XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Dat jij die gewichten aankunt met dat tere lijfje :trollface:

Bas kan beter ijzer gaan vreten....:p

Tis jammer dat hij zo lang is. Anders had hij met zo'n metabolisme/bouw misschien wel leuk kunnen meedraaien in een lage PL-gewichtsklasse.

Foto ziet er inderdaad goed uit hoor! Lekker doorbouwen en dan komt het helemaal goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.565
Armen zijn zo slecht helemaal niet op die foto idd, maar ik denk wel dat het verstandig is om de focus op de basis te houden zoals je aangeeft!

Yep! Niet alleen verstandig, maar ook leuk trouwens :). Ik haal de meeste voldoening uit (het sterker worden) op de compounds. Vandaag ook weer.. Ik had niet eens behoefte aan pomp werk oid.

Stuk meer shredded en niet aan het poseren helpt ook wel mee aan de beeldvorming.
Goed bezig.

Thanks Lloyd! Nu tijd om even goed zalmig te worden toch.. ;)

ik zie gewoon een goed fysiek op de foto bas, niks mis mee hoor,de trainingsarbeid die je erin hebt gestoken is duidelijk te zien.
nog wat massa erop plakken, gaat bij jou helaas niet zo eenvoudig maar volgens mij zit je op de goede weg.:thumbup:

emielos ook :thumbup: ofcourse

Ah bedankt ;)!!

De massa en kracht gaat (eindelijk) de goede kant op, maar het is inderdaad niet eenvoudig. Dagelijks min. 5K nu.
Dat jij die gewichten aankunt met dat tere lijfje :trollface:

He he. Surprise, surprise! ;)

Bas kan beter ijzer gaan vreten....:p

Dat gaat mij net 1 stapje te ver :D

Tis jammer dat hij zo lang is. Anders had hij met zo'n metabolisme/bouw misschien wel leuk kunnen meedraaien in een lage PL-gewichtsklasse.

Exactly my thougts.

Gelukkig heb ik veel plezier aan het trainen en haal ik toch ook wel voldoening uit de voordelen op fysiek gebied :).

Enfin. Another day, another flexbowl!!

ijs ligt niet zo zwaar en is ook lekkerder
ik maak er ook bijna een gewoonte van als dessert na een postmaaltijd...alleen op trainingsdagen dan

Ijs met cocopops cacao caseine en melk ook voor mij dagelijks haha

hahahaha.. ijs vervangen door 500 gr sojayogurt/melk en ik doe mee! :D
oh ja.. en chocolade :o

Bon appetit!

Doe mij dat ijs maar. Jammer dat ik nu niet mag. Vrijdag pas....
Tja... is ook lekker... maar als je niet tegen lactose kan he.... en lactosevrij is is niet echt het je van het... :sad:
daarbij.. het is koud... brrr... zomers kan ik wel ijs hebben.... (sorbetijs en vooral citroen of peer) maar dan moet het wel erg warm zijn. :o

Vind het soms wat moeilijk inschatten...maar is dat nu een literbak slagroomijs?

• #4.574
ijs ligt niet zo zwaar en is ook lekkerder
ik maak er ook bijna een gewoonte van als dessert na een postmaaltijd...alleen op trainingsdagen dan

Toch wel he!

Lekker. Welke variant eet jij over het algemeen?

Ijs met cocopops cacao caseine en melk ook voor mij dagelijks haha

Niicee :D. Ik gooi er geen caseine doorheen trouwens, want dat vind ik zonde van de structuur.
Welk ijs eet jij vaak?

hahahaha.. ijs vervangen door 500 gr sojayogurt/melk en ik doe mee! :D
oh ja.. en chocolade :o

Bon appetit!

Nice! Klinkt goed :D. Chocolade is trouwens een van de weinige zoete dingen die jij lekker vindt he!

Doe mij dat ijs maar. Jammer dat ik nu niet mag. Vrijdag pas....

Want..?

Tja... is ook lekker... maar als je niet tegen lactose kan he.... en lactosevrij is is niet echt het je van het... :sad:
daarbij.. het is koud... brrr... zomers kan ik wel ijs hebben.... (sorbetijs en vooral citroen of peer) maar dan moet het wel erg warm zijn. :o

Heerlijk in de zomer inderdaad :heart: Peer nog nooit geprobeerd trouwens. Klinkt goed! Meloen is trouwens ook nice.

Twee fitte gasten hoor :) En idd heel andere bouw....

Yep! :D

Vind het soms wat moeilijk inschatten...maar is dat nu een literbak slagroomijs?

Nope. Slechts 700 ml.. :sad:

Ik wil er niet naar kijken nu :(

En? Hoe staat het met de cut/IF?! :)

De training van gisteren:
Training 08-03.png

Blij met de OHP! Echter, daarna was ik wel een beetje op eigenlijk. 4 dagen achter elkaar trainen hakt er in natuurlijk.
De rows gingen echter wel prima, maar bij de bench had ik 1 fail helaas. Daarna het gewicht logischerwijs maar ffkes verlaagd.
Daarnaast vind ik zoals ik gisteren al aangaf die assistance oefeningen eigenlijk geen ruk meer aan. Ik zit er aan te denken om het maar gewoon bij 5 oefeningen te houden. Meer pompwerk is gewoon niet nodig en het kan herstel alleen maar in de weg zitten.

Blij met de OHP! Echter, daarna was ik wel een beetje op eigenlijk. 4 dagen achter elkaar trainen hakt er in natuurlijk.
De rows gingen echter wel prima, maar bij de bench had ik 1 fail helaas. Daarna het gewicht logischerwijs maar ffkes verlaagd.
Daarnaast vind ik zoals ik gisteren al aangaf die assistance oefeningen eigenlijk geen ruk meer aan. Ik zit er aan te denken om het maar gewoon bij 5 oefeningen te houden. Meer pompwerk is gewoon niet nodig en het kan herstel alleen maar in de weg zitten.
Verstandige keuze als hardgainer..less = more!

• #4.579

Ik geloof niet zo in geplande cheatdays/cheatmeals. Maar als het werkt, zeker doen :)

Verstandige keuze als hardgainer..less = more!

Ja, daar ben ik inmiddels achter hoor! Ik heb de afgelopen 2 jaar eigenlijk altijd mijn assistance gedaan in de vorm van curls en side raises e.d. , maar het brengt mij verder niks op hier en daar wat vervelende pijntjes na :o.
Ik kan bovendien wat meer tijd nemen voor de compounds en mobiliteitsoefeningen als ik die onzin gewoon skip :).

Hee goed dat je het zegt Rambo! Ik was m'n HCG vergeten vanochtend :o

Terug
Naar boven