Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Dietisten zijn inderdaad over het algemeen alleen gewend aan mensen met overgewicht. Maar de tips hier zijn prima. :)

ey bassie ik ben er weer. Ben ju nog nooit tegen gekomen bij biggy. Hoe laat train jij daar vaak, in de middag of niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.203
120g havermout, 400ml melk, banaan, 2 eetlepels honing. Het is best lekker :lick:.

Gelukkig heb ik nog pinda's en melk. Genoeg eiwit :)

Prima shakeje lijkt mij! Nog wat noten, pinda's/pindakaas of olijfolie erdoorheen en hij is compleet :D

Lekkere training en zalig om boven goals te eindigen!

en qua foodzzz.. eten wat je eten kan! Een normale vakantie als zijnde 3 meals a day is garantie op afvallen inderdaad :(
Maar met goed eten kom je een heel eind!

Zo is het!

Inderdaad. Zoals Marvin al aangaf: SEE FOOD? EAT FOOD!

Ha twee ecto's kunnen elkaar wel van tips voorzien :)

Mwhaha, we zijn hier om elkaar te helpen he :D
Dietisten zijn inderdaad over het algemeen alleen gewend aan mensen met overgewicht. Maar de tips hier zijn prima. :)

:thumb:!

ey bassie ik ben er weer. Ben ju nog nooit tegen gekomen bij biggy. Hoe laat train jij daar vaak, in de middag of niet?

Yo! Ik train op zeer onregelmatige tijden momenteel. Zodra ik weer aan de studie ben vanaf volgende week, dan zal ik weer wat vaker in de avond aanwezig zijn.

Sumo, derde set

Squats, derde set

GAINS

yep! SEE FOOD EAT FOOD! nu ook! breakfast! :D

Filmpjes zien er weer goed uit! en that food! :heart: rijstwafels... vooral die met BBQ smaak. :o

Zal ik doen sensei bas :D. Ben nu weer mijn shake aan het atten.

175-200g eiwit lukt bijna niet voor mij. Heb moeilijke vader die niet zulke dingen voor mij kopen wil. Daarom heb ik 120-130g eiwit per dag (wat genoeg zou moeten zijn want ben 60kgx2g eiwit is 120g eiwit).

En lekkere pomp bas! Je begint een reus te worden man :flexgrin:
Eten voor je doel..niet voor waar je bent. Maar dacht dat je wat langer was en dus nog wat meer nodig had.

Persoonlijk zou ik met 1.72m mikken op 150-170g eiwit. Zoveel mogelijk kwalitatieve eiwit en dat hoeven echt nog geen shakes te zijn hoor ;)
Je zult ook zien dat wanneer je meer havermout, (choco)melk, brood e.d gaat eten om meer kcals binnen te krijgen je eiwitten ook langzaam mee stijgen.

Qua eiwitten kun je ook denken aan een potje magere kwark erbij iedere dag, dat is toch ook weer ruim 40-50g eiwitten:thumb:

@Basma Goede meal weer:eating: Is dat speculoos ijs:heart:

Squats zien er goed uit! Probeer bij de sumo's voordat je lift je borst wat meer omhoog te trekken en eigenlijk nog wat meer te zakken met je heup..Ook bij deze lift zie ik toch vrij snel een lichte bolling in je onderrug ontstaan, wat niet nodig zou moeten zijn.

Ik ga wel proberen om zoveel mogelijk eiwit te eten. En ik hoop dat ik nog paar centimeters groei zodat ik 1.80 wordt.
Ik eet eigenlijk alleen brood, melk en havermout.

Misschien kan je ook je hamstrings wat meer gebruiken bij deadlift. Zo haal je er misschien wat meer uit?

• #4.208
yep! SEE FOOD EAT FOOD! nu ook! breakfast! :D

Filmpjes zien er weer goed uit! en that food! :heart: rijstwafels... vooral die met BBQ smaak. :o

Ik heb nog 4 rollen karamel liggen :) Altijd goed met pindakaas!

Eten voor je doel..niet voor waar je bent. Maar dacht dat je wat langer was en dus nog wat meer nodig had.

