Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Dat gaat super hier!
owwwww... ik wil ook! :D

Ga ik doen! Of ehh.. Eigenlijk heb ik dat vandaag al gedaan joh! Ik heb opgewarmd tot 80 kg met oly squats, om vervolgens te starten met low bar. Hieronder de filmpjes./QUOTE]

Ik wil ook wel eens een high-bar zien van je.

Goed bezig Bas! Ik ben benieuwd hoelang je het door kan trekken zonder dat je bf te ver op loopt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.864
Zie nu pas je update-pic. Ziet er goed uit man! :D

Thanks!! :)

Ziet er goed uit man, jaloers op je bicep-ader :cool:

Veinnzzz. Ik zou je adviseren om hiervoor je carbs zo hoog mogelijk te houden. Zolang ik boven de 600 g carbs per dag zit springen de veins er altijd lekker uit :thumb:

@Basma lekker bezig kerel! Samen richting de 90kg nu haha. Ik zelf hang nu op de 86,5 yeah buddy!

Challenge accepted Emiel!
Ik bulk lekker door en zal binnenkort de 86 ook wel voorbij zijn :thumb:. Jij zit nu weer wat lager in kcals, toch?

Ten eerste... respect voor je doorzettingsvermogen! In een kleine drie jaar van 63 naar 83 kg. Ziet er goed uit.

Vraagje.. zie dat je vanaf het begin zo'n 3500 kcal at. Heb je nog rekening moeten houden met het aankomen in vetpercentage of bleef dit nihil door je snelle stofwisseling? Doe nu namelijk hetzelfde.

Zie je vast wel eens in de gym! Nog 7 kg te gaan!!

Heel erg bedankt! En dan te bedenken dat het nog veel sneller had kunnen gaan als ik niet naar het buitenland was vertrokken voor studie en stage ;).

Je hebt even teruggelezen begrijp ik. Belachelijk he, op wat voor manier ik destijds trainde ;). Gaandeweg leer je bij zullen we maar zeggen..

Wat zijn momenteel je stats qua lichaamscompositie en lifts? Op basis daarvan kan ik je een beter advies geven. Zelf ben ik over de loop van de tijd van 3500 naar +- 5000 gegaan.

Train je bij Biggy?! :D

Hoppa! Nieuwe logtitel..nieuwe doelen..

Yesss! Als jij het niet doet bulk ik wel naar 90 kg Marvin :D

Wanneer krijgt jouw log een nieuwe titel Marvin? :cool:

Daar was ik ook wel benieuwd naar!

:P.

Mijn log had ooit de titel "...to 90kg and beyond", maar ja...ben maar 1.80m, dus heb me neergelegd bij dat absurde doel. Naturel voor mij niet haalbaar:sad:

:roflol:
Dat gaat super hier!
owwwww... ik wil ook! :D

Dank je wel :)!
Patience is key. Ik heb ook laaaaaaang moeten wachten :(

You are welcome :D

• #4.865
Goed bezig Bas! Ik ben benieuwd hoelang je het door kan trekken zonder dat je bf te ver op loopt!

Heel erg bedankt!
Anders ik wel. Het scheelt dat ik veel kennis heb van voeding. Ik kan m.a.w. ieder moment de boel bijtrekken mocht het uit de hand lopen :)

• #4.866
De training + verhaal post ik zo.. Dat ging even wat minder fijn helaas.

Wat is een oly squat :)
Ik probeer t uit je vid te herleiden, t enige wat mij opvalt is dat je je elle bogen naar binnen klapt zeg maar

Blijkbaar volgde ik hier nog niet... Nu wel :)

Ik bulk lekker door en zal binnenkort de 86 ook wel voorbij zijn :thumb:. Jij zit nu weer wat lager in kcals, toch?
Lekker man! Mwa vorige meting was zo goed dat het praktisch niet nodig was om te gaan verlagen. Vp was namelijk 1% gezakt, hoe dan lol.
Zit nu op de 3800/3900 wel wat minder dan dat jij zit gelukkig:D:cool:

Heel erg bedankt! En dan te bedenken dat het nog veel sneller had kunnen gaan als ik niet naar het buitenland was vertrokken voor studie en stage ;).

