Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Gewoon pull-ups met een neutrale greep.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die training en lekker die pull up PR! Voelt goed he!![]()
Moest even over die pullups nadenken, maar 1e set BW en volgende 2 x7 BW+10kg dus? Nice.....
Nice man! En dat ook nog tijdens het aankomen
Rest van de training zag er ook strak uit!

Goed zo jongen

"Er gaat niets boven Groningen" .... sukkelsBeetje jammer dat het juist vandaag niet meer zonnig is &*($"&%".

Geen zon? Het is hier volledig zonnig! Dus mogelijk zo nog even een terrasje pakken
Dat met squatten herken ik wel. De eerste set is vaak wat wiebelig en lijkt zwaarder te gaan en daarna gaat het in ene een stuk beter.
Geen idee waarom dat is. Maar mogelijk omdat je na je eerste set een beetje in de flow zit en focus er wat beter op zit?
Waarschijnlijk ligt je laatste opwarmset te ver van je werkset
heb ik zo ook ervaren ...
Hier ook zonnig.
Bij mij ging de vorige keer de laatste set het fijnst, dus ik heb daar ook last van.
. Ik wil gewoon dat elke set hard gaat natuurlijk. is ook wel een beetje mentaal denk ik ook ja...better focus
Goed zo jongen
"Er gaat niets boven Groningen" .... sukkels![]()
.
Stevig BOR's ook hoor
Hier ook zonnig..maar helaas met een snijdend koud windje en geen windstil hoekje..
Kom maar door met die lente!
. 

Ben er maar een paar keer geweest, maar wel plenty gezellig iddMorgen is het zonnetje er weer bij joh! En volgens mij weet jij heel goed dat Groningen een top stad is![]()

Godsamme, die laatste kilo's zijn wel in spiermassa gaan zittenVandaag zowaar nog even snel wezen shoppen voor wat overhemden. Dat vraagt natuurlijk wel om een kleine fysiek update @84.4 kg![]()

Mooi strak in je vel @Basma.Vandaag zowaar nog even snel wezen shoppen voor wat overhemden. Dat vraagt natuurlijk wel om een kleine fysiek update @84.4 kg![]()

Niet echt meer kunnen genieten van het zonnetje... mijn gasten waren wat laat helaas.....
Maar wel volop kunnen genieten van een XXL fondue.. 4 ons vlees en her en der nog wat bijgeprikt.
Ik heb het zelf ook .. eenmaal in de flow na die eerste set gaat het steeds beter.
Pica ziet er goed uit! Het gaat echt lekker met je gewicht!![]()
Ben er maar een paar keer geweest, maar wel plenty gezellig idd
Godsamme, die laatste kilo's zijn wel in spiermassa gaan zitten![]()
Je shape gaat goed Bas!! Je staat overal een stuk voller en toch nog goed droog!
Op naar de 90kg..doorpakken nu!
.
. Slow en steady goes the gain train!Ik ben ook wel een beetje vet (Op mijn buik) aangekomen hoor. Dat is wel fijn voor het prikken van HCG trouwens