Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Nee, te ver fietsen :). Train bij Basic fit Antillenstraat. Zit lekker dichtbij huis en als ik naar het werk fiets, kom ik er ook langs. Dus lekker efficiënt. Eind vorig jaar hebben ze daar een grote verbouwing gehad en ziet er nu erg mooi uit en de sportschool is nu ruim opgezet.
Aah daar heb hiervoor getraind. Ben nu inmiddels een jaartje weg bij Antillen. Was toen echt focking klein dat krachthonk was echt dikke drama..

Ja ik hoorde al van de verbouwing. Paar mensen van mijn opleiding trainen daar regelmatig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.682
Goed eten en lekker trainen! Zalig toch! :D

Irritant he als je laptop het niet doet... :mad: Maar gelukkig doet ie het weer. :)

Hij wordt morgen gerepareerd!

Idd lekkere training zo te lezen! Dominos is deze week in de aanbiedings toch?

Thanks. Gaat als een trein nu :D
Yes man. Bij afhalen 2.99 in de middag en 3.99 in de avond voor alle medium pizzas :eating:

Aah daar heb hiervoor getraind. Ben nu inmiddels een jaartje weg bij Antillen. Was toen echt focking klein dat krachthonk was echt dikke drama..

Ja ik hoorde al van de verbouwing. Paar mensen van mijn opleiding trainen daar regelmatig.

Antillenstraat was altijd een groot drama inderdaad :roflol: Heb er max 3 keer getraind.

Goeie pull ups!

Seated row, handen apart, maar je trekt toch aan één cable dan? Of zijn het 2 los van mekaar gewichten aan het toestel dan?

• #4.684
Goeie pull ups!

Seated row, handen apart, maar je trekt toch aan één cable dan? Of zijn het 2 los van mekaar gewichten aan het toestel dan?

Thanks! Ik had heel lang geen overhand gedaan en dit ging opvallend gemakkelijk :D.

Links en recht los van elkaar gemonteerd aan het station inderdaad. Echt heerlijk!
Ik heb vandaag alleen wel een beetje last van mijn bovenrug/nek.. Vreemd :(.

Ik zag hier in Eindhoven ook een Domino's helemaal versierd omdat het stuntweek is deze week. Goeie pizzagains en sterke pullups! Bummer dat je laptop stuk was, hopelijk valt de financiële schade mee.

• #4.686
Ik zag hier in Eindhoven ook een Domino's helemaal versierd omdat het stuntweek is deze week. Goeie pizzagains en sterke pullups! Bummer dat je laptop stuk was, hopelijk valt de financiële schade mee.

Super keurig toch. Ik kan de spicy Tex-Mex (met pulled beef) van harte aanraden. Vanavond haal ik er weer eentje op na de LB training :D

Super keurig toch. Ik kan de spicy Tex-Mex (met pulled beef) van harte aanraden. Vanavond haal ik er weer eentje op na de LB training :D
Vorige week al sushi gegeten. Ik probeer nu even consequent en braaf te cutten. Het is wel verleidelijk tho..

• #4.690
Ik denk dat ik vanavond weer eens voor deficit DL's ga!
Ik heb een tijdje 2x per week conv deadlifts gedaan maar wil dat nu terugbrengen naar 1x per week, waarbij ik op andere dagen de RDL en deficit DL pak, gezien mijn hamstrings gewoon zwak zijn en de lift-off verreweg het zwakste punt blijft.

Daarnaast wordt het opzich wel weer eens tijd voor wat meer herhalingen op de squat, maar ik wil tegelijkertijd ook weer paused squat gaan doen ivm sticking-point onderin. Beide is niet echt een optie, omdat ik dan niet uitkom met de programering. Lastig, lastig.. :o

Daar heeft jouw coach wel een oplossing voor :p

Misschien moet je je programmering aanpassen om niks meer paused of deficit of weet niet wat voor fance shamcy shit in te voegen en gewoon liften? :p

+1
klinkt als een "obsessie"
gewoon liften man!! :wl:

Als je wat meer tijd heb bv in het weekend kun je al die fratsen uithalen :D

• #4.695
Stick to the basics....so true :)

Terug
Naar boven