Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat minder oefeningen kan geen kwaad, overbelasting is not worth it
Prima fysiek hoor, goed droog en als je rustig kan gainen en het vol kan houden dan heb je een mooie toekomst voor je!![]()
zozo je staat mooi droog zeg! netjes, time to bulk!
Goed droog nog kerel en dat op ~3600kcals! Gewoon zo doorgaan..blijf je zo droog gewoon weer 10% kcals erbij...moaaar carbs!![]()
Vooral in de 2e foto (zijaanzicht) zie je al echt meer massa. Lekker bezig man!
Lekker droog
Chest staat er wel goed bij volgens mij!
. Massa pakken is inderdaad nog altijd het belangrijkste doel. Ik ben net thuis van het werk en zit nu aan mn laatste maaltijd. Macro's voor vandaag: Lekkere training Bas!! Heerlijk ook die grote meals!!![]()
. De techniek op mijn squat is de laatste 2 maanden trouwens ook hard vooruit gegaan. Volgens mij heb ik al eens gezegd... Bas komt er wel. Je borst was al flink, nu komt er ook meer massa op armen en schouders. Lekker doorgaan zo. Hoe gaan de benen?
. Benen beginnen langzamerhand wel te komen. Doordat ik lange benen heb is het echter lastig om massa te kweken, maar we komen er wel.
. Lekker bezig kerel!
Ik moet ook echt weer beginnen. Dankzij stage weinig motivatie en energie meer. Eten is ook ruk, argghhh
.