- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
120g havermout, 400ml melk, banaan, 2 eetlepels honing. Het is best lekker.
Gelukkig heb ik nog pinda's en melk. Genoeg eiwit![]()

Lekkere training en zalig om boven goals te eindigen!
en qua foodzzz.. eten wat je eten kan! Een normale vakantie als zijnde 3 meals a day is garantie op afvallen inderdaad
Maar met goed eten kom je een heel eind!
Dietisten zijn inderdaad over het algemeen alleen gewend aan mensen met overgewicht. Maar de tips hier zijn prima.![]()
ey bassie ik ben er weer. Ben ju nog nooit tegen gekomen bij biggy. Hoe laat train jij daar vaak, in de middag of niet?
Eten voor je doel..niet voor waar je bent. Maar dacht dat je wat langer was en dus nog wat meer nodig had.Zal ik doen sensei bas. Ben nu weer mijn shake aan het atten.
175-200g eiwit lukt bijna niet voor mij. Heb moeilijke vader die niet zulke dingen voor mij kopen wil. Daarom heb ik 120-130g eiwit per dag (wat genoeg zou moeten zijn want ben 60kgx2g eiwit is 120g eiwit).
En lekkere pomp bas! Je begint een reus te worden man![]()

Is dat speculoos ijs
yep! SEE FOOD EAT FOOD! nu ook! breakfast!
Filmpjes zien er weer goed uit! en that food!rijstwafels... vooral die met BBQ smaak.
![]()
Altijd goed met pindakaas! Eten voor je doel..niet voor waar je bent. Maar dacht dat je wat langer was en dus nog wat meer nodig had.
Persoonlijk zou ik met 1.72m mikken op 150-170g eiwit. Zoveel mogelijk kwalitatieve eiwit en dat hoeven echt nog geen shakes te zijn hoor
Je zult ook zien dat wanneer je meer havermout, (choco)melk, brood e.d gaat eten om meer kcals binnen te krijgen je eiwitten ook langzaam mee stijgen.
Qua eiwitten kun je ook denken aan een potje magere kwark erbij iedere dag, dat is toch ook weer ruim 40-50g eiwitten![]()
@Basma Goede meal weerIs dat speculoos ijs
Squats zien er goed uit! Probeer bij de sumo's voordat je lift je borst wat meer omhoog te trekken en eigenlijk nog wat meer te zakken met je heup..Ook bij deze lift zie ik toch vrij snel een lichte bolling in je onderrug ontstaan, wat niet nodig zou moeten zijn.
. Daarna wel lichte maagkrampen, maar het was het allemaal waard
Het resultaat ook trouwens! (zie onder)
. Ik ga wel proberen om zoveel mogelijk eiwit te eten. En ik hoop dat ik nog paar centimeters groei zodat ik 1.80 wordt.
Ik eet eigenlijk alleen brood, melk en havermout.
Misschien kan je ook je hamstrings wat meer gebruiken bij deadlift. Zo haal je er misschien wat meer uit?
. 

Nope..basseer ik op 'makkelijk' haalbaar lichaamsgewicht..een kilootje of 70-75 dusBasseer je de aanbevolen eiwitinname nou op lengte?![]()

Nope..basseer ik op 'makkelijk' haalbaar lichaamsgewicht..een kilootje of 70-75 dus![]()
Gewicht gaat lekker!
Nu hopen dat ik mag volgen!We gaan ervoor!
![]()
.
. Eten zat gelukkig wel goed afgelopen dagen, dus ik had er opzich vertrouwen in dat het goed moest komen..
. Vooral tijdens het fietsen kan ik wel merken dat ik om de dag squat momenteel.

Gaat lekker hier! Gewicht omhoog en trainingen steeds beter! Oeeeh... kan niet wachten tot ik meega in gewicht!
OHP merk ik zelf ook dat ik soms teveel in mijn rug arch... is een aandachtpuntje
Verhuisd en helemaal klaar nu dus? Waar woon je nu en wat studeer je eigenlijk? Zal vast wel ergens in je log staan.. maar geen zin om te zoeken.
Beetje freestylen is ook wel leuk. Doen wat lekker voelt en gaat neem ik aan dan?
Succes alvast!
Lekker bas!
Blijf zo doorgaan!
En dat bij OHP een arch in je rug is, is juist goed. Mark Rippetoe heeft een video daarover en de arch is nodig om dat extra zetje te geven.
Ik ben ook wel benieuwd wat je studeert. Uni of hbo?

Goed squeezen met de glutes bij OHP toch?Klopt, maar ik had een extreme holling in mijn rug en verloor spanning. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
. Dat had beroerd af kunnen lopen.. Yups. En een lichte buiging in de knieën zodat je je quads kan opspannen. Lats samentrekken bij start, ellebogen onder de bar, en naar boven je hoofd uitduwen. False grip om een natuurlijkere
bewegingsbaan. En het gewicht bij wijze van spreken naar beneden curlen.
Lekkere training Bas!
En super beast dat je hbo doet!
Muscle and the brains![]()