Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
He. Balen zeg! Teveel gezopen op vakantie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee gewoon wat stijfjes en effe erin komen weer. Moet goed komen. Wellicht haal ik nog een goede notering op de sbd ook.
Nee gewoon wat stijfjes en effe erin komen weer. Moet goed komen. Wellicht haal ik nog een goede notering op de sbd ook.
.Woensdagavond en vrijdagavond ook trainen. Verder erg druk met de introductieweek van de studie en werk. nice dat biggym eindelijk een trapbar heeft, dat is mooi speelgoed. ook al gebruik ik die bij ons ook bijna nooit

Zeker! Het heeft even mogen duren, maar het is ideaal. Ik ben van plan in ieder geval tweemaal in de week aan m'n farmer walks te werken.
Wanneer ga jij weer eens loggen trouwens?!![]()
voor grip is het ideaal ja.
niet, heb er naar mijn mening eigenlijk geen/bijna geen voordelen aan en vind het gewoon leuker om lekker anoniem door te trainen.
ik vind het ook leuker om naar een PL meet toe te gaan als niemand precies weet hoeveel ik kan tillen.
Bovendien kan ik hiermee ook mooi werken aan m'n rompstabiliteit.
. Doe je de programmering nog steeds helemaal zelf?
Dan kan het ook niemand tegenvallen IRLvoor grip is het ideaal ja.
niet, heb er naar mijn mening eigenlijk geen/bijna geen voordelen aan en vind het gewoon leuker om lekker anoniem door te trainen.
ik vind het ook leuker om naar een PL meet toe te gaan als niemand precies weet hoeveel ik kan tillen.

Moest de trap bar even opzoeken, ik verwachtte een soort juk, maar het is meer een fietskarretje waar de bodem uit gesloopt is![]()
sprekend toch?
Had jij die Y-raises trouwens als eens gedaan?

Ik voel ze nu goed van gisteren, dat is een goeie zaakNope. Helemaal niet meer aan gedacht. Dit was wel even genoeg![]()

Ik voel ze nu goed van gisteren, dat is een goeie zaak
Moet dan maar in plaats van iets anders.....

En je kan nooit te veel gripkracht hebben!Bovendien kan ik hiermee ook mooi werken aan m'n rompstabiliteit.
Jammer. Ik kan het mij wel voorstellen dat het leuk is om mensen te verassen trouwens. Doe je de programmering nog steeds helemaal zelf?

dat ook inderdaad,
ja doe alles zelf, dat verassen is alleen als ik gains maak he
dat ook
Ik juich de groene gedachte bij BigGym helemaal toe. Maar nu moet je wel een filmlamp meebrengen. Zie op IG alleen 2 roze vlekken van je knieen en ellebogen bewegen in het donker![]()
Ik zou abbo bij FfF laten afhangen van een goede belichting
Mooi hoor die 12x toes to bar leg raises![]()
.