- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In! Jammer dat je enkel de squats niet kan verdragen. Wat is er eigenlijk mee gebeurd?
Focussen op wat je wél kunt ipv niet zouden meer mensen moeten doen.

Dit idd!
Do what you can do, not what they tell you to do.
Doe ze allebei niet meer..tenminste geen conventionele deads![]()
Ik ken maar weinig ecto's van 90 kg, hoor. Heb je geen before/after pics, volgens mij is het verschil echt enorm t.o.v. een tijd terug.
Tja, dan maar geen squats. Er zijn genoeg alternatieven om je benen te trainen. Volgens mij zijn trap bar DL's ook meer quad dominant.
Ik denk dat 90kg bij Bas zijn droogheid en lengte een best mooi fysiek is. Echter wordt je op die lengte pas echt goed buff op 95-100kg en dat zal een aardige voedsel strijd worden denk![]()
Denk dat je dan ook iets van je droogheid in zal moeten leveren, maar het oogt idd wel een stuk buffer.
Ik zie dat vreten van hem weleens voorbijkomen. 650g aardappels, 500g groenten en 300g vlees in 1 maaltijd.... Words on the street dat hij een custom pleepot en riool heeft moeten aanleggen om zijn waste te kunnen verwerken.
. Ik had precies hetzelfde probleem, op 90kg at ik zo'n 5500 en werd geen gram zwaarder. Als ik nu hard wil bulken mag ik wel aan zo'n 6500/7000 gaan denken
Zwaar klote voor je portemonnee en welzijn.
Maar voor Bas mag het geen probleem zijn. Hij eet 17kg groenten op een dag. Als hij die uit zijn dieet gooit om meer kcal dense voedsel te eten kan hij zo 10.000kcal wegwerken.

Dat valt nog vies tegen als je dat iedere dag moet wegwerken. Dat gaat je echt heel erg tegen staan.
. Dat bevalt tot dusver best aardig! Ik geef hieronder wel even een outline anders.. Ik hoef nog niet dood!
Ik ben deze discussie wel vaker gestart. Ik doe IF omdat ik graag nog enigzins grote meals heb. Wanneer mijn onderhoud 4500kcals zou zijn zou ik daar absoluut mee stoppen (IF), en gelijk weer gaan ontbijten om 7:00uur om vervolgens om 9:00uur weer te vreten..en dooor!
Verder ben ik gek op noten, maar doe ik daar nu vrij rustig aan mee, want ze zijn kcals-rijk. Met een derglijk onderhoud zou ik bij iedere meal 25g toevoegen denk![]()

Metabolisme is een raar iets.
Einde cut zat ik avarage op 1800 en verloor niks meer. Nu zit ik al zo'n 5 weken op 3200 en kom niks aan.
Hier heb ik ook zo ontiegelijk veel last van. Cut en bulk liggen zeker 2000kcal uit elkaar.
! er wordt eindelijk weer wat content aangemaakt hier![]()

Excuses, dacht dat dit marvin zijn slowchat log was.
Roa gaat ongetwijfeld helpen. Helaas dat je eerst een heel circus door moet voordat je het mag gebruiken
Ziek lange post
Balen van dat ongeval. Maar idd beter focussen op wat er allemaal wel nog mogelijk is.
Lekker man, bij oudere mannen is dat toch wel een probleemM'n benen lijken zowaar langzaam aan te groeien! Ik wil niet op de feiten vooruit lopen, maar hoop eind dit jaar toch weer 2 broekmaten verder te zijn![]()

Beetje vetlaagje kan best, en helpt de gains alleen maar. Maar een dad-bod, wat tegenwoordig ook bespreekbaar wordt, vind ik echt helemaal not done!Het wordt steeds populairder in de algemene fitness kringen. Best grappig! Ik zie het een beetje als een opvolging van de opkomst van vrouwen met een maatje meer in de modellenwereld, maar misschien heb ik het mis hoor..
Wat is dat nou weer .... ?Afgelopen LB training, die ik hier gelogd heb, kreeg ik last van een soort stekende hoofdpijn tijdens het trainen. Niet heel zorgwekkend, maar ik heb hier anders nooit last van! De rest van de dag hield het lichtjes aan.
Roacutane denk ik? Zwaar spul, maar je staat onder controle toch. Benieuwd wat het gaat doen.
Ok, dat is best kut! Zoveel kcals in zo weinig meals proppen
Wat betreft de hoofdpijn herken ik dat niet![]()
Lekker man, bij oudere mannen is dat toch wel een probleem
Beetje vetlaagje kan best, en helpt de gains alleen maar. Maar een dad-bod, wat tegenwoordig ook bespreekbaar wordt, vind ik echt helemaal not done!
Wat is dat nou weer .... ?
Roacutane denk ik? Zwaar spul, maar je staat onder controle toch. Benieuwd wat het gaat doen.
Ok, dat is best kut! Zoveel kcals in zo weinig meals proppen
Wat betreft de hoofdpijn herken ik dat niet![]()
Zat er net naar te kijken, toch leuk om te zien dat bas en ik beide veel moeten eten maar echt compleet verschillend eten.
Eet je serieus maar 3 maaltijden? 700g aardappelen wat zou ik daar een hekel aan hebben zeg, doe mij maar rijst![]()
Geen ervaring met stekende hoofdpijn.
Wel vervelend! Hoop dat het snel over is.
Sick hoeveel je eet om op 90 te blijven hangen. Weet je eig of het aan schildklier of iets anders ligt?
Ik begrijp ook echt niet waar jij de tijd vandaan haalt om 9 keer per dag te eten. Dat is toch niet te doen man
Aardappelen zijn heerlijk!
.
Neen, niet echt,
en denk dat dit idd wel met leeftijd kan te maken hebben ook, zoals Neet zie

Ik meet mijn progressie met een meetlint hoor, de broekmaat zegt op zich weinig, tenzij je eigen broeken van een paar jaar terug.Niet uitzondelijk hoor Neet...confectiematen en zeker broeken worden ontworpen/gemaakt voor niet sporters...
Je moet je idd zorgen maken als je nog steeds in confectiekleding past
maar dat ervaren we toch allemaal...vroeger ook altijd oversized broeken gedragen
Ik meet mijn progressie met een meetlint hoor, de broekmaat zegt op zich weinig, tenzij je eigen broeken van een paar jaar terug.
jezelf gek maken.....
Ik heb tegenwoordig broeken met w38-l32 nodig. Stretch materiaal. Anders passen mijn benen er niet in. Helaas heb ik dan wel veel te veel ruimte bij mijn taille over.