AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.783
- Auto waar een kinderwagen goed in kan. Dus redelijke kofferbak.
- Max 300 eu p/mnd
-10.000 km jaar

Wel vervuiling zo van je log :eek:

Zo even uit mijn hoofd zou ik zeker eens naar een Renault Megane Estate Dci kijken. Moet wel lukken voor dat bedrag volgens mij. Welke looptijd had je in gedachten dan?

De training van vanmiddag! Was gezellig, want trainde samen met m'n vaste trainingsmaat en we hadden er beide wel zin in gezien de studie overload momenteel :P.
Squat PR! :wl: Front squat gingen echt zwaar, verder erg tevreden over de training. Deadlift op oly shoes gedaan. Op deze manier kan ik veel beter in positie komen.

Training 23-03.png

met een studie overload is juist even lekker knallen in de sportschool zalig toch! :D

Lekker getraind en het ziet er weer goed uit!

Congratz met je nieuwe job en squat PR sir! Well done! :D

Ik heb van jongs af aan al een passie voor auto's en daardoor ook behoorlijk wat kennis. Daarnaast vind ik Sales leuk en wil mij daar wat meer op gaan toeleggen. Dit is een vorm van (indirecte) online sales.
Gefeliciteerd. Heb zelf dan wel niets met auto's, behalve dat het ondanks de A12 de meest efficiente manier is om op mijn werkte komen.

Squat gewicht gaat nog steeds omhoog toch? Netjes :)

Cool. Weer een PR. :)
Nu ik nog....

Nette front squat form man

Shoot your questions ;). Private lease is echt onwijs populair tegenwoordig.
Goed om te weten dit ;) Toevallig gisteren nog wat "offertes" opgevraagd bij wat garages om een indicatie wat ik terug zou kunnen krijgen voor m'n huidige auto die binnen nu en een jaar mogelijk aan vervanging toe is :P

• #4.791
met een studie overload is juist even lekker knallen in de sportschool zalig toch! :D

Lekker getraind en het ziet er weer goed uit!

Absoluut. Kon niet wachten.

Thanks!

Congratz met je nieuwe job en squat PR sir! Well done! :D

Merci! Dat geeft weer een beetje zekerheid qua inkomen ;)

Gefeliciteerd. Heb zelf dan wel niets met auto's, behalve dat het ondanks de A12 de meest efficiente manier is om op mijn werkte komen.

Juist die mensen help ik. Mensen die wel 'iets' met auto's hebben, laten zich vaak niet adviseren.

Squat gewicht gaat nog steeds omhoog toch? Netjes :)

Zeker weten. Nu icm full-body training hoop ik stiekem op nog een extra 'boost' qua gains.

Cool. Weer een PR. :)
Nu ik nog....

Yep. Volgende week weer :D

Dat moet goedkomen

Thx Jelle!

Goed om te weten dit ;) Toevallig gisteren nog wat "offertes" opgevraagd bij wat garages om een indicatie wat ik terug zou kunnen krijgen voor m'n huidige auto die binnen nu en een jaar mogelijk aan vervanging toe is :P

Overweeg je ook om te gaan leasen dan?

Congrats Bas! Ik heb ook een private lease bak, betaal er aardig veel geld voor.. bijna 400 euries en dan heb je nog geen meter gereden!
Lease bak was destijds de enige optie die we hadden, op korte termijn een betrouwbare auto nodig en helaas op dat moment geen buffer die dat op kon vangen.

• #4.793
Congrats Bas! Ik heb ook een private lease bak, betaal er aardig veel geld voor.. bijna 400 euries en dan heb je nog geen meter gereden!
Lease bak was destijds de enige optie die we hadden, op korte termijn een betrouwbare auto nodig en helaas op dat moment geen buffer die dat op kon vangen.

Zeau! Dat is een hoop geld zeg. Mag ik vragen om wat voor model het gaat? Voor 400 knaak rijd je toch ook wel een aardige auto lijkt mij.
Binnenkort weer op zoek naar een nieuwe dan?

Vandaag weer tijd voor een training. Squats voor 6''jes. net als bench. Verder rows, chins,shoulder presses en lunges.
Gisteren trouwens behoorlijke spierpijn! M'n lichaam moet even wennen gok ik :D Zelfs vandaag kan ik mijn quads nog lichtjes voelen, net als mijn onderrug en vooral de borst (weighted push-ups). Echter, zal dit de trainining niet in de weg zitten vermoed ik.

BW vanmorgen: 84.2 kg. Ha. Gainsss.

Zeau! Dat is een hoop geld zeg. Mag ik vragen om wat voor model het gaat? Voor 400 knaak rijd je toch ook wel een aardige auto lijkt mij.
Binnenkort weer op zoek naar een nieuwe dan?.
ouwe ritselaar :D

Vandaag weer tijd voor een training. Squats voor 6''jes. net als bench. Verder rows, chins,shoulder presses en lunges.
Gisteren trouwens behoorlijke spierpijn! M'n lichaam moet even wennen gok ik :D Zelfs vandaag kan ik mijn quads nog lichtjes voelen, net als mijn onderrug en vooral de borst (weighted push-ups). Echter, zal dit de trainining niet in de weg zitten vermoed ik.

BW vanmorgen: 84.2 kg. Ha. Gainsss.
Boks! kwa spierpijn.
Goeie gains man, gaat lekker :thumb:

Going for the gainzzzz :D
Gaat lekker!

84kg lekker dat tempo :thumb:
Mag ook wel met zulke hoeveelheden kcal haha!

• #4.798

:D

ouwe ritselaar :D

Boks! kwa spierpijn.
Goeie gains man, gaat lekker :thumb:

:thumbs:

Haha, thanks! Ik had vandaag toch nog wel een beetje last van de verzuring. Ik moet een beetje oppassen met die front squats :P

Going for the gainzzzz :D
Gaat lekker!

Sure thing. :)

84kg lekker dat tempo :thumb:
Mag ook wel met zulke hoeveelheden kcal haha!

Thanks kerel. Al moet ik zeggen dat het wel even heeft mogen duren hoor :)

Even een break van het studeren, oftewel trainen. Terwijl ik hier aan m'n derde pastaatje zou ik hem even loggen, maar ik kan weer eens geen bestanden uploaden.. :P Probeer het zo wel even weer!

• #4.799
Training 25-3.png

Daar was die dan! PR op de pull-ups. Lunges beginnen ook ergens op te lijken. Verder eigenlijk weinig bijzonders. Squats voelde niet zo chill, maar daar had ik eigenlijk al op gerekend.

Hammer grip. Monkey bar?

Terug
Naar boven