Persoonlijk zou ik met 1.72m mikken op 150-170g eiwit. Zoveel mogelijk kwalitatieve eiwit en dat hoeven echt nog geen shakes te zijn hoor ;)
Je zult ook zien dat wanneer je meer havermout, (choco)melk, brood e.d gaat eten om meer kcals binnen te krijgen je eiwitten ook langzaam mee stijgen.

Qua eiwitten kun je ook denken aan een potje magere kwark erbij iedere dag, dat is toch ook weer ruim 40-50g eiwitten:thumb:

Basseer je de aanbevolen eiwitinname nou op lengte? :P

Qua hoeveelheid eiwitten kan je inderdaad maar beter iets te hoog zitten dan te laag. Met +- 130 gram zit @Carrotpower wel prima waarschijnlijk, maar 150 g is een mooi doel.

@Basma Goede meal weer:eating: Is dat speculoos ijs:heart:

Squats zien er goed uit! Probeer bij de sumo's voordat je lift je borst wat meer omhoog te trekken en eigenlijk nog wat meer te zakken met je heup..Ook bij deze lift zie ik toch vrij snel een lichte bolling in je onderrug ontstaan, wat niet nodig zou moeten zijn.

Thx :D. Daarna wel lichte maagkrampen, maar het was het allemaal waard :D Het resultaat ook trouwens! (zie onder)

Ik weet het. Volgende x is het gefixed :) .

Ik ga wel proberen om zoveel mogelijk eiwit te eten. En ik hoop dat ik nog paar centimeters groei zodat ik 1.80 wordt.
Ik eet eigenlijk alleen brood, melk en havermout.

Misschien kan je ook je hamstrings wat meer gebruiken bij deadlift. Zo haal je er misschien wat meer uit?

GOMAD dieet werkt prima :D.

De set-up moet ik een beetje aanpassen, dan komt het allemaal goed!

Voeding 07/02
EKV
203/693/135
kcal 4958

BW 08/02

78,8 kg!! :D

Op naar de 80 bas :lifter:

• #4.210

En dan door naar 85. Motivatie is sky-high in ieder geval!

Daarnet een collega van mij een lesje compound lifts gegeven. Hij wil krachttraining gaan doen naast het hardlopen. Het was een erg leuke sessie en hij is een hoop wijzer geworden. Binnenkort nog een sessie en daarna krijgt hij een twee-daags full-body schema met een volume en een intensiteit dag.

Zelf heb ik wat gestretcht en 2 oefeningen onder het mom van actief herstel gedaan vandaag :P

Kettlebell swings
3x15x12 kg
Chin Ups
10 8 6

Gewicht gaat lekker!
Nu hopen dat ik mag volgen! :D We gaan ervoor! :lifter:

• #4.213
Nope..basseer ik op 'makkelijk' haalbaar lichaamsgewicht..een kilootje of 70-75 dus ;)

Oh zo! Ja dat is een prima eerste doel inderdaad :)

Gewicht gaat lekker!
Nu hopen dat ik mag volgen! :D We gaan ervoor! :lifter:

Zeker wel.. DIe 80 kg komt toch wel weer in zicht nu. Maarja, dat mag ook echt wel met mijn extreme yolo voeding momenteel.

Ik weet het wel zeker!

Vadaag ben ik dan eindelijk verhuisd!! We zijn er een middagje zoet mee geweet, maar alles is dan ook in een x over. Vanaf maandag begint de studie weer, dus het is allemaal precies op tijd geregeld :).

Vanmorgen voor de verhuizing ook alweer getraind! De afgelopen nachten helaas niet zo best geslapen (veel zweten e.d.) dus ik was nog niet helemaal wakker bij aanvang :o. Eten zat gelukkig wel goed afgelopen dagen, dus ik had er opzich vertrouwen in dat het goed moest komen..

Training 09/02
Cycle 2 Training B.png

Opmerkingen
Best tevreden. Het ging allemaal behoorlijk zwaar, maar dat was wel te verwachten natuurlijk! M'n glutes beginnen wel een beetje te zeuren trouwens :P. Vooral tijdens het fietsen kan ik wel merken dat ik om de dag squat momenteel.

