XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Welkom terug in deze log.
Wat zijn je doelen? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.345
Deadlifts lijken wel een stuk vooruit gegaan qua gewicht zeg. Iets wat zo op het eerste oog opvalt :)

Hey, ben je terug? Ben je inmiddels al 100 kg?

Maar wat lees ik nou allemaal voor een onzin over een schema zonder squats! :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.349
Deadlifts lijken wel een stuk vooruit gegaan qua gewicht zeg. Iets wat zo op het eerste oog opvalt :)

Ja hoor. Het gaat wel goed nu. Het doel is om dit jaar 200 kg te pakken ;)

Hey, ben je terug? Ben je inmiddels al 100 kg?

Maar wat lees ik nou allemaal voor een onzin over een schema zonder squats! :mad:

Ik ben terug, nog steeds 90 kg en ecto helaas.

Dat heb je inderdaad goed gelezen. Simpelweg om het feit dat ik alleen maar stresste om die oefening en na 2 jaar nog steeds pijntjes kreeg zodra ik bij pakweg 100 kg kg aanbeland was.
Die enkel van mij is gewoon zwaar verrot helaas :(

In! Jammer dat je enkel de squats niet kan verdragen. Wat is er eigenlijk mee gebeurd?

Focussen op wat je wél kunt ipv niet zouden meer mensen moeten doen.

Geen squats:heart:

Ik ben terug, nog steeds 90 kg en ecto helaas.

Dat heb je inderdaad goed gelezen. Simpelweg om het feit dat ik alleen maar stresste om die oefening en na 2 jaar nog steeds pijntjes kreeg zodra ik bij pakweg 100 kg kg aanbeland was.
Die enkel van mij is gewoon zwaar verrot helaas :(
Ik ken maar weinig ecto's van 90 kg, hoor. Heb je geen before/after pics, volgens mij is het verschil echt enorm t.o.v. een tijd terug.

Tja, dan maar geen squats. Er zijn genoeg alternatieven om je benen te trainen. Volgens mij zijn trap bar DL's ook meer quad dominant.

Ik denk dat 90kg bij Bas zijn droogheid en lengte een best mooi fysiek is. Echter wordt je op die lengte pas echt goed buff op 95-100kg en dat zal een aardige voedsel strijd worden denk ;)

Ik denk dat 90kg bij Bas zijn droogheid en lengte een best mooi fysiek is. Echter wordt je op die lengte pas echt goed buff op 95-100kg en dat zal een aardige voedsel strijd worden denk ;)
Denk dat je dan ook iets van je droogheid in zal moeten leveren, maar het oogt idd wel een stuk buffer.

Ik zie dat vreten van hem weleens voorbijkomen. 650g aardappels, 500g groenten en 300g vlees in 1 maaltijd.... Words on the street dat hij een custom pleepot en riool heeft moeten aanleggen om zijn waste te kunnen verwerken.

Ik zie dat vreten van hem weleens voorbijkomen. 650g aardappels, 500g groenten en 300g vlees in 1 maaltijd.... Words on the street dat hij een custom pleepot en riool heeft moeten aanleggen om zijn waste te kunnen verwerken.

Ik had precies hetzelfde probleem, op 90kg at ik zo'n 5500 en werd geen gram zwaarder. Als ik nu hard wil bulken mag ik wel aan zo'n 6500/7000 gaan denken

Terug
Naar boven