over de hele dag haha.

.Je wilt niet weten hoeveel commentaar ik daar op heb gekregen :') Echt super grappig haha. Overigens ben ik niet van plan om vaker dat soort kook stories te doen, want zo'n keukenprins ben ik niet
Misschien maakt dat het juist ook wel weer leuk trouwens....
.En voel je de test alweer heerlijk door je lijf gieren Bas? Aderen die uit je mossels knappen?![]()
.