- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gewoon een beetje toned worden, maar niet te groot zeg maar.

Clen werkt naar het schijnt, voor meer informatie moet je in het Snoeplog zijnJa gewoon een beetje toned worden, maar niet te groot zeg maar.

Wel de hele tijd bezig geweest? Zie al vast een flinke DL in je schema staan. Dat doet een ongetrainde niet...
Clen werkt naar het schijnt, voor meer informatie moet je in het Snoeplog zijn![]()
Dat van mij ook...of wacht?Haha, bovenstaande was uiteraard sarcastisch bedoeld.
Deadlifts lijken wel een stuk vooruit gegaan qua gewicht zeg. Iets wat zo op het eerste oog opvalt![]()
Hey, ben je terug? Ben je inmiddels al 100 kg?
Maar wat lees ik nou allemaal voor een onzin over een schema zonder squats!![]()

Focussen op wat je wél kunt ipv niet zouden meer mensen moeten doen.
Kut oefening.Doe ze allebei niet meer..tenminste geen conventionele deads

Ik ken maar weinig ecto's van 90 kg, hoor. Heb je geen before/after pics, volgens mij is het verschil echt enorm t.o.v. een tijd terug.Ik ben terug, nog steeds 90 kg en ecto helaas.
Dat heb je inderdaad goed gelezen. Simpelweg om het feit dat ik alleen maar stresste om die oefening en na 2 jaar nog steeds pijntjes kreeg zodra ik bij pakweg 100 kg kg aanbeland was.
Die enkel van mij is gewoon zwaar verrot helaas![]()
Denk dat je dan ook iets van je droogheid in zal moeten leveren, maar het oogt idd wel een stuk buffer.Ik denk dat 90kg bij Bas zijn droogheid en lengte een best mooi fysiek is. Echter wordt je op die lengte pas echt goed buff op 95-100kg en dat zal een aardige voedsel strijd worden denk![]()
Ik denk dat 90kg bij Bas zijn droogheid en lengte een best mooi fysiek is. Echter wordt je op die lengte pas echt goed buff op 95-100kg en dat zal een aardige voedsel strijd worden denk![]()
Ik zie dat vreten van hem weleens voorbijkomen. 650g aardappels, 500g groenten en 300g vlees in 1 maaltijd.... Words on the street dat hij een custom pleepot en riool heeft moeten aanleggen om zijn waste te kunnen verwerken.