Zaterdag kan ik niet trainen, dus waarschijnlijk morgenavond een training doen. Dat zal een beetje freestyle worden. Dat is namelijk veel te lang geleden :)
Zondag dan wel weer volgens programma uiteraard!
100 kg squat I am coming for ya.

Gaat lekker hier! Gewicht omhoog en trainingen steeds beter! Oeeeh... kan niet wachten tot ik meega in gewicht! :D

OHP merk ik zelf ook dat ik soms teveel in mijn rug arch... is een aandachtpuntje :o

Verhuisd en helemaal klaar nu dus? Waar woon je nu en wat studeer je eigenlijk? Zal vast wel ergens in je log staan.. maar geen zin om te zoeken. :rolleyes:

Beetje freestylen is ook wel leuk. Doen wat lekker voelt en gaat neem ik aan dan?
Succes alvast!

Lekker bas!

Blijf zo doorgaan!:thumbs:

En dat bij OHP een arch in je rug is, is juist goed. Mark Rippetoe heeft een video daarover en de arch is nodig om dat extra zetje te geven.

Ik ben ook wel benieuwd wat je studeert. Uni of hbo?

• #4.216
Gaat lekker hier! Gewicht omhoog en trainingen steeds beter! Oeeeh... kan niet wachten tot ik meega in gewicht! :D

OHP merk ik zelf ook dat ik soms teveel in mijn rug arch... is een aandachtpuntje :o

Verhuisd en helemaal klaar nu dus? Waar woon je nu en wat studeer je eigenlijk? Zal vast wel ergens in je log staan.. maar geen zin om te zoeken. :rolleyes:

Beetje freestylen is ook wel leuk. Doen wat lekker voelt en gaat neem ik aan dan?
Succes alvast!

Komt goed!

Ik ben verhuisd binnen Groningen. Volgende week weer beginnen aan mijn studie, International Business and Management. Het laatste jaartje alweer!

Vandaag vooral even oefenen met de sumo DL. Daarnaast hoogstwaarschijnlijk wat lichte squats en pull ups e.d.

Lekker bas!

Blijf zo doorgaan!:thumbs:

En dat bij OHP een arch in je rug is, is juist goed. Mark Rippetoe heeft een video daarover en de arch is nodig om dat extra zetje te geven.

Ik ben ook wel benieuwd wat je studeert. Uni of hbo?

Thanks. Dat komt wel goed!!

Klopt, maar ik had een extreme holling in mijn rug en verloor spanning. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

HBO!

Voeding 09/02
EKV 242/697/133
Kcal 5030

Gewicht 10/02
79.8 kg :woot:

Squats en deadlifts van gisteren

Goed squeezen met de glutes bij OHP toch?

Yups. En een lichte buiging in de knieën zodat je je quads kan opspannen. Lats samentrekken bij start, ellebogen onder de bar, en naar boven je hoofd uitduwen. False grip om een natuurlijkere
bewegingsbaan. En het gewicht bij wijze van spreken naar beneden curlen.

Lekkere training Bas!

En super beast dat je hbo doet!

Muscle and the brains :)

• #4.220
Goed squeezen met de glutes bij OHP toch?

Essentieel inderdaad. Dat deed ik in het eerste jaar van mijn training nooit, met m'n zwakke core. Toen drukte ik 45 kilo zonder enige spanning in de glutes :roflol:. Dat had beroerd af kunnen lopen..

Yups. En een lichte buiging in de knieën zodat je je quads kan opspannen. Lats samentrekken bij start, ellebogen onder de bar, en naar boven je hoofd uitduwen. False grip om een natuurlijkere
bewegingsbaan. En het gewicht bij wijze van spreken naar beneden curlen.

Wacht..? Quads ontspannen? Zodra ik press is mijn hele lichaam juist compleet aangespannen. Zo sterk dat ik mijn quads bij wijze van spreken voel branden! Wat is de reden voor jou om de quads juist te ONTspannen?

False grip, dus met de duimen over de bar?

Lekkere training Bas!

En super beast dat je hbo doet!

Muscle and the brains :)

Thanks. :)

Terug
Naar boven