Je hebt even teruggelezen begrijp ik. Belachelijk he, op wat voor manier ik destijds trainde ;). Gaandeweg leer je bij zullen we maar zeggen..

Wat zijn momenteel je stats qua lichaamscompositie en lifts? Op basis daarvan kan ik je een beter advies geven. Zelf ben ik over de loop van de tijd van 3500 naar +- 5000 gegaan.

Studieen werk zijn ook belangrijk! Idd knap
Mijn gewichten zijn nu na 3 weken met ss (opnieuw begonnen)

66kg bw

90 squat ( gedeload naar 75)
95 deadlift
47.5 overhead press
72.5 bench
62.5 bor
2 × 8 chin ups
2× 8 bw+17.5kg dips

Bij biggy idd :)

• #4.872
Wat is een oly squat :)
Ik probeer t uit je vid te herleiden, t enige wat mij opvalt is dat je je elle bogen naar binnen klapt zeg maar

Haha, het is gewoon een high bar squat hoor :D. Ellebogen te allen tijde in lijn met het lichaam uiteraard :thumb:.

Blijkbaar volgde ik hier nog niet... Nu wel :)

Welkom, welkom! :D

Lekker man! Mwa vorige meting was zo goed dat het praktisch niet nodig was om te gaan verlagen. Vp was namelijk 1% gezakt, hoe dan lol.
Zit nu op de 3800/3900 wel wat minder dan dat jij zit gelukkig:D:cool:

Heerlijk he, dat metabolisme van ons :roflol:
Dat is zeer goed te doen. Ik heb nog heel wat kcals te gaan vandaag :o..

Studieen werk zijn ook belangrijk! Idd knap
Mijn gewichten zijn nu na 3 weken met ss (opnieuw begonnen)

66kg bw

90 squat ( gedeload naar 75)
95 deadlift
47.5 overhead press
72.5 bench
62.5 bor
2 × 8 chin ups
2× 8 bw+17.5kg dips

Bij biggy idd :)

Tja uiteraard. Daar kan je moeilijk zonder he ;)

Lengte? :)

Dat zijn al leuke lifts hoor! We moeten binnenkort maar eens samen een training neerzetten bij Biggy anders :thumb:.

Oly squat = olympic squat = high bar
Powerlifting squat = low bar

Correct me when wrong @Basma

:thumbs:

• #4.873
Het werk er weer bijna opzitten en straks nog even een goede 'flexbowl' maken. Daarover gesproken.. Gisteren ontplofte mijn Insta opeens van de likes. Iemand enig idee hoe dit zo ineens kan? :P

Enfin, de training van vanmiddag!
Zoals gezegd had ik last van mijn onderrug en dat was vandaag nog niet helemaal over. Het deed geen pijn, maar alles was nog wel wat stijfjes, wat mede wordt veroorzaakt door het vele zitten nu ik zoveel moet studeren en vrijwel elke avond werk...
De squats gingen (opnieuw) fucking lekker! Echter daarna ging het behoorlijk bergafwaarts qua prestaties en kreeg ik last van mijn onderrug. :/. Geprobeerd om positief te blijven en de boel een beetje te ontzien. Uiteindelijk nog wel door kunnen trainen, maar niet voor de volle 100%. Uiteindelijk nog wel lichtjes de DL geprobeerd met gecorrigeerde techniek. Dat ging vele malen beter.

Ik kan er nu niet echt meer mee zitten. Het belangrijkste is dat ik niets forceer. Op dit moment voelt de rug tegen verwachting in vrij goed. Hopen dat dit morgen nog zo is.

Training 29-03.png

Over dat insta likes kan ik waarschijnlijk beantwoorden. Er zijn bedrijven/accounts die je heel veel likes geven.

