MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Hier maat 38-34, stretch. Moet ik met een hele strakke riem dragen, anders zitten ze op mijn knieën. Maar overhemden is het echte probleem.

Hier maat 38-34, stretch. Moet ik met een hele strakke riem dragen, anders zitten ze op mijn knieën. Maar overhemden is het echte probleem.
34 stretch hier, maar bij mijn buik altijd over. Overhemden is inderdaad een drama en slimfit is gewoonweg helemaal onmogelijk.

Ik laat alles op maat maken, anders past het niet of ziet het er niet uit.

Kost een duit, maar heb je ook wat.

Heb ik gedaan toen ik op vakantie was in Vietnam, in Hoi An (zeg maar dé stad van de maatkleding, met honderden kledingzaken). Driedelig kostuum op maat geheel naar eigen wens (stof, kleur, naden, zakken etc. etc.) compleet met 2 overhemden en 2 suède stropdassen en dat alles voor € 140 :D. Oké, waarschijnlijk hebben er een paar Vietnamese meisjes de hele nacht zitten naaien, maar ach, hebben ze tenminste brood op de plank.

Enige nadeel is dat dat een paar jaar geleden was en ik toen nog een skinny hardloper was. Ik ben bang dat ik deze zomer niet meer fatsoenlijk mijn broeken aankan.

Zit bij mij al jaren weinig tot geen progressie in. En het is ook de frustratie van @Ron501 weet ik, en blijkbaar Pieter en heb het wel vaker gehoord. Ik heb wel eens gedacht dat de gevoeligheid van met name de beenspieren voor je eigen hormonen (test en GH) sneller afneemt dan bij andere spieren. Maar heb nog niet veel in de literatuur kunnen vinden hierover.
Nou ja.... we moeten het er mee doen. Maar ik krijg wel eens tranen in mijn ogen als zo'n jonge gast zegt dat die maar even stopt met squats omdat de benen in geen enkele broek meer passen :(
Yep mijn poten groeien niet zo snel. Maar er is enige groei zichtbaar :cheer:
Ik ga PPLRR ritme voorstellen aan Ray. Push Pull Legs Rest Rest. :thumbs:

Hier een skère ecto..nooit problemen met broeken:thumbs:

Heeft het toch zijn voordelen..:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.428
Nou, ik eet eigenlijk gewoon om het uur bijna, die meals van 150gr rijst eet ik in 5minuten op dus zoveel tijd kost het niet hoor.
Eet je van die zelf geschilde aardappels of gewoon zo'n kant en klaar zakje krieltjes of iets dergelijk?

Oké, laat ik het anders stellen. Elke dag al die maaltijden bereiden en meesjouwen.. Kijk ik zie niet echt in waarom je dat zou willen, als je ook gewoon 4 keer op een dag kunt eten.
Altijd normale ongeschilde piepers.

Neen, niet echt, :sad:
en denk dat dit idd wel met leeftijd kan te maken hebben ook, zoals Neet zie

Balen man!

Zit bij mij al jaren weinig tot geen progressie in. En het is ook de frustratie van @Ron501 weet ik, en blijkbaar Pieter en heb het wel vaker gehoord. Ik heb wel eens gedacht dat de gevoeligheid van met name de beenspieren voor je eigen hormonen (test en GH) sneller afneemt dan bij andere spieren. Maar heb nog niet veel in de literatuur kunnen vinden hierover.
Nou ja.... we moeten het er mee doen. Maar ik krijg wel eens tranen in mijn ogen als zo'n jonge gast zegt dat die maar even stopt met squats omdat de benen in geen enkele broek meer passen :(

Het lijkt m.a.w. geen toeval te zijn dus! Ik durf hierover niets te zeggen, behalve dat gasten die in het verleden aan ren- en veldsporten hebben gedaan over het algemeen veel sneller massa pakken in hun benen. Net als mensen met Afrikaanse roots trouwens, maar goed.. Die groeien in het geheel vaak gewoon hard :P.

Ik heb tegenwoordig broeken met w38-l32 nodig. Stretch materiaal. Anders passen mijn benen er niet in. Helaas heb ik dan wel veel te veel ruimte bij mijn taille over.

Soooon :o.

Meestal neem ik al genoegen met een broek die past i.p.v. of ik hem mooi vind of niet

Mwhahah. Je moet er wel iets voor over hebben zeg!

Wat. Koop je serieus nooit eens een broek bij een reguliere kledingwinkel?!

Heb ik gedaan toen ik op vakantie was in Vietnam, in Hoi An (zeg maar dé stad van de maatkleding, met honderden kledingzaken). Driedelig kostuum op maat geheel naar eigen wens (stof, kleur, naden, zakken etc. etc.) compleet met 2 overhemden en 2 suède stropdassen en dat alles voor € 140 :D. Oké, waarschijnlijk hebben er een paar Vietnamese meisjes de hele nacht zitten naaien, maar ach, hebben ze tenminste brood op de plank.

