MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Hier nog een. Cutten op 2300 kcal en vervolgens moeten verhogen naar 4000+ om massa aan te zetten. Bizar.

Hier heb ik ook zo ontiegelijk veel last van. Cut en bulk liggen zeker 2000kcal uit elkaar.
Vervelend, zal toch ergens misschien minder actief zijn in de cut. Weet het niet precies, nu iig in de bulk genieten van het "vele eten".

Ik ben 87kg en gain vet op 3000kcal. Maar mijn eetlust is daar ook naar.

Eetlust hangt denk ik enigszins samen met onderhoud.

Maar voor @Skatermarvin zou dit een hel zijn

Laatst bewerkt:
Vervelend, zal toch ergens misschien minder actief zijn in de cut. Weet het niet precies, nu iig in de bulk genieten van het "vele eten".
Ik wijt het ook maar gewoon aan onbewuste activiteit... tijdens het cutten wel echt vreselijk. Dan kan ik rustig naar de 2500, terwijl mn bulk gewoon 3800-4000kcal is.

Komende cut wat meer cardio doen en kcal wat hoger, hopelijk dat dat helpt.

Ik wijt het ook maar gewoon aan onbewuste activiteit... tijdens het cutten wel echt vreselijk. Dan kan ik rustig naar de 2500, terwijl mn bulk gewoon 3800-4000kcal is.

Komende cut wat meer cardio doen en kcal wat hoger, hopelijk dat dat helpt.
Uiteraard zou dat moeten helpen. Maar cardio is kud :(

Haha eens. 20 minuutjes na training is gelukkig niet heel erg. Heb thuis een spinningfiets dus dat scheelt ook enorm.
Heb er ook eentje gehaald vorige cut maar welgeteld 5x gebruikt ofzo. FIetsen verbrandt echt te weinig kcal imo, liever incline lopen.

Metabolisme is een raar iets.

Einde cut zat ik avarage op 1800 en verloor niks meer. Nu zit ik al zo'n 5 weken op 3200 en kom niks aan.

Hier heb ik ook zo ontiegelijk veel last van. Cut en bulk liggen zeker 2000kcal uit elkaar.

Niet echt raar, je lichaam past zich aan aan wat je het voert. probeer in de cut eens 1 dag bijvoorbeeld 3000 te eten en de andere dagen 2000. Dan zul je zien dat je heel veel zakt, bij mij tenminste wel

Poeh lang geleden dat ik gefietst heb. Maar ik deed volgens mij zo'n 150kcal in 20 min
Ligt er inderdaad wel aan hoe intensief je het maakt. Hoe is dat bij incline wandelen? Ik krijg daar echt zieke backpumps en shin pumps van.

Een paar 100kcal ja, geen 1000.

ah bij mij werkt het erg goed om gewoon 1 dag een flinke uitschieter te maken, echter ga ik denk ik ook nooit meer onder de 4000kcal eten tenzij ik een wedstrijd prep doe. over moeilijk cutten kan ik ook niet echt mee praten, aankomen is voor mij het lastige deel.

Ligt er inderdaad wel aan hoe intensief je het maakt. Hoe is dat bij incline wandelen? Ik krijg daar echt zieke backpumps en shin pumps van.
Fietsen vond ik vrij zwaar op m'n quads. Ik begon op 7% incline en altijd 4.5 km/h. Is vrij pittig maar einde cut draaide ik easy 30 min @ 10-15%. Doet wel meeste kcal verbranden.

Fietsen vond ik vrij zwaar op m'n quads. Ik begon op 7% incline en altijd 4.5 km/h. Is vrij pittig maar einde cut draaide ik easy 30 min @ 10-15%. Doet wel meeste kcal verbranden.
Misschien zit je te ver naar voren met je zadel. Kan al een hoop verschil maken:).
Hoeveel kcal verbrandde je met die 30 min?

Misschien zit je te ver naar voren met je zadel. Kan al een hoop verschil maken:).
Hoeveel kcal verbrandde je met die 30 min?
Poeh, ik weet het oprecht niet meer. Je zou even +-10/20 pagina's terug in m'n log kunnen kijken, daar logde ik m'n cardio af en toe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.399
Wtf is hier gebeurt?! Ik zal vanavond even lezen en reageren :o

Terug
Naar boven