Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Armen zijn zo slecht helemaal niet op die foto idd, maar ik denk wel dat het verstandig is om de focus op de basis te houden zoals je aangeeft!
. Ik haal de meeste voldoening uit (het sterker worden) op de compounds. Vandaag ook weer.. Ik had niet eens behoefte aan pomp werk oid. Stuk meer shredded en niet aan het poseren helpt ook wel mee aan de beeldvorming.
Goed bezig.
ik zie gewoon een goed fysiek op de foto bas, niks mis mee hoor,de trainingsarbeid die je erin hebt gestoken is duidelijk te zien.
nog wat massa erop plakken, gaat bij jou helaas niet zo eenvoudig maar volgens mij zit je op de goede weg.
emielos ookofcourse
!!
Tis jammer dat hij zo lang is. Anders had hij met zo'n metabolisme/bouw misschien wel leuk kunnen meedraaien in een lage PL-gewichtsklasse.
.Doe mij dat ijs maar. Jammer dat ik nu niet mag. Vrijdag pas....hahahaha.. ijs vervangen door 500 gr sojayogurt/melk en ik doe mee!
oh ja.. en chocolade
Bon appetit!
Tja... is ook lekker... maar als je niet tegen lactose kan he.... en lactosevrij is is niet echt het je van het...Doe mij dat ijs maar. Jammer dat ik nu niet mag. Vrijdag pas....

Twee fitte gasten hoorDe beloofde foto van mij en bas. Let niet op mijn hoofd was helemaal naar de t*ring van mijn eigen benen training. Zoals je ziet 2 totaal verschillende body types
En idd heel andere bouw....Ik wil er niet naar kijken nuVind het soms wat moeilijk inschatten...maar is dat nu een literbak slagroomijs?

ijs ligt niet zo zwaar en is ook lekkerder
ik maak er ook bijna een gewoonte van als dessert na een postmaaltijd...alleen op trainingsdagen dan
Ijs met cocopops cacao caseine en melk ook voor mij dagelijks haha
. Ik gooi er geen caseine doorheen trouwens, want dat vind ik zonde van de structuur. hahahaha.. ijs vervangen door 500 gr sojayogurt/melk en ik doe mee!
oh ja.. en chocolade
Bon appetit!
. Chocolade is trouwens een van de weinige zoete dingen die jij lekker vindt he! Doe mij dat ijs maar. Jammer dat ik nu niet mag. Vrijdag pas....
Tja... is ook lekker... maar als je niet tegen lactose kan he.... en lactosevrij is is niet echt het je van het...
daarbij.. het is koud... brrr... zomers kan ik wel ijs hebben.... (sorbetijs en vooral citroen of peer) maar dan moet het wel erg warm zijn.![]()
Peer nog nooit geprobeerd trouwens. Klinkt goed! Meloen is trouwens ook nice. 
Vind het soms wat moeilijk inschatten...maar is dat nu een literbak slagroomijs?

cheatmeal....
Verstandige keuze als hardgainer..less = more!Blij met de OHP! Echter, daarna was ik wel een beetje op eigenlijk. 4 dagen achter elkaar trainen hakt er in natuurlijk.
De rows gingen echter wel prima, maar bij de bench had ik 1 fail helaas. Daarna het gewicht logischerwijs maar ffkes verlaagd.
Daarnaast vind ik zoals ik gisteren al aangaf die assistance oefeningen eigenlijk geen ruk meer aan. Ik zit er aan te denken om het maar gewoon bij 5 oefeningen te houden. Meer pompwerk is gewoon niet nodig en het kan herstel alleen maar in de weg zitten.

Dat is ook een optie..

.
. 
Idd, wat voor de een werkt, werkt niet altijd voor de ander.Ik geloof niet zo in geplande cheatdays/cheatmeals. Maar als het werkt, zeker doen![]()