Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

:thumb:.

Anders ben je geen echte Hollander in ieder geval :D.

Had je goed gezien! De oude Sub zat aan de Grote Markt en was echt een stuk minder nice dan het nieuwe adres. Gisteren was hij volledig open inc. bovenverdieping. Mooie tent!

Het was super. Ja, absoluut. Heerlijk sfeertje en gewoon maximaal hard gaan. Ik ben wel benieuwd hoeveel ik morgen weeg trouwens!

De nieuwe sub ben ik ook nog niet geweest. De oude kwam ik ook niet vaak, want meestal drum and bass en is niet zo mijn ding. Wist niet dat de nieuwe subsonic zich ook toelegde op techno... nice.

Als dit al een tof feestje voor je was, Basma. Moet je zeker naar Paradigm gaan(als je niet al een keer geweest bent). Begin juni gaan ze sluiten aan de Helsinkistraat en is er 1 week party party. Zou dan zeker ff een kijkje nemen.

O ja, en Club Oost ook een aanrader om heen te gaan.(zit aan de Oosterstraat)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.644

Dit dus ;)

Niks mis met een vleugje techno!

:banana:

Hé bah! weer afgevallen..:sad:

MOOAAAAR FOOD!:eating:

Ik was er al bang voor gezien het feestje huehue :P. Geloof mij, daar kan je bijna niet tegenop eten!
Ik gooi er weer structureel 100 kcals bij op denk ik. 5100 per dag dus vanaf nu.

De nieuwe sub ben ik ook nog niet geweest. De oude kwam ik ook niet vaak, want meestal drum and bass en is niet zo mijn ding. Wist niet dat de nieuwe subsonic zich ook toelegde op techno... nice.

Als dit al een tof feestje voor je was, Basma. Moet je zeker naar Paradigm gaan(als je niet al een keer geweest bent). Begin juni gaan ze sluiten aan de Helsinkistraat en is er 1 week party party. Zou dan zeker ff een kijkje nemen.

O ja, en Club Oost ook een aanrader om heen te gaan.(zit aan de Oosterstraat)

Heel nice inderdaad! Het was echt een top sfeertje vorige week.

Paradigm, ik weet het! Daar ben ik nog nooit geweest, doordat ik zo lang weg ben geweest naar het buitenland. Binnenkort ga ik er voor het eerst heen :thumb:.

Daar hoorde ik ook al goede verhalen over! Kom je er vaak?

Heel nice inderdaad! Het was echt een top sfeertje vorige week.

Paradigm, ik weet het! Daar ben ik nog nooit geweest, doordat ik zo lang weg ben geweest naar het buitenland. Binnenkort ga ik er voor het eerst heen :thumb:.

Daar hoorde ik ook al goede verhalen over! Kom je er vaak?

Club Oost nu 2/3 geweest en altijd een gezellige sfeer en hebben erg goed geluid daar. De techno komt lekker binnen.

Paradigm ben ik regelmatig te vinden. Leuke mensen, goede sfeer en lekkere house/techno.

I see what you did there

Dit dus...techno is al neuken zonder klaarkomen...opwerken naar een climax die nooit gaat komen..:sad:

Dat weten jullie jonge bokken misschien niet, maar hardcore en alle aftakkingen die daaruit uit voortkwamen zijn ontstaan uit techno... je hebt ook diverse soorten Techno, hardtechno feestjes zijn voor mij een goede vervanging van de hardcore edities, maar ieder zijn smaak natuurlijk!

Dat weten jullie jonge bokken misschien niet, maar hardcore en alle aftakkingen die daaruit uit voortkwamen zijn ontstaan uit techno... je hebt ook diverse soorten Techno, hardtechno feestjes zijn voor mij een goede vervanging van de hardcore edities, maar ieder zijn smaak natuurlijk!
Jong:roflol:

Gaat het hier om daadwerkelijke leeftijd of gevoelsleeftijd?

En dat komt allemaal weer voort uit hip hop. Moet ik hip hop dan ook maar meteen de bom vinden? :D

• #4.652
Club Oost nu 2/3 geweest en altijd een gezellige sfeer en hebben erg goed geluid daar. De techno komt lekker binnen.

Paradigm ben ik regelmatig te vinden. Leuke mensen, goede sfeer en lekkere house/techno.

Nice man. Dat moet binnenkort maar eens gebeuren! Gewoon gratis entree toch?

Wanneer staat de volgende x Paradigm op de planning dan?

True. Toch kan ik mij voorstellen dat de hardcore hardstyle fans (no PUN intended) niet van techno houden hoor. Er hangt ook een heel ander sfeertje omheen natuurlijk.

En dat komt allemaal weer voort uit hip hop. Moet ik hip hop dan ook maar meteen de bom vinden? :D

Dit dus :D.

Het komt weer allemaal voort uit negermuziek van Amerikaanse plantages :D

n*gers lijken gemaakt te zijn om muziek te maken.. :D

n*gers lijken gemaakt te zijn om muziek te maken.. :D
Ehhh.... dat was niet het oorspronkelijke idee bij die gedwongen volksverhuizingen :D
Maar uiteindelijk is een groot deel van de moderne muziek wel schatplichtig aan muziekinvloeden uit West-Afrika.

Waarom zijn alle bodybuilders x powerlifters techno/hardstyle fans? Jeff seid, joel beukers , iedereen bijna :D

Ik vindt t ook mooi :p

• #4.656
Hoppaaa. Squat PR in da pocket. Training van gisteren niet gelogd, want dat was niet veel bijzonders als gevolg van drukte etc.

Training 15-3.png

Lekker bas! Op naar de 100kg squat!

En feli met je squat PR :cheer:

Nice die squat. Niks stuk gegaan? :P

yup, lekkere squat! :thumbup:
en nu? eerst uitbouwen naar vijfjes of gelijk door met verhogen in gewicht?

nice die Squat PR!
gewicht up naar 85 kg en squat up naar 100 kg!! :D das super!

Terug
Naar boven