AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.581
Idd, wat voor de een werkt, werkt niet altijd voor de ander.

Trial and error! :)

Vandaag lekker een rustdag trouwens. Daar ben ik ook wel aan toe. Flink wat werk voor een schoolproject wegwerken en vanavond misschien nog even de stad in. Morgenochtend een squat R op het programma en vervolgens de voorbereidingen voor m'n verjaardag doen.
Zaterdag dan mijn verjaardag, waarop ik aan het begin nog lekker een UB training mee pak. Als ik mij goed voel ga ik die training trouwens ook even mijn best doen voor Max. Pull-ups challenge! :D

• #4.582
OHP + BOR van gisteren. Korste reset na 6 reps op de BOR, rest van de sets allemaal in een keer door.

Mijn chocolade is echt niet zoet! 99% van lindt zooooo lekker!

Verse meloen sorbetijs is oom zalig ja! Eigenlijk alle vers fruit sorbetijs soorten zijn wel lekker :D

Compounds knallen vind ik ook zalig! Ik had niet gedacht dat ik zo een voldaan gevoel kon krijgen van alleen compounds beuken en rekening houden met less=more!

Geniet van je welverdiende rustdag! Dat ga ik ook doen. :)

Morgen weer lekker knallen voor het werk. Ik heb er zin in!

Toch wel he!

Lekker. Welke variant eet jij over het algemeen?

vanille ijs van de Jumbo...het huismerk zo'n grote bak
Ik schep 2 grote eetlepels met bosvruchten hhhhmmmm!!!

Hertog heeft van die kleine kuipjes....das ook handig

• #4.589
Mijn chocolade is echt niet zoet! 99% van lindt zooooo lekker!

Verse meloen sorbetijs is oom zalig ja! Eigenlijk alle vers fruit sorbetijs soorten zijn wel lekker :D

Compounds knallen vind ik ook zalig! Ik had niet gedacht dat ik zo een voldaan gevoel kon krijgen van alleen compounds beuken en rekening houden met less=more!

Geniet van je welverdiende rustdag! Dat ga ik ook doen. :)

Morgen weer lekker knallen voor het werk. Ik heb er zin in!

Ehh.. No thanks;;). Dat is imo net even een brug te ver, hehe :D. Voor de calorien is het opzich wel prima. Vooral in jouw geval gezien de lactose intolerantie.

Over de winter houd ik er niet van hoor, maar met een zonnetje erbij is het zeker niet gek.

He he, I told ya! Je kunt maar beter niet alles tegelijk willen doen. Focussen op 1 bepaald doel is het devies :).

Die heb ik soms ook wel eens. Vind hem toch wel een beetje bitter (really?!).
Ik haal soms de Verkade 75% Extra Puur. Die is echt lekker.

Joh ;)!
Nooit gehad, maar ik ben over het algemeen dan ook geen fan van Verkade moet ik zeggen. Dan nog liever Cote d'or als ik al 'speciale' chocolade eet.

vanille ijs van de Jumbo...het huismerk zo'n grote bak
Ik schep 2 grote eetlepels met bosvruchten hhhhmmmm!!!

Hertog heeft van die kleine kuipjes....das ook handig

Zal ik eens een kans geven. Lekker goedkoop toch?

Mwah. Dat is twee happen :P

Tja. Smaken verschillen.. :rolleyes:

• #4.592
  • #4.593
Training van vanmorgen. Ik ging sinds tijden een beetje met een kut gevoel naar de gym. M'n onderrug zat een beetje vast en ik voelde mij sowieso niet super door de verkoudheid die nog steeds aanhoudt :(.
Gelukkig gewoon al mijn doelen kunnen halen + nog een leuke bonus :P.

Squat
6x3x87.5
DL
1x3x120 3x3x110
Walking lunges
2x20x47.5
3x20x45
:roflol:
Hanging leg raises
15 10 10
Lying leg curls
10 9 8 x 75

Prima volume.

Tony Chocolonely is toch ook wel erg lekker hoor, vooral karamel zeezout :o.
Probeer sinds kort weer een beetje Insta bij te houden, damn, dat is wel een feestje zeg, die foodbowls :D

• #4.596
Tony Chocolonely is toch ook wel erg lekker hoor, vooral karamel zeezout :o.
Probeer sinds kort weer een beetje Insta bij te houden, damn, dat is wel een feestje zeg, die foodbowls :D

Dat ga ik eens proberen binnenkort. Hoorde er al meer gpede dingen over :D

Yess. Het leven is een feest.

Een hele pagina dat gaat over voedsel, ik dacht eerst dat ik in @Skatermarvin zijn log zat :roflol:

Whaha! Daar is het ook vaak gezellig..

Ondanks het wat mindere gevoel, zien de lifts er wel aardig uit.

Je deads zien er weer beter uit Bas! Ga zo door man!

Hoe gaat het met de gains..?

Jij ook al last van je onderrug... hier ook al.. daardoor gingen squats minder. Maar als ik kijk heb ik ook al mijn doelen wel gehaald. :D
Apart is dat he! hahahahah.

Training ziet er goed uit!

• #4.599
Je deads zien er weer beter uit Bas! Ga zo door man!

Hoe gaat het met de gains..?

Thanks Marvin. Zelfs ondanks mijn stijve rug vandaag ging het prima. Nu ook nergens last meer van trouwens :D

Zie hieronder!

Jij ook al last van je onderrug... hier ook al.. daardoor gingen squats minder. Maar als ik kijk heb ik ook al mijn doelen wel gehaald. :D
Apart is dat he! hahahahah.

Training ziet er goed uit!

Wat lijken wij toch veel op elkaar soms. Veel stretchen is key!

Bedankt. Mag zeker niet klagen :D

Ik was het vanmorgen even vergeten te melden, maar vanmorgen was ik al 83.5 kg. Super nice! En. ..tot zover het kan wennen.. krijg ik steeds minder moeite met eten. Het zijn enorme hoeveelheden en ik moet er absoluut goed om denken, maar ik heb steeds minder vaak last van een opgeblazen gevoel. De grote boodschap is alleen niet echt plezierig, maar goed :o..
Ik ga nog even 2000 kcal wegwerken. Dan niet te laat pitten en morgen maar weer een bench PR zetten. Het is tenslotte m'n verjaardag!! Daarna evt. een max pull-up poging wagen als ik mij goed voel :rolleyes:.

Joh als je van Tony's houd had je naar flinders moeten gaan vandaag. Tony's bier, ja serieus ik maak geen grapje. Bier gecombineerd met Tony's chocolade haha

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven