Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Lekker bas! Op naar de 100kg squat!

En feli met je squat PR :cheer:

Inderdaad! Over een maandje 100 kg. Yeaaa buddy :D.

Nice die squat. Niks stuk gegaan? :P

Thanks!!
Jawel. WANT WE BREKEN DIE TENT AF :hedbang:

yup, lekkere squat! :thumbup:
en nu? eerst uitbouwen naar vijfjes of gelijk door met verhogen in gewicht?

Voelde allemaal lekker soepeltjes aan. Sinds de Front squat goed gaat, merk ik op mijn low-bar squat ook een enorme verbetering qua techniek en controle.
5jes draai ik op maandag. Volgende week met 87.5 :D

• #4.662
90kg Squat! Nice bas!

Goed bezig man met je PR. Nog even zo doorgaan en je moet je naam hier renamen naar Baasma.

Mooie squats Bas! Triples draaien zo lekker weg:D:D

Lekker slopen met die walking lunges:fire:

Gefeli met je SQ PR. :) Ik zit zelf nog steeds te sukkelen met de squat. Krijg het niet gedrukt op een goede manier.

• #4.667

Thanks Robert! Feels good :D

Goed bezig man met je PR. Nog even zo doorgaan en je moet je naam hier renamen naar Baasma.

Dan mag ik toch eerst wel 3 platen squaten. Komt goed hoor ;).

Mooie squats Bas! Triples draaien zo lekker weg:D:D

Lekker slopen met die walking lunges:fire:

Dank je Marvin! Zowel op squats als deads vind ik het heerlijk :).
Walking lunges zijn fantastisch voor de glutes en quads. Het lichaam begint ook al te wennen. Ik heb geen last meer van DOMS :)

Gefeli met je SQ PR. :) Ik zit zelf nog steeds te sukkelen met de squat. Krijg het niet gedrukt op een goede manier.

Dankjewel!
Wat is het probleem precies? Ik kan je vast en zeker helpen! Squat je low-bar of high-bar en waar loop je vast?

Squat je low-bar of high-bar en waar loop je vast?
ergens er tussenin. Heb het gevoel dat ik power mis in mijn benen, kan het ook alleen narrow stance en mijn knieën hebben de neiging naar binnen te kantelen. Gewicht voor 5x5 zit vast rond de 72,5kg, daarboven fail ik. Sommige mensen denken dat mijn onderrug niet sterk genoeg is.

• #4.669
ergens er tussenin. Heb het gevoel dat ik power mis in mijn benen, kan het ook alleen narrow stance en mijn knieën hebben de neiging naar binnen te kantelen. Gewicht voor 5x5 zit vast rond de 72,5kg, daarboven fail ik. Sommige mensen denken dat mijn onderrug niet sterk genoeg is.

Mijn laptop is er zojuist mee opgehouden, maar morgen is die als het goed is gerepareerd! Ik stuur je wel even pb dan :)

Ehhh.... dat was niet het oorspronkelijke idee bij die gedwongen volksverhuizingen :D
Maar uiteindelijk is een groot deel van de moderne muziek wel schatplichtig aan muziekinvloeden uit West-Afrika.
Nice man. Dat moet binnenkort maar eens gebeuren! Gewoon gratis entree toch?

Wanneer staat de volgende x Paradigm op de planning dan?

Club Oost is tot 0000(of 100) gratis entree. Daarna 4 euro.

Paradigm ga ik eind april weer heen. Dan draait Chris Liebing. Erg goede techno DJ die al een tijdje mee gaat.

Oeps. Bedoelde ik... heb je hem nog gezien?
Nee niet gezien. Hij was er rond 3'en hoorde ik. Was er zelf pas rond 5 uur. Maar als ik hem wel zag, mwa.. Ik ben tijdens mijn training met mijzelf bezig dus interesseert mij niet veel wat er om mij heen gebeurd:P Vorige week alleen @Basma gesproken.

Train je zelf ook @ biggy?

Met "hem"...bedoelen jullie de man die voor goud gaat en tenten afbreekt..:roflol: Zijn verdienmodel bevalt me wel, maar verder...:o

• #4.677

:thumb:.

Hij was afgelopen vrijdag in Big Gym in Groningen :)

Jup. Niet gezien!

Club Oost is tot 0000(of 100) gratis entree. Daarna 4 euro.

Paradigm ga ik eind april weer heen. Dan draait Chris Liebing. Erg goede techno DJ die al een tijdje mee gaat.

OK, top! 4 knaak is ook niks..

Niiice. Eens kijken of ik daar ook bij kan zijn :D

Nee niet gezien. Hij was er rond 3'en hoorde ik. Was er zelf pas rond 5 uur. Maar als ik hem wel zag, mwa.. Ik ben tijdens mijn training met mijzelf bezig dus interesseert mij niet veel wat er om mij heen gebeurd:P Vorige week alleen @Basma gesproken.

FOCUS! :D

Met "hem"...bedoelen jullie de man die voor goud gaat en tenten afbreekt..:roflol: Zijn verdienmodel bevalt me wel, maar verder...:o

Prima kerel toch?

Nog even de training. Laptop stuk dus maar even zo.

Bench
4x4x75
2x3x75

Wide grip pull-ups
3x6x10kg
1x5x10kg
1x6xbw

Incline bench
3x7x60 kg

Seated row (handen apart)
10 x 66
8x66
8x59

Unilateral dumbellpress
9 8 7 x 12 kg

Ring pull-ups
8 6 6 x BW

Rope pushdowns

Fucking lekkere training! Domino's doet wonderen...

Goed eten en lekker trainen! Zalig toch! :D

Irritant he als je laptop het niet doet... :mad: Maar gelukkig doet ie het weer. :)

Nee, te ver fietsen :). Train bij Basic fit Antillenstraat. Zit lekker dichtbij huis en als ik naar het werk fiets, kom ik er ook langs. Dus lekker efficiënt. Eind vorig jaar hebben ze daar een grote verbouwing gehad en ziet er nu erg mooi uit en de sportschool is nu ruim opgezet.

:thumb:.

Jup. Niet gezien!

OK, top! 4 knaak is ook niks..

Niiice. Eens kijken of ik daar ook bij kan zijn :D

FOCUS! :D

Prima kerel toch?

Nog even de training. Laptop stuk dus maar even zo.

Bench
4x4x75
2x3x75

Wide grip pull-ups
3x6x10kg
1x5x10kg
1x6xbw

Incline bench
3x7x60 kg

Seated row (handen apart)
10 x 66
8x66
8x59

Unilateral dumbellpress
9 8 7 x 12 kg

Ring pull-ups
8 6 6 x BW

Rope pushdowns

Fucking lekkere training! Domino's doet wonderen...

Idd lekkere training zo te lezen! Dominos is deze week in de aanbiedings toch?

Terug
Naar boven