Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Nice die training en lekker die pull up PR! Voelt goed he! :D

Lekker die pullups! :thumbs:

Moest even over die pullups nadenken, maar 1e set BW en volgende 2 x7 BW+10kg dus? Nice.....

Nice man! En dat ook nog tijdens het aankomen :)

Rest van de training zag er ook strak uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.806
Nice die training en lekker die pull up PR! Voelt goed he! :D

Thanks

Op naar de 30 kg :)

Moest even over die pullups nadenken, maar 1e set BW en volgende 2 x7 BW+10kg dus? Nice.....

1 x 7 x 15 kg
2 x 7 x 10 kg
:D

Nice man! En dat ook nog tijdens het aankomen :)

Rest van de training zag er ook strak uit!

Haha, als je het zo bekijkt zouden ze inderdaad steeds zwaarder moeten worden ;)

Thanks man. Het voelde allemaal niet even soepeltjes aan, maar goed.

Vandaag ram verzuurde glutes. Verder valt het mee met de spierpijn. Vrijwel heel de dag studeren en werken, tussendoor nog even een drankje doen in de stad met een vriendin. Beetje jammer dat het juist vandaag niet meer zonnig is &*($"&%".

Nog even twee filmpjes van gisteren. Ik heb een probleempje met mijn squats, in de zin dat de eerste werkset altijd een beetje awkward aanvoelt en minder hard gaat dan latere sets. Dat was gisteren ook weer het geval. Meer mensen die hier last van hebben? Ik warm uitgebreid op, dus ik snap er niets van. Misschien een kwestie van spanning?

Geen zon? Het is hier volledig zonnig! Dus mogelijk zo nog even een terrasje pakken :D

Dat met squatten herken ik wel. De eerste set is vaak wat wiebelig en lijkt zwaarder te gaan en daarna gaat het in ene een stuk beter.
Geen idee waarom dat is. Maar mogelijk omdat je na je eerste set een beetje in de flow zit en focus er wat beter op zit?

Waarschijnlijk ligt je laatste opwarmset te ver van je werkset
heb ik zo ook ervaren ...

Hier ook zonnig. :cool:
Bij mij ging de vorige keer de laatste set het fijnst, dus ik heb daar ook last van.

is ook wel een beetje mentaal denk ik ook ja...better focus

Stevig BOR's ook hoor:D

Hier ook zonnig..maar helaas met een snijdend koud windje en geen windstil hoekje..:sad:

Kom maar door met die lente!

• #4.813
Geen zon? Het is hier volledig zonnig! Dus mogelijk zo nog even een terrasje pakken :D

Dat met squatten herken ik wel. De eerste set is vaak wat wiebelig en lijkt zwaarder te gaan en daarna gaat het in ene een stuk beter.
Geen idee waarom dat is. Maar mogelijk omdat je na je eerste set een beetje in de flow zit en focus er wat beter op zit?

Lekker zeg! Heb je er nog van kunnen genieten?
Ik heb het idee dat het vooral door dat laatste komt inderdaad.

Waarschijnlijk ligt je laatste opwarmset te ver van je werkset
heb ik zo ook ervaren ...

Laatste opwarmset is minimaal 85% van werkgewicht.

Hier ook zonnig. :cool:
Bij mij ging de vorige keer de laatste set het fijnst, dus ik heb daar ook last van.

Cheers!
Helemaal kut :roflol:. Ik wil gewoon dat elke set hard gaat natuurlijk.

is ook wel een beetje mentaal denk ik ook ja...better focus

Toch wel he?

Goed zo jongen :P

"Er gaat niets boven Groningen" .... sukkels :D

Thanks ;).

Morgen is het zonnetje er weer bij joh! En volgens mij weet jij heel goed dat Groningen een top stad is ;)

Stevig BOR's ook hoor:D

Hier ook zonnig..maar helaas met een snijdend koud windje en geen windstil hoekje..:sad:

Kom maar door met die lente!

Thanks Marvin! Ik ben ook best tevreden met het gewicht. Echter, ik begin toch weer met de traditionele BOR, ipv Pendlay Row. Het geeft een langere TUT wat resulteert in meer hypertrofie en bovendien heb je er veel meer stabilisatoren voor nodig om daarvoor in positie te blijven. Je core kan NOOIT sterk genoeg zijn :D.

Balen joh! Mooi gehad gisteren?

• #4.814
Vandaag zowaar nog even snel wezen shoppen voor wat overhemden. Dat vraagt natuurlijk wel om een kleine fysiek update @84.4 kg :)

physique.jpg

Niet echt meer kunnen genieten van het zonnetje... mijn gasten waren wat laat helaas..... :(
Maar wel volop kunnen genieten van een XXL fondue.. 4 ons vlees en her en der nog wat bijgeprikt. :D

Ik heb het zelf ook .. eenmaal in de flow na die eerste set gaat het steeds beter.
Pica ziet er goed uit! Het gaat echt lekker met je gewicht! :thumb:

Je shape gaat goed Bas!! Je staat overal een stuk voller en toch nog goed droog!:D

Op naar de 90kg..doorpakken nu!

• #4.819
Niet echt meer kunnen genieten van het zonnetje... mijn gasten waren wat laat helaas..... :(
Maar wel volop kunnen genieten van een XXL fondue.. 4 ons vlees en her en der nog wat bijgeprikt. :D

Ik heb het zelf ook .. eenmaal in de flow na die eerste set gaat het steeds beter.
Pica ziet er goed uit! Het gaat echt lekker met je gewicht! :thumb:

Sounds gooood to me!

Ik zal er bij de training van vandaag beter om denken en extra aandacht besteden aan de warm-up.

Ben er maar een paar keer geweest, maar wel plenty gezellig idd :klink:

Godsamme, die laatste kilo's zijn wel in spiermassa gaan zitten :eek:

Dat dacht ik! :)
Bedankt. Ik ben ook wel een beetje vet (Op mijn buik) aangekomen hoor. Dat is wel fijn voor het prikken van HCG trouwens.

Je shape gaat goed Bas!! Je staat overal een stuk voller en toch nog goed droog!:D

Op naar de 90kg..doorpakken nu!

Leuk dat je het kunt zien op de foto! Dat van de 'vollere' look viel mij ook op, vooral nu ik weer wat meer rustdagen heb trouwens.

Will do ;).

Haha, bedankt :D. Slow en steady goes the gain train!

Terug
Naar boven