- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
34 stretch hier, maar bij mijn buik altijd over. Overhemden is inderdaad een drama en slimfit is gewoonweg helemaal onmogelijk.Hier maat 38-34, stretch. Moet ik met een hele strakke riem dragen, anders zitten ze op mijn knieën. Maar overhemden is het echte probleem.
Heb ik gedaan toen ik op vakantie was in Vietnam, in Hoi An (zeg maar dé stad van de maatkleding, met honderden kledingzaken). Driedelig kostuum op maat geheel naar eigen wens (stof, kleur, naden, zakken etc. etc.) compleet met 2 overhemden en 2 suède stropdassen en dat alles voor € 140Ik laat alles op maat maken, anders past het niet of ziet het er niet uit.
Kost een duit, maar heb je ook wat.
. Oké, waarschijnlijk hebben er een paar Vietnamese meisjes de hele nacht zitten naaien, maar ach, hebben ze tenminste brood op de plank.Yep mijn poten groeien niet zo snel. Maar er is enige groei zichtbaarZit bij mij al jaren weinig tot geen progressie in. En het is ook de frustratie van @Ron501 weet ik, en blijkbaar Pieter en heb het wel vaker gehoord. Ik heb wel eens gedacht dat de gevoeligheid van met name de beenspieren voor je eigen hormonen (test en GH) sneller afneemt dan bij andere spieren. Maar heb nog niet veel in de literatuur kunnen vinden hierover.
Nou ja.... we moeten het er mee doen. Maar ik krijg wel eens tranen in mijn ogen als zo'n jonge gast zegt dat die maar even stopt met squats omdat de benen in geen enkele broek meer passen![]()

Nou, ik eet eigenlijk gewoon om het uur bijna, die meals van 150gr rijst eet ik in 5minuten op dus zoveel tijd kost het niet hoor.
Eet je van die zelf geschilde aardappels of gewoon zo'n kant en klaar zakje krieltjes of iets dergelijk?
Neen, niet echt,
en denk dat dit idd wel met leeftijd kan te maken hebben ook, zoals Neet zie
Zit bij mij al jaren weinig tot geen progressie in. En het is ook de frustratie van @Ron501 weet ik, en blijkbaar Pieter en heb het wel vaker gehoord. Ik heb wel eens gedacht dat de gevoeligheid van met name de beenspieren voor je eigen hormonen (test en GH) sneller afneemt dan bij andere spieren. Maar heb nog niet veel in de literatuur kunnen vinden hierover.
Nou ja.... we moeten het er mee doen. Maar ik krijg wel eens tranen in mijn ogen als zo'n jonge gast zegt dat die maar even stopt met squats omdat de benen in geen enkele broek meer passen![]()
. Ik heb tegenwoordig broeken met w38-l32 nodig. Stretch materiaal. Anders passen mijn benen er niet in. Helaas heb ik dan wel veel te veel ruimte bij mijn taille over.
. Meestal neem ik al genoegen met een broek die past i.p.v. of ik hem mooi vind of niet
Ik laat alles op maat maken, anders past het niet of ziet het er niet uit.
Kost een duit, maar heb je ook wat.
Heb ik gedaan toen ik op vakantie was in Vietnam, in Hoi An (zeg maar dé stad van de maatkleding, met honderden kledingzaken). Driedelig kostuum op maat geheel naar eigen wens (stof, kleur, naden, zakken etc. etc.) compleet met 2 overhemden en 2 suède stropdassen en dat alles voor € 140. Oké, waarschijnlijk hebben er een paar Vietnamese meisjes de hele nacht zitten naaien, maar ach, hebben ze tenminste brood op de plank.
Enige nadeel is dat dat een paar jaar geleden was en ik toen nog een skinny hardloper was. Ik ben bang dat ik deze zomer niet meer fatsoenlijk mijn broeken aankan.
Bij vluchtige lezing kreeg ik een heel ander beeld (over die Vietnamese meisjes).

Hier een skère ecto..nooit problemen met broeken
Heeft het toch zijn voordelen..![]()
Oké, laat ik het anders stellen. Elke dag al die maaltijden bereiden en meesjouwen.. Kijk ik zie niet echt in waarom je dat zou willen, als je ook gewoon 4 keer op een dag kunt eten.
Altijd normale ongeschilde piepers.
.

tjah het is wat extra werk dat klopt, echter kook ik maximaal 60-80 minuten per dag dus het valt mee.
als ik 4x per dag moet gaan eten dan heb ik 3 maaltijden van 250g rijst, en 1 met 200g haver, 3 eieren, 4 boterhammen, appel en een avocado. Succer daarmee haha
Daarnaast merkte ik dat ik een bredere taille kreeg van te grote maaltijden, door de extra druk die de maag tegen je transversus abdominus geeft kan dit uitzetten wat een van de redenen kan zijn van de bubble guts
! Nee. Pakken en overhemden laat ik op maat maken. Broeken probeer ik bij reguliere winkels te kopen en te laten vermaken bij de winkel of zelf bij een kleermaker. Soms kan ik niets vinden en dan laat ik de broek ook op maat maken.
.Gefeliciteerd! Lekker die alkohol uitgezweet iigDit ging niet van harte. Dit weekend jarig geweest en redelijk veel troep gegeten en alcohol gedronken. Zelden zoveel gezweet tijdens een training..

Dat gaat weer de goeie kant op dan.Dat ging een stuk beter dan eergisteren zeg. De fysio behandeling van gisteren heeft in ieder geval geholpen! Even afwachten hoe de schouder later vandaag en morgen voelt.
Gefeliciteerd! Lekker die alkohol uitgezweet iig
Dat gaat weer de goeie kant op dan.
Weer aan de FB trainingen?
En neck curls met een elastiek?

Je hoofd alleen is al zwaar genoeg (na het weekend)?

Lekkere training. Heb je die excel sheet zelf gemaakt?
En DB Rows met 44kg per DB?![]()
Je hoofd alleen is al zwaar genoeg (na het weekend)?![]()