XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

I-3cCl.gif

Van de suggestie van Vito schrik ik nu wel een beetje. Djeesh... wel een beetje normaal blijven doen bij een avondje uit hoor :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.506
Jongens rustig :roflol:. Ik heb mij gewoon 'keurig' gedragen en een te gekke nacht gehad.

kom nog ff even tussen de cocaïne snuivers en pillenslikker door :P, maar nette shape,je staat op een gezond vp dus kwaliteit :thumbup:
succes met je roa, koop maar vast wat labello/lip balm

@Basma ook naar MoH geweest? Slapen doe ik vanavond wel weer :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.512
Laat jij die sleutelbos maar eens eventjes zien:haar:

Die ben ik kwijtgeraakt. Op de wc volgens mij!!

En dan wel hier de training delen hé! Op film, als het even kan.

Net zoals veel pro-bodybuilders ;).

Wat. Serieus? :roflol:

kom nog ff even tussen de cocaïne snuivers en pillenslikker door :P, maar nette shape,je staat op een gezond vp dus kwaliteit :thumbup:
succes met je roa, koop maar vast wat labello/lip balm

Lol. Als het zo doorgaat kan m'n log verplaatst worden na een niet nader te noemen sectie vrees ik.
Bedankt. Uiteindelijk blijft er wel wat hangen van al dat vreten.

Dat laatste is nog even afwachten. Niet iedereen ervaart die bijwerking schijnt het.

@Basma ook naar MoH geweest? Slapen doe ik vanavond wel weer :o

Jij wel begrijp ik? Hoe was het dan? :)
Zelf was ik op een jaarlijks Drum&Bass feestje hier in Groningen ;)

Ja. Pro’s zitten zo zwaar onder de PED’s dat ze compleet numbless worden. Praktisch mentaal dood. De coke is dan een welkome aanvulling aangezien dat ze wakker maakt en dan dus kunnen trainen ;).

Ja. Pro’s zitten zo zwaar onder de PED’s dat ze compleet numbless worden. Praktisch mentaal dood. De coke is dan een welkome aanvulling aangezien dat ze wakker maakt en dan dus kunnen trainen ;).

Zeker ja, ook even een mentale onvluchting lijkt me

Tsja, slippery slope als je alles al gebruikt dat er bestaat. Dat beetje coke kan er dan ook nog wel bij.

Tsja, slippery slope als je alles al gebruikt dat er bestaat. Dat beetje coke kan er dan ook nog wel bij.

Hoe zit dat dan eigelijk met massaverlies? Coke dood toch behoorlijk wat weefsel lijkt me, ookal is pep wel vele malen erger

Hoe zit dat dan eigelijk met massaverlies? Coke dood toch behoorlijk wat weefsel lijkt me, ookal is pep wel vele malen erger
Gezien de spullen die ze gebruiken zal dat wel meevallen. Groeihormoon intraveneus. Grammen aan AAS. Vele IU’s insuline. Die gasten gaan echt niet katabool van een beetje coke.

Terug
Naar boven