- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Vlak na 9.00 rammelde ik al.... f**k die omelet.... waarom? :
Het is aftellen tot 12:00 nu....Jij begrijpt het tenminste.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vlak na 9.00 rammelde ik al.... f**k die omelet.... waarom? :
Het is aftellen tot 12:00 nu....Jij begrijpt het tenminste.
Vlak na 9.00 rammelde ik al.... f**k die omelet.... waarom? :Het is aftellen tot 12:00 nu....
Jij begrijpt het tenminste.En als je al wisselende hoeveelheden zou willen eten, moet je de 24 uur NA een training meer eten, als de spiereiwitsynthese hoger is, en er energie voorraden aangevuld moeten worden.
. Zeker als je een gebalanceerde maalitijd voor je training eet, is het echt niet noodzakelijk om binnen 30 minuten na je training eiwit, snelle carbs of whatsoever te eten. Heb vorig jaar een log aangemaakt wil deze weer op gaan pakken vanaf nu.
ik zag je pic net, best aardige acne wat je daar hebt, waarom pak je geen roa voor een tijdje?
ik heb er zelf ook jaren en jaren mee rond gelopen, na 3,5 maand roa op 20 mg is er nu al weken geen puistje meer te zien...ik snap niet dat ik hier niet eerder mee begonnen was!
Top dat je gewicht weer goed gaat! Hier stiekem ook even gekeken en lijkt weer wat op te kruipen... mag ook wel ook na die laatste ophoging
Succes met trainen straks!

damn lees net pas van de breuk. Zonde man maar je zal er vast een goede reden hebben om er mee te stoppen. Wat ik mijzelf net bedenk he. Had je hier al langere tijd stress over? Dit kan ook wel een dingetje zijn m.b.t. gewicht. Merk dat wanneer ik stress heb, het ook lichamelijk minder met mij gaat o.a. qua gewicht etc.
Wat trouwens tof om je even te spreken bij biggy!
Break ups create bodybuilders zeggen ze toch?
Neemt niet weg dat het flink balen is!
training zelf uiteraard weer prima![]()
ik zag je pic net, best aardige acne wat je daar hebt, waarom pak je geen roa voor een tijdje?
ik heb er zelf ook jaren en jaren mee rond gelopen, na 3,5 maand roa op 20 mg is er nu al weken geen puistje meer te zien...ik snap niet dat ik hier niet eerder mee begonnen was!
Mocht ik er toch echt last van houden, dan zal ik roa zeker overwegen. Thanks! Die B&J bowl!! Jaloers! Goeie trainingen ook en zoals gezegd: keurige vorm! Ga zo door!
. Je gaf laatst aan nooit hoger dan 10-11% te komen...Die B&J bowl!! Jaloers! Goeie trainingen ook en zoals gezegd: keurige vorm! Ga zo door!

De beloofde foto van mij en bas. Let niet op mijn hoofd was helemaal naar de t*ring van mijn eigen benen training. Zoals je ziet 2 totaal verschillende body types
![]()
!!
.
Ik vind je armen er eigenlijk wel een soort uitspringen tesamen met je borst!Jazeker! Volgende training wordt het weer tijd voor een PR, hehe
Ecto chceckin' in!!
Zoals jullie zien op bovenstaande foto zijn met name mijn armen een zwak punt. Dat is eigenlijk altijd zo geweest en niet zo gek gezien de enorme lengte.
Nu loop ik al een tijdje met het idee om de isolatie voor mijn armen (op pushdowns na) gewoon te skippen, aangzien ik het gevoel heb deze meer dan genoeg mee te pakken in pull-ups, rows en presses.
Gisteren Emiel dus even gezien en gesproken en hij vormt eigenlijk wel het bewijs van het feit dat direct arm-werk een beetje onzin is. Dem guns bra!
Vanaf nu dus een tijd lang geen curls oid meer doen en kijken hoe dit uitpakt! Tegelijkertijd de rows en pull-ups lekker opwerken.
Ik vind je armen er eigenlijk wel een soort uitspringen tesamen met je borst!![]()