AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ik had precies hetzelfde probleem, op 90kg at ik zo'n 5500 en werd geen gram zwaarder. Als ik nu hard wil bulken mag ik wel aan zo'n 6500/7000 gaan denken

Zwaar klote voor je portemonnee en welzijn.

Maar voor Bas mag het geen probleem zijn. Hij eet 17kg groenten op een dag. Als hij die uit zijn dieet gooit om meer kcal dense voedsel te eten kan hij zo 10.000kcal wegwerken.

Ik zie dat vreten van hem weleens voorbijkomen. 650g aardappels, 500g groenten en 300g vlees in 1 maaltijd.... Words on the street dat hij een custom pleepot en riool heeft moeten aanleggen om zijn waste te kunnen verwerken.
Had ik dat luxe probleem maar!

Zwaar klote voor je portemonnee en welzijn.

Maar voor Bas mag het geen probleem zijn. Hij eet 17kg groenten op een dag. Als hij die uit zijn dieet gooit om meer kcal dense voedsel te eten kan hij zo 10.000kcal wegwerken.

Tjah echt moeite heb ik er ook niet mee, echter is het meer een tijdsprobleempje als je ergens anders bent. Je word nogal raar aangekeken als je om het uur een bak rijst erbij pakt. Gainz boven alles natuurlijk

Ik hoef nog niet dood!

Ik ben deze discussie wel vaker gestart. Ik doe IF omdat ik graag nog enigzins grote meals heb. Wanneer mijn onderhoud 4500kcals zou zijn zou ik daar absoluut mee stoppen (IF), en gelijk weer gaan ontbijten om 7:00uur om vervolgens om 9:00uur weer te vreten..en dooor!

Verder ben ik gek op noten, maar doe ik daar nu vrij rustig aan mee, want ze zijn kcals-rijk. Met een derglijk onderhoud zou ik bij iedere meal 25g toevoegen denk:eating:

Ik hoef nog niet dood!

Ik ben deze discussie wel vaker gestart. Ik doe IF omdat ik graag nog enigzins grote meals heb. Wanneer mijn onderhoud 4500kcals zou zijn zou ik daar absoluut mee stoppen (IF), en gelijk weer gaan ontbijten om 7:00uur om vervolgens om 9:00uur weer te vreten..en dooor!

Verder ben ik gek op noten, maar doe ik daar nu vrij rustig aan mee, want ze zijn kcals-rijk. Met een derglijk onderhoud zou ik bij iedere meal 25g toevoegen denk:eating:

Ik kan makkelijk van 12-8 6000 kcals clean wegkrijgen als ik de tijd heb hoor. Ga zo pas mijn eerste meal eten en de laatste is zo rond 10-h11

Ik kan makkelijk van 12-8 6000 kcals clean wegkrijgen als ik de tijd heb hoor. Ga zo pas mijn eerste meal eten en de laatste is zo rond 10-h11
Ik zeg ook niet dat dat niet zou lukken, zou het alleen zonde vinden om in zo een klein window te eten wanneer ik zoveel kan eten..:D

Tijdje gaan dieeten dan komt die zin vanzelf terug:o

In de cut ga ik nog steeds niet onder de 4500-5k haha, het is niet zo dat ik het erg vind om te eten verre van zelfs. Alleen het koken is lastig en als ik geen tijd heb om te eten en maaltijden in moet halen dat is het nadeel

Had ik dat luxe probleem maar!

Dat zeg je wel. Maar ik heb absoluut geen goede eetlust, echter als ik moest eten wat jij eet elke dag zou ik heel agressief hongerig zijn 24/7. Hangry as f**k.

Die paar weken die ik cut in een jaar.. Dan eet ik 2300kcal clean. En dan sla ik nog net niet met mijn huisgenoot in elkaar als hij een zak chips open trekt. Maar dat betekent niet dat ik jaloers ben op Bas die elke dag 4500kcal moet weg duwen. (En weer uit moet persen).

Laatst bewerkt:
Metabolisme is een raar iets.

Einde cut zat ik avarage op 1800 en verloor niks meer. Nu zit ik al zo'n 5 weken op 3200 en kom niks aan.

Metabolisme is een raar iets.

Einde cut zat ik avarage op 1800 en verloor niks meer. Nu zit ik al zo'n 5 weken op 3200 en kom niks aan.
Hier heb ik ook zo ontiegelijk veel last van. Cut en bulk liggen zeker 2000kcal uit elkaar.

Terug
Naar boven