Franky SL
Cool Novice
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 17%
Haha thanks. Ik ben inmiddels wel een kledingmaat verder in ieder geval.
M naar L
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha thanks. Ik ben inmiddels wel een kledingmaat verder in ieder geval.
?Precies wat ik dacht! Zeker dat eerste filmpje oog je echt een stuk Buffer hoor @Basma
Foam rollen voel en merk ik dus niks van waardoor ik ook niet echt motivatie meer heb voor foam rollen.
Ik gebruik bij de deadlift dus weer teveel glutes en hamstrings denk ik.
. Ik vind het voor de rug fijn en toen ik nog veel fietste werkte het ook goed voor de kuiten. Dat laatste is nu gelukkig niet meer nodig.
.
lekker hoor, zolang je niet echt doodgaat wordt je er sterker van, dat blijkt maar weerPull-ups, push-ups en lunges was simpelweg doodgaan![]()

Poeh taille maat van 34 bij een spijkerbroek? Dikke pad, haha.Maar je hebt toch nog een smal middel/taille? Hoezo dan naar breedtemaat 34? O draag je de broeken al 'gangsters' op half zeven?
Goede training. Je OHP ligt iets achter tov. je bench, niet? En toch maar wat iso-armwerk er bij?
lekker hoor, zolang je niet echt doodgaat wordt je er sterker van, dat blijkt maar weer
mooie trainingen hoor
maar maat 34?? echt hoor, heb je zo een dikke ass dan?![]()
. Vandaag bijvoorbeeld: Kom ik aan met mijn maat 31-32 in zo'n geval

Hehehe, ik voel me aangesproken. Broeken heb ik ook maat 34, maar die zitten fatsoenlijk om mijn benen. Om de taille een maat of 2 te groot. Misschien is Bas ook gewoon een stiekem een Quadzillalekker hoor, zolang je niet echt doodgaat wordt je er sterker van, dat blijkt maar weer
mooie trainingen hoor
maar maat 34?? echt hoor, heb je zo een dikke ass dan?![]()

Daar is wel iets voor te zeggen, en dan gewoon met een riem om je kont snoeren. Mijn jeans zitten ook vaak strak om de dijen waardoor ze soms gaan trekken in de liezen bij zitten. En dan heb ik nog miezerige benen vergeleken met de meesten hier...Hehehe, ik voel me aangesproken. Broeken heb ik ook maat 34, maar die zitten fatsoenlijk om mijn benen. Om de taille een maat of 2 te groot. Misschien is Bas ook gewoon een stiekem een Quadzilla![]()

Ik heb gisteren ook high bar geprobeerd op 77,5kg. Ging goed voor de verandering. Misschien ook een gedeelte psychisch. Wie weet, heb er gewoon meer vertrouwen in dat ik wel weer omhoog kom. Bijna weer terug op 80kg maar dan met goede vorm. Heb je het filmpje nog gehad @Basma?Opnieuw high-bar squats gedaan en flink geoefend op de RDL. Man, man, wat ben ik slecht in het buigen op de heupen. Vandaag ging het na 3-4 sets eindelijk eens goed! Hopen dat ik dit vol kan houden, want anders kan ik wel stoppen met trainen![]()
Wat een bak vol. 2/3 van mijn totale dag inname.

. Balen van je gewicht...
Maar moet goedkomen met die bowl!!
. Ik nam nu genoegen met +- 4.5K en dan val ik dus weer af..Kom ik aan met mijn maat 31-32 in zo'n geval
Bijna 2000kcals in een meal..waarom ook niet...ik eet vandaag minder dan dat![]()
.
Hehehe, ik voel me aangesproken. Broeken heb ik ook maat 34, maar die zitten fatsoenlijk om mijn benen. Om de taille een maat of 2 te groot. Misschien is Bas ook gewoon een stiekem een Quadzilla![]()
. Ik vind grote quads prachtig, maar met die lange stelten van mij is het echt rete lastig om er een beetje vlees op te plakken! Lunges lijken nog het beste te werken, die doe ik in mijn huidige routine dan ook weer om de training. Daar is wel iets voor te zeggen, en dan gewoon met een riem om je kont snoeren. Mijn jeans zitten ook vaak strak om de dijen waardoor ze soms gaan trekken in de liezen bij zitten. En dan heb ik nog miezerige benen vergeleken met de meesten hier...
En verder snap ik niets van die termen regular fit en slim fit en weet ik wat, laat staan dat dat vergelijkbaar is bij verschillende merken ....
Ik heb gisteren ook high bar geprobeerd op 77,5kg. Ging goed voor de verandering. Misschien ook een gedeelte psychisch. Wie weet, heb er gewoon meer vertrouwen in dat ik wel weer omhoog kom. Bijna weer terug op 80kg maar dan met goede vorm. Heb je het filmpje nog gehad @Basma?
Wat een bak vol. 2/3 van mijn totale dag inname.![]()
.
. Wel errrg lekker!Je hebt hem gevonden zie ik...

Oke, duidelijk. Ik vind het voor de rug fijn en toen ik nog veel fietste werkte het ook goed voor de kuiten. Dat laatste is nu gelukkig niet meer nodig.
Te veel? Nee man![]()
?
.
.
. Hoe doe jij het altijd voor je rug dan? Thoraric extension op dat ding vind ik altijd wel fijn, dan kraakt mijn rugwervel altijd als een malle.
Ik fiets ook heel veel maar als ik met mijn kuiten over dat ding heen rol voel ik er ook niet echt veel van.
Dan zijn mijn glutes denk ik snel overbelast, is dat ook een optie?
. D Ik rol af en toe een beetje voor het trainen om alles los te maken.
. Hoe zou jij er wel niet uitzien als je gaat cutten.
Dat je op 85kg+ zo droog bent, is echt ziek!
Blijf lekker doorbulken, en misschien over een jaartje wedstrijden!
Ik heb niet zo'n trek aan aas om eerlijk te zijn.