MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.761
Niet zo zeuren Bassie, je kunt echt wel een paar ohp'tjes doen de dag na LB!

Ik kan het wel, maar ga dan snel in mijn rug hangen.
Laat ik het zo stellen dat ze na een rustdag echt 10 keer beter gaan. Op deze manier werkt het niet en druk ik iedere week hetzelfde gewicht.

Ik kan het wel, maar ga dan snel in mijn rug hangen.
Laat ik het zo stellen dat ze na een rustdag echt 10 keer beter gaan. Op deze manier werkt het niet en druk ik iedere week hetzelfde gewicht.

a) Het is heel normaal om honderd keer hetzelfde te drukken op MP, het is gewoon een raar ding
b) Meer eten? :D
c) Reprange aanpassen. Doe net zoveel reps ZONDER dat je in je rug gaat hangen later in de set. 8x3 is zo goed als 5x5, maar beter als je begrijpt wat ik bedoel.

• #4.765
a) Het is heel normaal om honderd keer hetzelfde te drukken op MP, het is gewoon een raar ding
b) Meer eten? :D
c) Reprange aanpassen. Doe net zoveel reps ZONDER dat je in je rug gaat hangen later in de set. 8x3 is zo goed als 5x5, maar beter als je begrijpt wat ik bedoel.
Confirmed. Het IS een raar ding.

a) Daar word ik niet blij van :(
b) Hell no.
c) Dat is een optie. Tripples voelen al beter. Echter had ik eerder helemaal geen moeite met setjes van 5-8, dus dit is vrij frustrerend :P.

Aangezien ik het vanaf nu echt rete druk heb met school en werk (vandaag officieel aangenomen :D), train ik de komende tijd full-body. De focus blijft liggen op kracht, met name op de squat en DL.

Congratz! Waar ben je aangenomen?

Wat super! Gefeliciteerd met je werk!! Wat ga je doen en waar?

Gefeliciteerd Bas! Fullbody is prima toch!:D

Gefeliciteerd dikke!

Congrats bro!

• #4.773
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!! :D

Congratz! Waar ben je aangenomen?
Wat super! Gefeliciteerd met je werk!! Wat ga je doen en waar?

Ik was al een tijd bezig met het chatten voor autobedrijven, waarbij ik mensen adviseer bij het vinden van een nieuwe of gebruikte auto en reparaties etc. Dit werk is voor mij fantastisch, aangezien ik het overal kan doen, zolang ik maar stabiel internet heb. :thumb:

Gefeliciteerd Bas! Fullbody is prima toch!:D

Nou en of. Je moet alleen niet te veel willen doen.

Thx!

Dat heb ik ook met de OHP en de shoulder press, de ene keer gaat het super, de andere keer gewoon minder.
Gefeliciteerd! :)

Je wordt er niet blij van in ieder geval :P.

Grappig dat werk, wist niet dat dat een interesse van je is. Klinkt wel ideaal als je het overal kan doen, zolang de voorzieningen er zijn!

• #4.778

Ik snap hem niet :roflol:

Grappig dat werk, wist niet dat dat een interesse van je is. Klinkt wel ideaal als je het overal kan doen, zolang de voorzieningen er zijn!

Ik heb van jongs af aan al een passie voor auto's en daardoor ook behoorlijk wat kennis. Daarnaast vind ik Sales leuk en wil mij daar wat meer op gaan toeleggen. Dit is een vorm van (indirecte) online sales.

Absoluut. Erg fijn!

Gefeliciteerd. Komt goed uit. Zoek nog een private lease bak :D.

3x p/w full body?

Terug
Naar boven