AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Lekkere squats bas!

Ze zagen er smooth asf uit :D.

En ook chill dat jij je armen zo naar beneden doet bij het squatten. Ik dacht dat ik de enigste was :)

Het lichaam is wel een vreemd ding trouwens, want waar de lage rugpijn rechts begon, naar links verplaatste, heb ik nu last van m'n rechter schouder die wat stijfjes is
Valt toch wel mee? Waarschijnlijk ben je gaan compenseren door links te ontzien, waardoor je nu rechts wat meer belast bent dan gewend en dat voel je :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.885
"slechts".. moet je die lengte eens van je stijve p**mel afhalen, daar wordt je niet vrolijk van denk..

In B4: dan is er nog 18cm over..

Je moest eens weten. :wanker:..

Lekkere squats bas!

Ze zagen er smooth asf uit :D.

En ook chill dat jij je armen zo naar beneden doet bij het squatten. Ik dacht dat ik de enigste was :)

Bedankt joh!

Valt toch wel mee? Waarschijnlijk ben je gaan compenseren door links te ontzien, waardoor je nu rechts wat meer belast bent dan gewend en dat voel je :P

That makes sense! :grinny:

Gisteren fantastisch gegeten bij het Turkse restaurant hier in Groningen. Enorme ladingen vlees, heerlijke wijn en een fantastisch desert :eating:.

Vanmiddag weer trainen. Eens kijken hoe dat gaat met de rug. Ik heb er nu weinig last meer van, maar wil niets forceren. Sowieso squaten, maar deadliften... We zien het wel even :)

• #4.886
Dat was toch smullen gisteren..

Vanmiddag wezen trainen. UIteraard de training een klein beetje aangepast, om de onderrug te ontzien! Al met al tevreden.

Training 31-03.png

Zie ik nu een nieuw doel in je titel? Valt mij nu pas op :D gaat lekker hiero

Leuke creatieve oefening die push ups! Lijkt wel een soort van compound oefening in het kwadraat, nice!

• #4.891
Zie ik nu een nieuw doel in je titel? Valt mij nu pas op :D gaat lekker hiero

Ja, ja! :)
Ik mag zeker niet klagen. Nu een beetje last van een zeurende onderrug, maar dat komt wel weer goed natuurlijk.

Leuke creatieve oefening die push ups! Lijkt wel een soort van compound oefening in het kwadraat, nice!

Thanks. Ik zou hem zeker proberen. Het is een sublieme compound. Vriendelijker voor de schouders dan benchen en met 30 kg eraan vraagt het ook behoorlijk wat van je rompkracht :D

Wat doet die gast achter je dan?

Hij doet aan olympisch gewichtheffen en powerlifting.

Ja, creatief. De voordelen van pushups en weighted planks in een.

Exactement :thumb:.

Nou die hoeveelheid vlees valt nog wel mee... al zeg ik het zelf. :o
maar dat toetje... oef... aan mij niet besteedt zoveel zoet. :p Doe mij nog maar een portie vlees! :D

Is die push up niet meer decline? Je maakt een kortere rom en je zit omgekeerd net als op een decline bench. Je creeert zeg maar dezelfde baan. Correct me if i'm wrong:rolleyes:

• #4.897
Is die push up niet meer decline? Je maakt een kortere rom en je zit omgekeerd net als op een decline bench. Je creeert zeg maar dezelfde baan. Correct me if i'm wrong:rolleyes:

Nope, het is dezelfe beweginsbaan als een inc. bench.

Vind de plaatsing van het gewicht niet heel erg handig qua gewichtverplaatsing.

Wat is precies het probleem volgens jou, en hoe zou je het anders doen? :)

Weet ik! Dat doe ik thuis ook wel! (= beter betaalbaar :o )
Maar als ik uit eten ben... Tja... Dan kan ik er niets aan doen maar gaat vlees/vis voor. :D

Oke, oke! :)

• #4.898
Pff.. M'n rug speelt weer behoorlijk op :( Erg gevoelig en stijfjes. Ik snap er niets van.

Wat is precies het probleem volgens jou, en hoe zou je het anders doen
Was een tijd terug best een rage om te doen maar zat best in de knel met de gedachte er een dip riem te gebruiken om al het gewicht bij je heup te houden lijkt me nou vrij weinig toedragen aan je chest zeg maar qua belasting. Maar het is ook zo wat om wat schijven op je rug te leggen :p

Vind de plaatsing van het gewicht niet heel erg handig qua gewichtverplaatsing.
Door de hefboom verplaats je maar de helft van het gewicht met je armen, maar het hangt wel in zijn geheel aan je romp/core. Dus de statische belasting weegt hier zwaarder. Als je de armen+chest zwaarder wil belasten zou de riem meer om je nek/schouders moeten.

Terug
Naar boven