Enige nadeel is dat dat een paar jaar geleden was en ik toen nog een skinny hardloper was. Ik ben bang dat ik deze zomer niet meer fatsoenlijk mijn broeken aankan.

Poah. Goede deal zeg!

Met happy ending neem ik aan?

Bij vluchtige lezing kreeg ik een heel ander beeld (over die Vietnamese meisjes).

:roflol:

Hier een skère ecto..nooit problemen met broeken:thumbs:
Heeft het toch zijn voordelen..:rolleyes:

Zo blijkt inderdaad. Allemaal Marvinnen!!!

12-03-2018.png

Opmerkingen:
Dit ging niet van harte. Dit weekend jarig geweest en redelijk veel troep gegeten en alcohol gedronken. Zelden zoveel gezweet tijdens een training..
Daarnaast speelde mijn schouder weer op. De trap-bar deadlift voelde meteen al kut. Gelukkig weer een beetje kunnen herpakken later in de training na een beetje rekken en strekken.

Gisteren trouwens nog bij de fysio geweest. Dry-needling gehad sinds lange tijd en een nieuwe oefening meegekregen. We zetten door, maar het is bij tijden erg frustrerend.

Oké, laat ik het anders stellen. Elke dag al die maaltijden bereiden en meesjouwen.. Kijk ik zie niet echt in waarom je dat zou willen, als je ook gewoon 4 keer op een dag kunt eten.
Altijd normale ongeschilde piepers.

.

tjah het is wat extra werk dat klopt, echter kook ik maximaal 60-80 minuten per dag dus het valt mee.
als ik 4x per dag moet gaan eten dan heb ik 3 maaltijden van 250g rijst, en 1 met 200g haver, 3 eieren, 4 boterhammen, appel en een avocado. Succer daarmee haha:D

Daarnaast merkte ik dat ik een bredere taille kreeg van te grote maaltijden, door de extra druk die de maag tegen je transversus abdominus geeft kan dit uitzetten wat een van de redenen kan zijn van de bubble guts

Nee. Pakken en overhemden laat ik op maat maken. Broeken probeer ik bij reguliere winkels te kopen en te laten vermaken bij de winkel of zelf bij een kleermaker;). Soms kan ik niets vinden en dan laat ik de broek ook op maat maken.

• #6.431
tjah het is wat extra werk dat klopt, echter kook ik maximaal 60-80 minuten per dag dus het valt mee.
als ik 4x per dag moet gaan eten dan heb ik 3 maaltijden van 250g rijst, en 1 met 200g haver, 3 eieren, 4 boterhammen, appel en een avocado. Succer daarmee haha:D

Daarnaast merkte ik dat ik een bredere taille kreeg van te grote maaltijden, door de extra druk die de maag tegen je transversus abdominus geeft kan dit uitzetten wat een van de redenen kan zijn van de bubble guts

Zou ik geen probleem vinden hoor!

Ja, had je daar last van? Daar heb ik nooit echt bij stil gestaan eigenlijk, al zit ik zo af en toe wel moeilijk vol :roflol:!

Nee. Pakken en overhemden laat ik op maat maken. Broeken probeer ik bij reguliere winkels te kopen en te laten vermaken bij de winkel of zelf bij een kleermaker;). Soms kan ik niets vinden en dan laat ik de broek ook op maat maken.

Aha, dat kan ik mij wel voorstellen inderdaad!

14-03-2018.png

Opmerkingen:
Dat ging een stuk beter dan eergisteren zeg. De fysio behandeling van gisteren heeft in ieder geval geholpen! Even afwachten hoe de schouder later vandaag en morgen voelt :).

Dit ging niet van harte. Dit weekend jarig geweest en redelijk veel troep gegeten en alcohol gedronken. Zelden zoveel gezweet tijdens een training..
Gefeliciteerd! Lekker die alkohol uitgezweet iig :)
Dat ging een stuk beter dan eergisteren zeg. De fysio behandeling van gisteren heeft in ieder geval geholpen! Even afwachten hoe de schouder later vandaag en morgen voelt :).
Dat gaat weer de goeie kant op dan.

Goede form man! Heb zelf altijd bij Harimau getraind, maar Big Gym ziet er goed uit zie ik.

Weer aan de FB trainingen? :thumb:
En neck curls met een elastiek?

Lekkere training. Heb je die excel sheet zelf gemaakt?

En DB Rows met 44kg per DB? :eek:

• #6.440
Terug
Naar boven