AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Maar alleen een goedbedoelde vaststelling dat het allemaal nog niets voorstelt wat Bas doet :)

:roflol: Helemaal niet! Jij weet ook dat ik gewicht niet belangrijk vind ;) Maar als je nog maar een tijdje lang bezig bent, heb je nog geen geavanceerde technieken ofzo nodig. Je moet het allemaal niet
moeilijker maken dan het hoort te zijn.

:roflol: Helemaal niet! Jij weet ook dat ik gewicht niet belangrijk vind ;) Maar als je nog maar een tijdje lang bezig bent, heb je nog geen geavanceerde technieken ofzo nodig. Je moet het allemaal niet
moeilijker maken dan het hoort te zijn.
Just .... :windup:
De basis principes moeten idd niet al te moeilijk gemaakt worden.

Je doet de pull ups in neutral grip toch? Waarom eigenlijk? Just curious

Ik snap ook niet waarom je dat zou willen doen, het gaat toch gewoon goed zoals het gaat? Zolang je maar genoeg blijft vreten gaat alles gewoon omhoog?

Zou persoonlijk gewoon bij basis blijven primair en evt wat backoff sets paused pakken op je squat als je dat graag wil.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.706
Even druk geweest. Hierbij nog twee trainingen :wl:.

Training 17-03.png
Training 19-03.png

Opmerkingen

Na de LB training van 17/3 echt helemaal naar de kloten. M'n quad verkrampten gewoon op de fiets. Ik heb ook nog altijd spierpijn :o.

Blij met de bench vandaag. Stiekem gehoopt op 5x5 met 75 kg, maar die zit er volgende week wel in!
Ik heb een pull-up riem aangeschaft bij MP en die vandaag voor het eerst gebruikt. Damn dat is echt een stuk plezieriger trainen dan met een dumbell tussen je benen :P. Verder overall gewoon een lekkere train. Ik zal vanavond nog wat filmpjes posten waarschijlijk.

Je doet de pull ups in neutral grip toch? Waarom eigenlijk? Just curious

Ik doe zowel neutral, wide als ring pull-ups.

Ik snap ook niet waarom je dat zou willen doen, het gaat toch gewoon goed zoals het gaat? Zolang je maar genoeg blijft vreten gaat alles gewoon omhoog?

Wat precies?

• #4.707
Zou persoonlijk gewoon bij basis blijven primair en evt wat backoff sets paused pakken op je squat als je dat graag wil.

Pak vanaf nu 1 dag paused squats, aangezien die toch wel erg effectief zijn. Verder front squats en lunges ter assistance :thumb:

En front squats eerst zwaar en daarna de paused? Zou mijn voorkeur zijn.
Je moet natuurlijk doen wat je zelf wil.

Wat precies? Waar het de laatste paar posts over gaat natuurlijk :)

Pak vanaf nu 1 dag paused squats, aangezien die toch wel erg effectief zijn. Verder front squats en lunges ter assistance :thumb:
Was je vooral door die pauzed sq naar de klote?
Goeie 1 arm row ook :) En 10 is 10x links + 10x rechts neem ik aan?

Lekker getraind!
Moet zeggen dat ik na een zware legday waarbij ik eindig met lunges ook compleet naar zijn moer ben... :o
Ik hoop dan altijd dat ik die dag niet teveel meer trapje op en af hoef in de fabriek. hahahha.

Paused squats levert inderdaad veel op heb ik ook ervaren. :)

• #4.712
En front squats eerst zwaar en daarna de paused? Zou mijn voorkeur zijn.
Je moet natuurlijk doen wat je zelf wil.

Daar heb ik ook wel even aan gedacht. Echter verplaats ik op de back squat wel een stuk mee gewicht en heeft deze lift ook prioriteit..

Wat precies? Waar het de laatste paar posts over gaat natuurlijk :)

Ah ja. Klopt hoor. Ik moet het natuurlijk ook niet overcompliceren ;)

Was je vooral door die pauzed sq naar de klote?
Goeie 1 arm row ook :) En 10 is 10x links + 10x rechts neem ik aan?

Haha. Die hakt er altijd in! Echter was het vooral een gevolg van alles bij elkaar :P. Ook veel te veel volume gedaan op de fsq natuurlijk.

Lekker getraind!
Moet zeggen dat ik na een zware legday waarbij ik eindig met lunges ook compleet naar zijn moer ben... :o
Ik hoop dan altijd dat ik die dag niet teveel meer trapje op en af hoef in de fabriek. hahahha.

Paused squats levert inderdaad veel op heb ik ook ervaren. :)

Herkenbaar hoor :rolleyes:.

Zeker. Ook wel lekker dat ik die nu met 80 kg doe, terwijl ik een paar weken terug dit gewicht nog voor normale reps deed.

je kan natuurlijk altijd ondersteunende of form verbeterende oefeningen aan je training toevoegen ( pauze reps, close grip/stance, incline/decline enz ) ,
dat heeft helemaal niks te maken met op welk niveau je bezig bent en al helemaal niet met het gewicht wat je verplaatst, gewoon lekker doen, ermee stoppen kan altijd als het niet het gewenste resultaat geeft.

Gewoon lekker je paused reps etc. doen als er logica in zit. Ga zo door

• #4.715
je kan natuurlijk altijd ondersteunende of form verbeterende oefeningen aan je training toevoegen ( pauze reps, close grip/stance, incline/decline enz ) ,
dat heeft helemaal niks te maken met op welk niveau je bezig bent en al helemaal niet met het gewicht wat je verplaatst, gewoon lekker doen, ermee stoppen kan altijd als het niet het gewenste resultaat geeft.

Gewoon lekker je paused reps etc. doen als er logica in zit. Ga zo door

Juist :thumb:. Zolang er progressie in zit is het allemaal prima.

• #4.716
Afgelopen week gemiddeld 5140 kcal gegeten.
BW vanmorgen 83.4. Daarna nog wel enorm zitten schijten, dus zal een klein beetje een vertekend beeld geven.
Met andere woorden lijkt dit nu toch wel de minimale hoeveelheid kcals te zijn wil ik mijn gewicht een beetje behouden.

Vandaag een beetje studeren en vanavond tijd voor squats en sumo deadlifts.

Maar het is natuurlijk wel leuk om je schema eens om te gooien :)

Vind ik lastiger met die ringen dan met een normale bar.

Terug
Naar boven