Een klasgenoot van mij kreeg een dm van een persoon met; gefeliciteerd ons bedrijf heeft een cadeau voor je laatste post en had out of the blue 100 likes extra. Jij zal ook wel zoiets hebben gehad alleen dan wel iets meer likes

Mooi nieuw doel. En allemaal leuk die flex bowls.... maar binnenspoedig komt de dag dat daar hele zakken paaseieeren in verdwijnen om de calorieen te spiken :D

Squat gaat lekker maar balen van je rug.
Al met al een lekkere training en goed dat je er niet mee zit.
Ik hoop dat je vandaag geen last meer hebt!

Leuk toch! zoveel likes! :D

Jij bent ook 1.89m...dan begint het pas te tellen bij 90kg... ;)

Lekker man die squats...en flexbowl!:meal: Wel klote van die onderrug pijn..hopelijk iets tijdelijks kerel!

Dat van dat zitten herken ik wel..ik zit ook het grootste deel van de dag en dat is zeker niet ideaal voor je onderrug:sad:

Over dat insta likes kan ik waarschijnlijk beantwoorden. Er zijn bedrijven/accounts die je heel veel likes geven.

Een klasgenoot van mij kreeg een dm van een persoon met; gefeliciteerd ons bedrijf heeft een cadeau voor je laatste post en had out of the blue 100 likes extra. Jij zal ook wel zoiets hebben gehad alleen dan wel iets meer likes
Yep, big business!

• #4.879

Oh joh. Het is al zo erg inmiddels? :P. Ik had het idee dat sommige posts op een bepaalde hoofdpagina terecht komen en daardoor extreem veel gezien (en geliked) worden.
Dat was ook de reden dat 3-4 maand terug iedereen ineens Singapore als locatie gebruikte voor foto's :P.

Mooi nieuw doel. En allemaal leuk die flex bowls.... maar binnenspoedig komt de dag dat daar hele zakken paaseieeren in verdwijnen om de calorieen te spiken :D

Je brengt mi hier op ideeen!

Die Tscjechische pralines zijn ook fantastisch trouwens. Gevuld met Slivovitz ;) Slivovitz - Wikipedia

Squat gaat lekker maar balen van je rug.
Al met al een lekkere training en goed dat je er niet mee zit.
Ik hoop dat je vandaag geen last meer hebt!

Leuk toch! zoveel likes! :D

Vandaag gaat het wonder boven wonder best goed. Ik doe preventief rustig aan, maar ik heb geen stekende pijn oid!! :D

Jij bent ook 1.89m...dan begint het pas te tellen bij 90kg... ;)

Lekker man die squats...en flexbowl!:meal: Wel klote van die onderrug pijn..hopelijk iets tijdelijks kerel!

Dat van dat zitten herken ik wel..ik zit ook het grootste deel van de dag en dat is zeker niet ideaal voor je onderrug:sad:

Dat scheelt slechts 9 cm? :P

Yess! Die switch naar FB training heeft mij goed gedaan lijkt het. Wat betreft de onderrug, zie onder :)

Ik ben het dus duidelijk niet gewend om zoveel te zitten, maar ik begrijp nu hoe mensen met een kantoorbaan zich kunnen voelen. Alles komt vast te zitten. Trainen is dan wel heel fijn trouwens..

Blijkbaar! :)

Update:

Vannacht vrij goed geslapen en zonder rugpijn opgestaan. Het lichaam is wel een vreemd ding trouwens, want waar de lage rugpijn rechts begon, naar links verplaatste, heb ik nu last van m'n rechter schouder die wat stijfjes is ??? Enfin, dit is een teken dat ik even rustig aan moet doen vermoed ik?! :rolleyes:

Thanks!! :)

Veinnzzz. Ik zou je adviseren om hiervoor je carbs zo hoog mogelijk te houden. Zolang ik boven de 600 g carbs per dag zit springen de veins er altijd lekker uit :thumb:

Daar was ik ook wel benieuwd naar!

:P.

:roflol:

Dank je wel :)!
Patience is key. Ik heb ook laaaaaaang moeten wachten :(

You are welcome :D

Afgelopen vrijdag wezen training in big gym groningen. Wat een chille gym!

Terug
Naar boven