Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Macro's 07-04 EKV 212 503 78 3718 kcal Pff, een lange schooldag vandaag. Vanmiddag na school UB trainen. Alweer 3 grote maaltijden achter de kiezen, dus dat moet goed komen.![]()

). 
Top man!!Lekker lekker, ben ook begonnen. Thanks for the motivation
Heb teveel ingeleverd in de twee maanden dat ik stage loop. Net naar de appie geweest en even wat bulkvoer gehaald (pasta, chocomel en pinda's).
Wat eet je zoal op school? Want kan geen ei bakken op stage etc![]()
Mooie onderbroek, heb ik ook
Goeie aders ook, nice! En lekker die ohp![]()
.
!
nice train, 5x5x90 netjes man, word moeilijk lopen dit weekend.
. Morgen de hele dag lopen op het werk, haha!
Ha ha, dat been lijkt wel 3m lang (beetje vertekenend), wel massa op de quad!
Lekker LB getraind en ook weer regelmatig aan het loggen zie ik![]()
Goede trainingen gozer! Flink wat volume pak je wel en netjes dedicated pasta met tonijn op school eten..good!
Opzich vind ik eigenlijk niet mis met je eiwit inname. Er wordt vaak gezegd 2a3g per kg lichaamsgewicht en als je dan uit gaat van 75kg zit je natuurlijk prima. En dan is wat hoger zitten af en toe ook niet erg, want ben ook van mening dat eten naar je streef gewicht ook tot de opties behoord.
Stel nu dat je streeft naar 88kg, dan zul je ongeveer 176-264g eiwit moeten eten gebasseerd op 2a3g per kilo lichaamsgewicht. Zelf reken ik liever met VVM, dus stel bij 10% BF geldt dan ~160-240g
Of is dit een hele rare gedachtegang?
Eiwitten uit groentes zijn iets minder dan dierlijk (heb even geen artikel), maar denk dat het beste is om een zo gevarieerd mogelijk aminozuur profiel te hebben bestaande uit plantaardige en dierlijke bronnen..Dankjewel! Het volume licht best hoog inderdaad. Ik vind het gewoon fijn om goed naar de kloten te gaan en geen half werk te verrichten. Na 3 oefeningen voel ik mij gewoon nog niet voldaan, haha. Simpele strength/bulking routines zou ik echt niet kunnen. Doodsaai!
Op deze manier heb ik er nog nooit over nagedacht Marvin, haha! Ik denk dat ik in ieder geval genoeg heb aan 180 a 200 g per dag. Let wel, ik eet eigenlijk iedere dag zo een 300-400 gram brocolli/spinazie/bloemkool e.d. Deze groenten track ik ook in MFP en die groenten zijn rijk aan eiwit.
Echter heb ik op het forum ergens gelezen dat je je eiwtten beter uit dierlijke producten kan halen. Is dit bro-science, of zijn eiwitten uit groentjes gewoon net zoveel waard?
Eiwitten uit groentes zijn iets minder dan dierlijk (heb even geen artikel), maar denk dat het beste is om een zo gevarieerd mogelijk aminozuur profiel te hebben bestaande uit plantaardige en dierlijke bronnen..